27.10.2017 | 16:08
Ne pomaže to, broj je svaki puta drugi. Jedino se donekle možeš osloniti na prefiks zemlje (s obzirom da su uvijek neke egzotične).
Ne znam kakva je situacija u BiH, ali znam da meni moj operater u HR kaže da mi "ne može ništa učiniti" kad mu prijavim takav problem, ja bi ga prijavio HAKOM-u. Za početak. Onda bi s odvjetnikom vidio za dalje.
Moj frend iz Švedske koristi neku aplikaciju koja prepoznaje takve spamerske brojeve na temelju korisničkog feedbacka, preko svoje web stranice. Znam da je on sebi telefon namjestio tako da mu je defaultni ringtone - ništa. Samo oni kontakti iz imenika koji imaju personalizirani ringtone mu zvone i vibriraju kad ga zovu, a ostali ne. I onda pregledava listu propuštenih poziva ne kroz stock aplikaciju, nego kroz tu neku (čekam da mi kaže koju) koja mu kolor-kodira sve brojeve koje ima u listi propuštenih poziva, a nema u svom imeniku. Crveni su dokazani spameri, žuti su mogući spameri, a zeleni su brojevi za koje oni nisu od drugih korisnika dobili feedback da su spammeri.