05.06.2009 | 20:37
Mobile.me se sinhronizira sa računalom i iPhonom automatski.
Računalo to samo radi, a iPhone se mora konfigurirati kroz Settings, te iTunes kroz osnovni ekran sa priključenim iPhone na njemu.
U ovakvoj kombinaciji sinhronizacija se isključivo svodi na dopunu podataka na Mobile.me acc-u i njihovom usporedbom na računalu - telefonu i serveru od Apple na koji se pohranjuje mobile.me acc, a osnovni uvjet su podatci sa telefona, znači njih ne dira, nego samo dopunjuje.
Obzirom da radi automatikom, ti ne vidiš što se dešava nego je komunikacija jednosmjerna, s toga je dobar način isporediti podatke prvo sa računala prema mobile.me kroz aplikaciju Address Book ili se spojiti na mobile.me acc i tamo pogledati koji podatci su prisutni na acc-u. Na ovaj način eliminiraš grešku na mobile.me acc-u, ako su podatci tamo, trebali bi biti i na računalu, a i na iPhone.
Zašto su podatci nestali i dali su nestali, mogući su razlozi, prvi je da se nešto desilo sa mobile.me acc-om (greška Apple i tamo se traži odgovor), a drugi je mogućnost da je kroz iTunes nešto napravljeno (update uredjaja, promjena imena i slično) sa iPhone te je ta informacija automatski prosljedjena prema mobile.me acc-u te je ovaj na adekvatan način reagirao (obrisao sve iz adresara).
Obzirom da govoriš da su sve adrese na mobile.me prisutne, moguću grešku treba potražiti na iPhone uredjaju jer iz nekoga razloga on ne prima podatke sa mobile.me acc-a ili prima pogrešne podatke.
Teško je reći što bi mogao biti problem, ali mi koji koristimo uredjaj koji je dekodiran "osobnim" iskustvom, obično bi posumnjali na samu aplikaciju za dekodiranje uredjaja i riješenje ovog problema potražili putem ponovnog dekodiranja pa onda povukli podatke sa mobile.me.
Tebi preostaje samo mogućnost da se "sinhroniziraš" sa mobile.me acc-om putem računla, a onda da uključiš iPhone u računalo, ugasiš automatsku sinhronizaciju sa mobile.me acc-om te ovu i ostale sinhronizacije izvršiš putem samoga računalu, znači računalo/iTunes - iPhone.
Da bi eleminirala moguće greške, moj savjet je da ugasiš sve automatske sinhronizacije kroz iTunes na iPhonu i na samom iPhone, te sinhronizaciju obavljaš kroz iTunes, a ostaviš računalo da se sinhronizira sa mobile.me acc-om.
Ovako ćeš dobiti odgovor na temu: Gubim podatke, ako u naredno vrijeme sve bude OK i ne bude gubljena podataka, može biti da je problem na iPhone vezano za sinhronizaciju (komunikacija mobile.me - iPhone), a ako se problemi nastave, najvjerovatnije je problem u programu kojim je dekodiran uredjaj, te iz nekoga razloga gubi podatke iz kontakata pa iPhone ostaje prazan (komunikacija iTunes - iPhone vezano uz adrese).