25.05.2018 | 19:33
thea kaže:
Ovo je prvi puta da razmišljam maknuti se od svega što ima predznak i...
To ti je uvijek opcija.
Daj još jednom pokušaj spoj na itunes na Macu pa pročitaj TOČNO što napiše (ili daj screenshot).
Apple support kao mogući izvor problema spominje i "3rd party security software" pa je u ovom času dobro provjeriti imaš li kakve, nedajbože - antiviruse i slična s*anja (MacKeeper, MacCleaner...) instalirane na Macu? Isto tako, ako imaš u pozadini trajno aktivan neki od softvera za sigurno VPN pristupanje na mreže nekih velikih firmi, ili npr. softver za USB potpisne ključeve od Fine (za pristup na E-poreznu za firme) ili sličan takav softver za pristup internet bankarstvu za firme... - svi takvi softveri bi trebali biti pokvitirani prije nego pokušaš sinkronizaciju preko USB kabela jer svi oni meću hrpe "zaštita" na te komunikacijske kanale.
Inače, backup je nešto što se radi redovito, jednom tjedno, mjesečno, već ovisno o učestalosti korištenja. To ne služi samo migriranju na drugi iPhone.
Da imaš redovite backupove, mogla bi na novi iPhone povući neki malo stariji, nedavni pa onda ručno preseliti (AirDropom ili kako već) sadržaj koji nije u tom backupu. Pa te ne bi sad bolila glava što ti iPhone neće pričat s iTunesima.