iPhone 3G problem
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

iPhone 3G problem


29.04.2009 | 20:58
Je li se netko susreo sa slijedećim problemom;
Od prije tri dana ne mogu zvati sa mog iPhona. Osim toga, kad me netko zove - ili me isprekidano čuje, ili mi ne zvoni, a njemu automat priopćava da mi je telefon isključen. Kako imam dual SIM card, drugi mob (NOKIA 6310i) mi uredno zvoni i razgovaram bez smetnji.
Aparat sam u rujnu 2008. legalno kupio otključan pa pretpostavljam da jamstvo vrijedi u HR. Gdje se kod nas nalazi servis (možda i u Rijeci)?
  • lex
  • Korisnik
  • 5
29.04.2009 | 22:48
Za servis nisam siguran, al mogu ti preporučiti da napraviš restore koroz iTunese, prije restora obvezno napravi backup u iTunesima. Vjerojatno iTunesi automatski rade backup. Skoro sam siguran da če ti to riješit problem.

Sretno!
30.04.2009 | 00:01
Hladan tuš - jamstvo ne vrijedi u Hrvatskoj niti u bilo kojoj zemlji osim one u kojoj je kupljen!

Zapravo vrlo neugodno, ali barem je jasno napisano u jamstvenim uvjetima. Imali su pravne probleme da to srede globalno jer je uređaj obično ekskluzivno vezan za operatera, a onda nisu mogli to jedinstveno dogovoriti.

Servis ne samo da ne postoji u Rijeci, nego ga nema niti u Hrvatskoj. T-Mobile iPhonei se šalju u Austriju na popravak.

Prije panike, treba probati napraviti Restore na iPhoneu, ako se radi o softverskom problemu to će ga srediti.
30.04.2009 | 01:12
He he da!
Bili Davor i ja u T-Comu reklamirat pokvareni zidni punjac za iPhonea.
Ljubazna teta kaže da ga mora poslati u Austriju u servis. wtf!??
Onda će oni tamo nakon 15 dana zaključiti da je punjač neispravan i nakon slijedećih 15 dana će zamjeniti taj dio. ))
Uglavom, ako restore ne pomogne probaj otići u dučan u kojem si ga kupio pa reklamiraj.
Sretno!



30.04.2009 | 14:58
Hvala na pomoći iako ništa od svega toga.
Naime, već sam jednom napravio restore i ništa. Sada, kad sam ponovio postupak, dogodilo mi se, DO PUNE SREĆE, da je iPhone zaključan - NO SERVICE!!!
Što napraviti? Rado bih, kako kaže netko od vas, otišao u trgovinu gdje sam ga kupio (Hobart-Tasmanija). To za sada nije izvedivo. Što dalje?
30.04.2009 | 15:19
Austrija??

Meni su u T-Mobile u Splitu, rekli da moj iPhone ide u MADJARSKU ))

Naravno, nakon mjesec dana su mi odobrili novi.

Mada se ne mogu oteti dojmu da taj moj iPhone nije maknuo nigdje van lijepe nase

Siguran sam da su od Apple unaprijed dobili odredjen broj uredjaja "za zamjenu", i mijenjaju sve one koje softverski ne mogu popraviti.
01.05.2009 | 01:47
Hmm, da, prilično je nezgodno kada je trgovina gdje si kupio iPhone na - Tasmaniji!

Vjerojatno bi udaljenije mjesto moglo biti samo... hmmm... ne pada mi niti jedno na pamet!

