30.11.2016 | 18:46
Ko sto je dpasaric rekao najbolje ti je nazvati AppleCare, ali mozda prvo vidi sa svojim operaterom, jer lako moguce da te AC na njih uputiti. Koliko vidim jednu jako bitnu stvar nisi reka, a to je da li ti radi ako ides aktivirati sa Apple ID-om. Jer ako Apple ID radi i drugi SIM radi, meni neka logika nalaze da je problem u tom SIM-u.
Procedura kod Aktivacije FaceTimea ili iMessagesa telefonskim brojem je slijedeca:
1. Telefon salje international SMS prema appleovom serveru, ali pazi, ovo je tzv. 'silent SMS', ne obican SMS (to je nesto slicno onim porukama kad provjeravas stanje racuna) moguce je da operater to filtrira i ne dozvoljava
2. Server je primio SMS, registrira broj i salje potvrdu natrag opet kao taj 'silent SMS'
3. Telefon je primio taj SMS i sad koristi internet vezu (data ili wi-fi svejedno) da se spoji na server i aktivira uslugu