12.05.2009 | 12:47
Evo, nisam imao mira, pa sam ovu temu otvorio na službenom Apple forumu i pitao konkretne stvari. Da ne prepričavam cijelu raspravu:
- Apple inzistira da se uređaj vrati gdje je kupljen, makar to bila i Tasmanija! Kažu: "koristite avionsku poštu",
- Apple inzisitira da se uređaj popravlja na drugom kraju planeta čak i ako se radi o sitnici tipa - labavi konektor za slušalice ili pokvareni mikrofon,
- Apple nije briga što je T-Mobile u Hrvatskoj stavio cijenu od 1000 eura za otključani uređaj, iako je 60 km dalje u Italiji isti uređaj 500 eura. To je "politika mobilnog operatera" i njih nije briga što oni rade.
- Apple sumnja da će lokalni operater koji zastupa iPhone primiti na popravak iPhone koji nije kod njih kupljen čak i ako bi klijent platio popravak, a ne koristio garanciju, ali za to ipak "najbolje kontaktirati lokalnog iPhone prodavača". Nakon toga kontaktirao sam T-Mobile službu za korisnike i čekam odgovor.
Nakon još par mojih neugodnih pitanja cijeli thread je obrisan, a to me ne čudi jer većina mojih pitanja na Apple forumu se uvijek pobriše - valjda ih znam pogoditi točno gdje ne vole!
Dear Davor Pasaric,
Apple removed your post on Apple Discussions titled, "iPhone worldwide warranty?", because it contained the following:
* Speculation or Rumors
* Discussion of Apple Policies, Procedures or Decisions
* Off-topic or non-technical posts
* Non-constructive rants or complaints
Toliko o kontaktiranju "izravno proizvođača"!