Dakle, ja bih kao službenu soluciju pokušao T-Mobile, ali kao uređaj van garancije uz plaćanje servisa. Valjda nisu toliko loši da ga neće zaprimiti jer nije kod njih kupljen.
  • aco
  • Korisnik
  • 7
01.05.2009 | 08:47
ovo mi liči na klasičan problem koji ima iPhone (modem Firmware, Miomika zna više) može se pojaviti i problem sa WiFi na ovakvim uredjajima. Imao sam ih nekoliko u rukama i nije pomoglo ništa osim zamjene za novi, što je Apple uredno odradio, do duše uredjaji su bili u 100% situacija iz 2 generacije i svi su bili iz USA, i uredno su zamjenjeni, ali tamo u USA. U glavnom se radilo o grešakama pri dekodiranju koje su prouzročile daljnje kvarove.
A što se tiče servisa za iPhone i općenito za Apple, problem koji ima naš T-Com samo govori u prilog činjenici da je to stvar koju je prouzročio Apple svojim stavom, a ne prodavač njegove opreme. Općenito je vrlo teško naći i popraviti neki uredjaj novijeg illi starijeg datuma jer Apple ove stvari ne dozvoljava distribuirati van linije svojih servisa i drugih ovlašćenih linija, a ono što se nađe na e-bay i sličnim lokacijama, u ogromnom broju slučajeva je stvar u tome da pojedinici sami rade svoja skladišta (kupe ih više pa vade rezervne dijelove i slične kombinacije). Isti je slučaj i sa recimo matičnim pločama za računalo (rikne ti G5 nigde ne možeš naći matičnu za koju ti se garantira da ispravno radi, i ne samo ona, već i drugi uredjaji). A što se tiče Tasmanije, pa ja znam čovjeka koji ga je uredno kupio u Libiji u dućanu, pa što je onda tu čudno.
A što se tiče servisa u T-Comu skoro sam siguran da ga neće primiti niti popravljati, osim ako ne postoji neki privatni interes, jer oni dobivaju uredjaje po brojevima i kao takve ih mijenjaju, nema šanse da zamjeniš nešto što nije prošlo "administraciju" i uvijek će ti reći "Kupu novi"
01.05.2009 | 21:24
ntramont je napisao:
Hvala na pomoći iako ništa od svega toga.
Naime, već sam jednom napravio restore i ništa. Sada, kad sam ponovio postupak, dogodilo mi se, DO PUNE SREĆE, da je iPhone zaključan - NO SERVICE!!!
Što napraviti? Rado bih, kako kaže netko od vas, otišao u trgovinu gdje sam ga kupio (Hobart-Tasmanija). To za sada nije izvedivo. Što dalje?


A nista.
Ako sam dobro shvatio ti si u Rijeci?
Navrati u Kreativni pa da bacim oko... mozda nesto iskemijamo



02.05.2009 | 15:32
Navratiti ću u ponedjeljak do vas u Kreativni da vidim može li se nešto iskemijati. Ne mogu, jednostavno, prihvatiti Davorovo tumačenje da jamstvo vrijedi samo za Australiju. Takva arogancija ne pristaje ček ni Apple-u. Uređaj je uredno kupljen u TELSTRI, uredno je plaćena pristojba za otključavanje uređaja za sve mreže, čakao sam čak šest dana da mi uređaj proradi i kada je proradio...radio je do prije neki dan. Ne uspije li "kemija" u Kreativnom obratiti ću se izravno proizvođaču.
02.05.2009 | 15:54
Ne mogu ga niti ja prihvatiti kao suvislog, ali tako jednostavno jest.

Evo garancije:

www.apple.com/legal/warranty/iphone/3g.html

Uglavnom: "Apple may restrict service to the country where Apple or its authorized distributors originally sold thehardware product, and provide warranty service at an Apple Retail or AASP location, where service isperformed at the location, or the Apple Retail or AASP may send the product to an Apple repair service location for service".

Također, postavio sam isto pitanje na službenom Apple forumu i dobio isti odgovor - uređaj se vraća tamo gdje je kupljen. Suludo, ali tako je. Njima u USA to i nije neki problem jer imaju Apple Store u svakom većem gradu.

Apple Hrvatska službeno ne postoji, imamo samo ovlaštenog uvoznika, a oni s iPhoneom nemaju baš nikakve veze. Dakle, ostaje T-Mobile. Ako su normalni, zaprimili bi uređaj i servisirali ga zato da ne štete Apple imageu. Dakle, ja bih svakako prvo njih nazvao. Ako nisu normalni, a to nije isključeno, jednostavno će reći da to nije uređaj za koji su oni odgovorni.

Obraćanje "izravno proizvođaču" mi izgleda otprike kao kada ribar Ive iz svoje falkuše viče kapetanu USS Enterprisea da malo skrene jer će mu počupati mreže. To sada čak nema veze s Appleom, većina korporacija se tako bahato i arogantno ponaša. Ne očekujem da ćete dobiti ikakav odgovor, a ako ga i dobijete biti će tek pozivanje na jamstvene uvjete koji su jasno definirani.

Eto, to je ružna strana Applea, sve je super dok radi, ali ako krepa, mi u provinciji smo građani drugog reda.
12.05.2009 | 12:47
Evo, nisam imao mira, pa sam ovu temu otvorio na službenom Apple forumu i pitao konkretne stvari. Da ne prepričavam cijelu raspravu:

- Apple inzistira da se uređaj vrati gdje je kupljen, makar to bila i Tasmanija! Kažu: "koristite avionsku poštu",

- Apple inzisitira da se uređaj popravlja na drugom kraju planeta čak i ako se radi o sitnici tipa - labavi konektor za slušalice ili pokvareni mikrofon,

- Apple nije briga što je T-Mobile u Hrvatskoj stavio cijenu od 1000 eura za otključani uređaj, iako je 60 km dalje u Italiji isti uređaj 500 eura. To je "politika mobilnog operatera" i njih nije briga što oni rade.

