08.02.2017 | 20:27
Pozdrav svima,
Naime želio bih neki savjet što napraviti ako uopće više išta mogu napraviti.
24.12.2016 mi je pao iz ruke dva mjeseca star iphone 7....normalno puklo je vanjsko staklo dok je sve ostalo nastavilo funkcionirati bez greške.
Znam da mi za to ne vrijedi garancija,ali želim platit servis koliko koštao jer će mi dalje vrijediti garancija ako je u ovlaštenom servisiran.
29.12.2016. odnosim uređaj u Agram jer oni su ovlašteni,čovjek na primanju uređaja prozuji po telefonu vidi da sve funkcionira i vadi mi sim karticu van.
u radnom nalogu su naveli sve i svašta...od sw greške..do razbijen prednji dio..oštećenje kučišta..i da je 256gb iako je 32gb model.
5.1.2017. ga šalju u Nizozemsku u Berden u Applov servis....zovu me i kazu da će zamjena prednjeg kompleta koštati 1260kn. Super kažem jer mi se učinilo povoljno.
9.1.2017. na applovoj web stranici gdje se moze provjeriti status servisa po kodu piše da se čeka povratna informacija od klijenta.A ako prođe neko vrijeme da će uređaj biti vraćen ne popravljen. Zovem Agram servis koji kaze da je sve ok i da je telefon na servisu u applu.
19.1.2017. Zovu me iz Agramservisa i kazu da je telefon vraćen ali nije popravljen jer je Apple ustanovio da je uređaj otvaran i popravljan!? i automatski su poništili garanciju to je sve neka dodjem po uređaj i to je to.
24.1.2017. dolazim po uređaj ,ali ga u servisu nema odjednom...
25.1.2017. me zovu i govore da je uređaj ipak kod njih ali serviser govori da na uređaju više neradi touch id i home tipka.
Sve eskalirano prema Applovom servisu jer nisu poslali nikakve dokaze o tome po čemu su zaključili da je telefon bio otvaran ili servisiran.
Dok po Agramservisu u svim drugim slučajevima uvjek su dobili dokaze o otvaranju,slike uglavnom...
Tražim Agram slike uređaja jer više ne vjerujem da je to čak i moj uređaj u pitanju..pošalju mi slike i po razbitom staklu vidim da je moj.
Neka se strpim par dana dok ne dođe odgovor iz Appla....
7.2.2017. zovem Agram..još nisu dobili odgovor...ako podignem uređaj onda je sve gotovo...
Koliko ja shvaćam meni je već gotovo s tim uređajem, jer Apple se ne javlja 10 dana...a kao upućeno šefu servisa...
Agram nemoze nista bez Apple-a i ako oni odgovore da je to gotovo onda je gotovo....
Znači vratit će mi neispravan uređaj s poništenom garancijom..a ne uređaj koji funkcionira ali ima razbito staklo..kakav je ostavljen u Agramu.
U medjuvremenu otvaram slučaj preko apple korisničke službe..i oni čekaju da vide šta će servis iz NL odgovoriti.
Moj uređaj nitko nije otvarao,ali kako ja to više mogu dokazati i kome...očito je ovdje pranje ruku od strane Agrama preko tvrdnje Apple nije odgovorio.
Ja takodjer nemogu dokazati da ga je Agram otvarao ili još gore mjenjao djelove pa takav uređaj poslan u Apple normalno da je odbit sa servisa i garancije..
Uglavnom jadno.
Imali li još nešto što bih mogao napraviti po tom pitanju da dobijem servis na svom uređaju..ili da ga vrate funkcionalnog kakav je i ostavljen na servisu.
Hvala !
Djadjo