10.10.2009 | 02:31
Glupost, kako bi to mogao biti softverski problem?! Bilo je dovoljno proguglati na tu temu, pa bi vidio da je u pitanju hardver. Nažalost, većina standardnog osoblja u T-Mobileu jednostavno nije dovoljno educirana za taj specifičan uređaj i onda pričaju sve i svašta. Opećnito je hrabra ideja vjerovati telefonskom operateru (bilo kojem!) po pitanju jednog hi-tech uređaja kao što je iPhone. Slučajevi koji se prepričavaju po netu iz Engleske i Francuske su smiješni, pa onda nas ovo ne treba čuditi.
Ja sam npr. kod T-Mobilea samo punjač čekao 5 tjedana. Kao "popravlja se"! I tehnološki neukom je jasno da se glupi ispravljač od 1-2$ vrijednosti u proizvodnji ne popravlja jer bi rad bio skuplji od vrijednosti novog. Očigledno je Apple zaključio da to u većini slučajeva važi i za iPhone. Isplativije je imati minimalnu radnu snagu u servisu i samo mijenjati zaista pokvarene uređaje, nego ih popravljati. Vrijeme dijagnoze, popravka, testiranja i mogućnosti greške su prevelike da bi to imalo smisla.
Ukratko, vrati ga nazad i BTW im reci da ti ne prodaju bullshit oko "popravka" jer nitko još nije doživio da dobije popravljeni iPhone. Apple jednostavno daje novi zamjenski uređaj i to je to. Zašto to traje 4 tjedna, a čuli smo ovdje na forumu i duže - ne zna se. U USA ga dobiješ istog trena na licu mjesta. U Italiji kako kada - od 10 do 30 dana.
Ja primjer da je netko dobio svoj iPhone nazad kao popravljen, dakle sa istim serijskim brojem, još nisam čuo!
Bilo bi zanimljivo čuti odgovor od njih zašto onda odmah ne daju zamjenski uređaj, nego muljaju i vuku ljude za nos po mjesec dana, da bi im na kraju opet dali novi zamjenski. Evo, baš ih to pitaj i zapiš svoj serijski broj. Ako ti nakon mjesec dana vrate drugi, zamoli ih da ti objasne zašto su te zezali mjesec dana... i neka ti objasne zašto ti ne žele produžiti garanciju za tih mjesec dana, a ti si bio u pravu i odmah rekao da je to situacija u kojoj ćeš dobiti novi uređaj.