18.10.2017 | 10:26
Imam aplikaciju max to go u paketu i najnormalnije je radila stara aplikacija. Sad te stare više nema nego ima samo max to go HD aplikacija. Ona jednostavno odbija da radi i nikak je natjerati da radi. Brisao i ponovo skidao aplikaciju nekoliko puta, dobivao od korisničke podrške nove lozinke, 4-5 puta. Uvjek je ista poruka, došlo je do greške probajte ponovo. Danas sam bio u t-centru osobno i normalno da čovjek to nije uspio upogoniti, dobije istu poruku kad se proba logirati, da je došlo do greške !!! Da bar piše koje greške, nekakav broj, nego baš ništa, samo ta poruka. Nisam više pametan šta da radim. Jedna od seansi s agenticom preko telefona je potrajala malo duže, jer je ona negdje išla dok smo zamjenili lozinku, pretpostavljam kod tehničara koji se bave max tv uslugom. Kad se je vratila nakon 5 minuta, rekla je da kod njih to najnormalnije radi i one vide sve moje podatke i da sam spojen. Kad sam završio razgovor, probam se spojiti s tim dobivenim podacima i opet ista poruka...ono neznam kaj da velim osim @Kloba tv sindrom
Imam tu aplikaciju na iPad_u i ista se stvar dešava, opet poruka da je došlo do greške. Pitam danas u t-centru tehničara šta da radim, kaže on da se probam spojiti s svojim podacima na nečiji telefon koji ima android ? Neznam od kud mu ta ideja, a na upit jel mogu negdje drugdje odnesti mobitel, nije mi odgovorio, nego je samo rekao da mogu pisati prigovor da mi ne radi max to go i da mi smanje račun. Sad mi jedino zuji u glavi da nešto nije u redu s mojim podacima, s telekom ID ( mada su točni ), možda da napravim novi telekom ID s novog mejla i novom šifrom...nekih drugih ideja nemam.
Nisam napisao, mobitel je šest plus i na njemu je iOS 11.0.3