18.04.2009 | 10:52
Najprije velik pozdrav svim forumašima.
Pred 9 dana sam si i ja u T-Mobile uz pretplatu uzeo iPhone 3G,i također sam imao problem sa baterijom.
Dakle nakon 9 dana korištenja sam skužio da mi je kapacitet baterije slab do nikakv, pa sam napravio test.
Oko 1 ujutro sam isključio iPhone sa punjača te namjestio alaram da me probudi. Alarm je uredno zvonio u 7, na putu do posla sam možda 20-30 min slušao glazbu i samo provjerio mail. Za vrijeme posla sam imao 1 poziv i 2-3 sms poruke. Ostatak vremena je uređaj do 15h proveo u standby modu.
Dakle u 15h završih sa poslom da bi mi pisalo da je baterija na 20%.
Ja naravno lud...sa uređajem sam izrazito zadovoljan, ali nije moguće da mi baterija ne može izdržati 24h (barem!), uz neku slabu do umjereneu uporabu, koju sam sada opisao.
Odoh ja potom na Apple web site, da vidim koliko su deklarirali radno vrijeme, kaže 300h standby - shvaćam da su to najoptimalniji uvijeti bez korištenja telefona, ali neka je i samo 1/5 toga ostvariva uz neki normalan rad, to je opet barem 2 dana (s čime bi ja bio i happy)
Pošto mislih da sam pročitao, da Zakon o zaštiti potropaća nalaže da se roba u roku 2 tjedna može zamjeniti, odoh do T-Centra, da bi dobio odgovor, da oni imaju samo rok od 3 dana.
Međutim, to i nije najolji dio priče, kaže da to ide u Zagreb i ako je malo složeniji problem da se to šalje u Mađarsku na servis.
Možda sam ja i paranoičan radi mojih loših iskustava sa servisima, ali imam osjećaj da će ga ovi razvaliti da bi (eventualno) zamjenili bateriju, te da će mi ga tako odfrlje sastavljenog opet vratiti, te da neću dobiti novi uređaj, koji radi kako treba.
Priči i ovdje nije kraj, s obzirom da sma na i500 tarifi (koja je samo iPhone tarifa, po T-Mobileu), postavlja se pitanje što ću u 2 tjedna servisa sa 5 GB prometa....sastavio sam im mail da zahtjevam da mi se iznos od pretplate odbije, koji je proporcionalan protuvrijednosti tog prometa, kojeg ne mogu iskoristiti radi kvara na uređaju. Sumnjam da ću išta postići, ali barem sam pokušao.
Eto, kakva su vaša iskustva sa servisima i sa susretljivosti od T-Mobilea kod ovakvih upita?