27.08.2017 | 09:16
da ne otvaram bezveze novu temu a radi se isto na vibri na 2 mjeseca starom (prije 2 mjeseca aktiviranom a datum proizvodnje je 09.12.2016) ip7 128bg koji sam kupio u sloveniji u A1 d.o.o.
jednostavno je sam od sebe prestao vibrirati i harpic također iako se kad se stisne home tipka čuje sitan klik.. touch id i ostalo radi.
pošto sam se prvi put uopće susreo sa kvarom mobitela u garanciji, (il je peh il je što tek drugi i-uređaj u životu i kvar a imao sam 14 androida i nikad ništa u garanciji no nebitno) uputio sam nekoliko mailova u zagrebu i istyle i agram su rekli da donesem mob nema problema.. imao sam slovensku garanciju.
dofuram mob u istyle u city centar one west gdje zaprimaju uređaje i u 3 minute lik po imenu bojan kaže otišla vibracija, taptic engine, to se ne popravlja, dobit ćete drugi uređaj, na moje pitanje kada otprilike odgovor je bio: za 2 dana. mi vas kontaktiramo sms-om.
mislim si ajd okej al da daju novi uređaj zbog takvog mizernog kvara? original taptic je 30$ i nek je izmjena 50$ opet je to oko 500 kn što nije ni 10% vrijednosti novog moba (mob je bio bez ijedne crtice, sve uredno samo no vibration jel)
surfajući bespućima interneta shvatio sam da apple ne daje nove nego refubrished uređaje, na što sam poludio al ok ak nema izbora onda nema veze, nadam se da neću dobiti korišten 10 mjeseci.
u međuvremenu sam dobio dva sms-a i maila prvi dan da je uređaj zaprimljen i dijagnosticiran kvar "no harpic, no vibration" i da je moj mob poslan u centralni apple servis na procjenu popravka ili zamjene uređaja drugim ispravnim.. prođu 3 dana.. ništa.
pošaljem ja treći dan mail, i u 17 sati dolazi odgovor da je moj mob poslan u centralni servis u Nizozemsku gdje će se provesti popravak ili zamjena uređaja i da bude kod njih za 3-4 dana, dakle već je ukupno 7 dana u igri. i dalje ne shvaćam zašto moj mob ide u nizozemsku kad se ionako ne popravlja nego zamjenjuje drugim.. nema odgovora.. zovem na telefon servisa nema odgovora..
četvrti dan čekanja šaljem mail pomalo drskog sadržaja i dobivam odgovor u roku 3 minute: vaš je uređaj poslan u Apple po: boldano:
ovlaštenoj Apple proceduri te je zamijenjen taptic engine te će uređaj biti dostavljen tokom idućeg tjedna u naš servis kada ćete biti obaviješteni o preuzimanju.
dakle ipak je zamijenjen taptic a ne dan drugi uređaj i sve to u nizozemskoj..
pošto sam sav u nedoumicama zašto je postupano po takvoj proceduri a ne prvotno rečenoj i roku od 2-3 dana, pogotovo jer na apple stranici na svim jezicima jasno i glasno stoji da se
iphone, ipad i ipod uređaji unutar prve godine garancije ne popravljaju nego se dobiva piše novi uređaj, nadam se da budu nizozemci napravili kak spada, novi taptic vibratorčić i novu brtvu ekrana koja košta 3 dolara originalna i da bude phone i dalje imao ip67 cetrifikat.. ne želim dodati da bih sam mogao to sve zamijeniti jer imam alat i znanje no, uređaj je pod garancijom.
ak netko ima više iskustva nek napiše, hvala..