- Apple sumnja da će lokalni operater koji zastupa iPhone primiti na popravak iPhone koji nije kod njih kupljen čak i ako bi klijent platio popravak, a ne koristio garanciju, ali za to ipak "najbolje kontaktirati lokalnog iPhone prodavača". Nakon toga kontaktirao sam T-Mobile službu za korisnike i čekam odgovor.

Nakon još par mojih neugodnih pitanja cijeli thread je obrisan, a to me ne čudi jer većina mojih pitanja na Apple forumu se uvijek pobriše - valjda ih znam pogoditi točno gdje ne vole!

Dear Davor Pasaric,

Apple removed your post on Apple Discussions titled, "iPhone worldwide warranty?", because it contained the following:

* Speculation or Rumors
* Discussion of Apple Policies, Procedures or Decisions
* Off-topic or non-technical posts
* Non-constructive rants or complaints

Toliko o kontaktiranju "izravno proizvođača"!
12.05.2009 | 17:11
Davore, hvala na pomoći. Spakirati ću ga i poslati u Hobart. Sutra ujutro ću ih nazvati kako bih bio siguran što učiniti. U svakom slučaju, zanima me T-Mobileov odgovor.
12.05.2009 | 22:02
Imam prijateljicu kojoj je tvornički otkljucani iPhone kupljen u Bahreinu (nisu na popisu zemalja za iPhone pa mislim da je iz Hong Konga). Uredno ga spojila na iTunes za update i mobitel se zakljucao. Kasnije sam malo istrazivao po webu i dosta clanaka sam nasao kako se otkljucani telefoni zakljucaju ako nisu apdejtani u zemlji (ili priblizno) gdje su kupljeni. da stvar bude gora ona ga je u sveopcoj panici isla apdejtat na 2.2.1 software pa joj sad ni yellown0w ne pomaze.
ja imam iPhone kupljen u Italiji i preskacem 2.2.1 apdejt jer mi se ne da nosit ga u Italiju ako se sta desi

Inace radi bezprijekorno ......
12.05.2009 | 22:33
Glede informacije o update postupku - nisam siguran da je to baš tako, tim prije što sam u Hobartu, u TELSTRI, registrirao iPhone s naglaskom na HR, ne na AU i 7 mjeseci je sve bilo OK. Drugo, kada sam zamijetio problem, pokrenuo sam funkciju ”restore” ali bez uspjeha. Par dana nakon toga ponovio sam postupak i dogodilo se isto kao kada sam prvi puta stavio VIP karticu - ”no service”. To mi je trajalo oko 24 sata kada je ponovo pronašao mrežu. Budući koristim ”Multi SIM” uslugu, paralelno mi radi stara Nokia 6310i, i kada mi ona zvoni mogu provjeriti prima li iPhone poziv. Nekad prima cijeli dan pozive, nekada ništa, čak ni SMS. S njega uglavnom ne mogu zvati, a ako se na njega javim... sugovornik me čuje isprekidano - tako je i počeo problem. Ovo je čisti softverski problem. Uglavnom, upravo mi je poznanik javio da mi je nabavio novi, novcati, 6310i za 250 EUR. Sutra idem po njega i odmah nakon što čujem TELSTRU u Hobartu, šaljem im avionskom poštom iPhone ne servis.
Hvala na javljanju.
12.05.2009 | 23:42
Update zaista nema veze sa zemljom u kojoj se trenutno nalaziš.
13.05.2009 | 02:31
Koliko god je iPhone fantastičan uređaj i koliko god vrhunsku uslugu Apple nudi u svojim Apple Store trgovinama (gdje se pokvareni uređaj zamjenjuje novim bez mnogo pitanja čim ustanove kvar), toliko je katastrofa servisna usluga koju osiguravaju telefonski operateri koji ga zastupaju.

Danas su mi npr. u Italiji "mrtvi hladni" rekli da servis traje "nikada manje od tri tjedna", da se *ne može* istovremeno putem garancije reklamirati dva kvara - npr. neispravan mikrofon u slušalicama i kvar na samom iPhoneu ili punjaču! Dakle, tek kada se prva stavka vrati sa servisa, možeš poslati iduću! Genijalno, zar ne? Također, ne koriste email, nego zovu telefonom, ali samo unutar zemlje, pa zapravo nema načina da saznaš kada je popravak gotov osim da ih zoveš svako-toliko!

