04.12.2017 | 21:44
cariblanco kaže:
Super info, utipkao sam i pojavio mi se IMEI,nisam znao za to.
*#06# je univerzalan kod za sve telefone i on će uvijek pokazati
IMEI broj uređaja (za dual sim uređaje pokazat će u većini slučajeva oba).
Što se tiče konkretnog problema i gubitka signala razlozi za to mogu biti različiti (opisi vrijede za sve mobilne uređaje, nisu specifični za iPhone):
1. Mehanički oštećen SIM slot na samoj matičnoj ploči - rješava se ili zamjenom SIM slota ili zamjenom matične ploče kod uređaja kod kojih nije moguće zamijeniti samo utor. Jednostavan i jeftin test da li se radi o mehaničkom oštećenju slota moguće je napraviti kupovinom nove prepaid kartice podržanog operatera koja je zaključana SIM PIN-om, ako uređaj pita pin prilikom paljenja - SIM slot je ispravan.
Kod iPhone uređaja novijih generacija MBO se ne mijenja jer je MBO vezan za touch ID, zaključan na iCloud i svašta još nešto, tako da ako je o tome riječ, bojim se da spasa nema.
2. Problem sa antenom za GSM (2G,3G,4G) signal - najčešće problem coax kabela koji je oštećen ili iskopčan sa konektora matične ploče. Uređaj prepozna karticu ali je signal mobilne mreže ili jako slab ili nepostojeći. Problem coax kabela najčešće je uzrokovan mehaničkim oštećenjem samog uređaja - padom ili nečim takvim. Za ovo je potrebno otvaranje uređaja odnosno posjet servisu.
3. *#06# i slušalica daju poruku - NEISPRAVAN IMEI. Ovo konkretno znači da je sa signalom sve u redu no navedena SIM kartica se ne može registrirati na mreži jer je uređaj nepoznat. Problem se rješava na način da se u uređaj upiše ispravan IMEI korištenjem odgovarajućih metoda koje propisuje proizvođač. (Zamjena firmwarea i upisivanje IMEI broja odgovarajućim softwareom).
Ovo bi eventualno
DFU mod i spajanje na iTunes riješilo.