02.05.2017 | 20:57
kupih iphone 6, preko njuskala s papirima i isteknutom garancijom. Osoba koja mi je prodala uredjaj je ranije napomenula kako se iphone brzo prazni i da bi trebalo promijeniti bateriju.
kupio sam ga povoljno, zbilja se brzo praznio..morao sam ga puniti i do 3-4 puta dnevno..
Otisao sam u smartphoneservis tocnije jedan jedini servis u avenue mall zagreb. Tamo su mi promijenili bateriju, ali uzalud.. uredjaj se i dalje brzo praznio, da bih otisao nazad k njima i ostavio uredjaj. Nakon 2 dana javljaju mi da je otisao u2 chip, i da zamjena kosta 700 kn! Rekao sam da mjenjaju!
Nakon 5 dana otkako je uredjaj u servisu, nazvao sam da vidim da li je sve uredu.. na sto mi je djelatnik odgovorio kako jos uvijek rade na njemu iako je predvideno vrijeme za taj kvar 2-3 radna dana.
No, dobro sacekah jos par dana i kad sam vec izgubio volju, opet ih nazovem da bi mi djelatnik rekao kako je kvar ne moguce popraviti, na pitanje zasto.. odg su mi da je ploca ispod u2 chipa pukla?! hmm
meni sve to nekako smrdi, jos su mi ponudili da ukoliko zelim mogu vratiti bateriju koju sam kupio, novce ce mi vratiti..
Prvo sto mislite vi o toj situaciji, drugo je li ima tko slicnih problema i da li je taj kvar uopce moguce popraviti, i sto bi se u ovom trenutku najvise isplatilo. Hvala