Da se ovako ponaša netko u Hrvatskoj odmah bismo graknuli "to je moguće samo u našoj banana državi", ali izgleda da smo mi još relativno ok...
13.05.2009 | 10:37
Ovo postaje zabavno. Zovem jutros TELSTRU u Hobart ali im je stalno zauzet telefon. Sada je već i zatvorena butiga. Nastavljam sutra a do tada - Nokia!
20.05.2009 | 14:45
Evo i odgovor iz T-Mobilea:

-----

Poštovani gospodine Pasariću,

Zahvaljujemo na Vašem e-mail upitu te Vam u nastavku dostavljamo odgovor.

Ovim putem obavještavamo Vas kako cijena popravka vanjamstvenog kvara za iPhone iznosi 1300,00 kn ukoliko se radi o iPhoneu 8GB odnosno 1998,00 kn ukoliko se radi o iPhoneu 16GB.

Također Vam želimo napomenuti kako na neko od prodajnih mjesta T-Mobile usluga možete predati i iPhone uređaj koji je kupljen u inozemstvu te će isti potom s prodajnog mjesta biti proslijeđen na servis. Međutim, za iPhone uređaje kupljene u inozemstvu ne priznaje se jamstveni list već se popravak plaća.

U nadi da smo Vam ovim odgovorom pružili potrebne informacije, srdačno Vas pozdravljamo.

Za sva dodatna pitanja ili nejasnoće, slobodno se obratite na istu e-mail adresu.

S poštovanjem
Voditelj u Sektoru za brigu o korisnicima

-----

Dakle, moguć je popravak kod nas, ali nije jeftin. Dobra vijest u tome jest da je cijena popravka izgleda fiksna no-matter-what mu se dogodilo.
Moderatori: jupi, Bertone
  • Stranica:
  • 1

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 sat, 8 minuta
  • kupus: mislim da ću, nakon korištenja firefoxa od samih početaka, umiroviti ga na neko vrijeme
  • kupus: nerado to kažem, ali brave je toliko "lakši" od firefoxa da mi se čini da koristim drugo računalo.
  • Matija klc: Hvala Zdravac, pokusam sa njime
  • Zdravac: Ili si mislio na besplatnu "verziju" Microsoft Office paketa? :)
  • Zdravac: Imaš u App storeu besplatni Collabora Office. On je zasnovan na Libre Office-u kojega svi hvale kao free zamjena za Microsoft
  • Matija klc: Ekipa, trebam office paket za Ipad 10. Ima li kakva besplatna mogucnost ili mi preostaje platiti paket? Hvala
  • zvone: plaćali istu nominalnu sumu u eurima za apple priouzvode a sad kad su euro i dolar isti opet digli.
  • zvone: A i primjetih da prije dok je dolar bio slab smo
  • zvone: Dobra ideja o bojkotu američke robe.
  • rusty: Ja je koristim sa svoje Studio ekrane
  • Yonkis: Koristi li netko (Appleovu) polishing cloth [link]
  • jura22: na Opera for iOS ne radi Vikalica. Sto god se upise ne prikazuje.
  • jura22: Abc
  • petros: Ne bih bojkotirao ni Temu niti AliExpress! :)
  • Zdravac: Samo ubaciš Samsung u ponudu, i svi smo mi opet kod tebe trgujemo!
  • Zdravac: Davore, a Temu bi odmah bojkotirao, jel? :)
  • Zdravac: EU, GB i Canada i još ako bi nekako mogli pridobiti Tursku, mislim da bi mogli jako učinkovito pokazati zube. Kad bih tu vidio zajedništvo, ja bih određeno vrijeme bojkotirao.
  • JOHN: ovakve reakcije tog nasnifanog čobana samo potvrđuju moje sumnje da bolesnici vladaju svijetim a još veći imbecili daju glas takvima što je onaj smrad na zapadu i onaj još smrdljiviji na istoku
  • dpasaric: Nismo spremni! :)
  • JOHN: Ako će se bojkotirati kao ovo s dućanima……nebumo daleko stigli.
  • Zdravac: Jeste li spremni, kao Europljanin, bojkotirati američke proizvode dok je Trump predsjednik i ako EU zaključi da na taj način možemo izboriti / vratiti poštovanje europskog ugleda u novom globalnom poretku ?
  • Borisone: Tresla se brda, umro je iPhone SE. R.I.P.
  • Borisone: Da ima "live" event, bilo bi tjedan dana ranije objava na Apple stranicama.
  • Zdravac: e jbg
  • Zdravac: Jel ima live prijenos?
  • Borisone: Ne. Najvjerojatnije samo ažuriran Apple site i objave za medije o novim uređajima.
  • Zdravac: Jel Apple event danas u 19:00h?
  • Yonkis: Hoćemo li sljedeći iParty organizirati putem Invites app-a? ;)
  • Yonkis: Apple will bring its next-generation M5 chip to the MacBook Pro in the fall, followed by the iPad Pro in the first half of 2026, according to Bloomberg’s Mark Gurman. - Wow, M5 na iPadu. M4 je već overkill ali ok. :D
  • miomika: @Zdravac...vjeruj mi, nebi ga prepoznao razliku, ni da te za guzicu ugrize. Nije to google translate.
  • miomika: Naravno Zdravac, pišeš na pamet i provjerio si, jelda?
  • Zdravac: Možda malo "old fashion", ali eto! :)
  • Zdravac: Vjeruj mi, skuži se odmah AI, ali kod ovih mlađih to prolazi jer je to, kao "kul"
  • Zdravac: Poslovna komunikacija zahtijeva poslovno znanje. Dakle, ili znaš što trebaš pisati, ili ne znaš. Ako ne znaš, zaposliti ću onoga tko zna - sigurno ne AI!
  • Zdravac: Ma kakav crni AI za poslovne mailove!! Kod mene ti to sigurno nebi prošlo!
  • drlovric: Mi saljemo stotine mailova na engleskom i da to ista valja, vec bi bilo u nasem workflow :) Ali eto, uzivaj ako te veseli. Ja it tvrdim da je beskorisno, sporo, trapavo, nedovrseno...
  • miomika: pa dok vidim full feature, nemogu sve reč. Upravo gledam na vijestima, završila je konferencija koja nama brani korištenje AI-a na uređajima. Što je zaključak, naravno, 10 mb texta ničega. Kako vidim u OS:_u, izgleda da će potiho ući na mala vrata. @dlovric možda je do ljudi koji je neznaju koristiti. Ipak je u pozadini chatGPT. Meni se ova opcija u mailu jako sviđa, da napravi poslovni
  • Soffoklo: @drlovric ne dozivljava nas Apple kao neko africko pleme vec mi sami sebe tako dozivljavamo i predstavljamo, a onda tvrtke poput Apple sukladno tome djeluju. Zato i Slovenija ima titlove, kao sto je imala i Apple Music davno prije nas i to uz potpunu uslugu, a ne djelomicnu, pa se premijer javno hvali kako eto imamo Apple Music. Do nas je.
  • drlovric: Apple AI je potpuno beskoristan. Dugo nisu vecu blamazu napravili. Svaki dan radim sa Amerima i niti jedan covjek mi nije rekao da ima jedan koristan feature. Svi cekaju bolju Siri koje nema pa nema. A ljudi kupovali iPhone 16 Pro radi "inteligencije" :D
  • miomika: ...i proofreading i onaj AI radi u mailu. Doduše, samo na engleskom, ali radi. Točno se kuži da lagano ovo preregulirano govno iz EU nema proslka i da AI lagano kuca na vrata.
  • miomika: ajde neke dobre vijesti. AKo je laptop/comp settiran na eng. radit će vam image playground s najnovijim update-om 15.3.1
  • drlovric: Apple nas dozivljava kao neko africko pleme i nema tu razumnog objasnjenja ni opravdanja.
  • drlovric: Da jadni, kako bi to mogli priustiti. Bitno bi im utjecalo na poslovanje a pokrili bi desetke miluja ljudi (HR, BIH, SRB, CG). Sve isti jezik :) Iz istog razloga nemamo titlove na Apple TV. A Slovenija ima. Valjda su veci od ostatka ex. YU :)
  • dpasaric: Nema Hrvatske jer bi to značilo da moraju zaposliti osobu koja čita komentare na našem jeziku, a za to smo premaleno tržište. Ostavi komentar na ENG na US/UK zemlji i ciao.
  • dpasaric: MacBook Pro M4 16" prikaz je na naslovnici! :)
  • Yonkis: Zašto nema Hrvatske kada se želi dati feedback na nešto Appleovo? [link]
  • Yonkis: iCloud (plus). Ne prikazuje znak “plus”. Hellou, 21st ovdje :))))
  • Yonkis: Ako imate iCloud onda možete koristiti [link] čak i sa Android korisnicima.
  • m@xym: @Zdravac, naravno da hoće.
  • Zdravac: Hoće li nam to Apple proizvodi drastično poskupiti?

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Air, dpasaric, EJc, m@xym, Riba, rusty, ZeljkoB, zoranowsky, Anonimci (645)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.18 Seconds

Provided by iJoomla SEO