24.09.2010 | 18:17
LJUDI, TO VIŠE NIJE MOGUĆE I DOBRO SE RASPITAJTE PRIJE TAKVE ODLUKE !!
Evo, sada sam opet nazvao SZK.
Prvi djelatnik s kojim sam pričao mi je odmah rekao da se ne može spustiti na nižu tarifu, nego sam na višu ili na tarifu iste vrijednosti.
Opet sam nazvao i javio mi se drugi djelatnik.
On mi je odmah rekao da mogu nakon 4. plaćena računa. Onda sam mu rekao sve šta mi se dogodilo i nakon toga je rekao da sačekam dok ne provjeri. Nakon nekoliko minuta čekanja rekao je da se NE MOŽE AKO SE KUPI IPHONE, A AKO SE NE KUPI DA ONDA MOŽE!!
Ispričao se zbog krive informacije, a ja sam uredno zapisao i njegovo ime i vrijeme poziva. Meni je stvarno puna kapa takvog neprofesionalnog odnosa, i mislim da za to netko treba odgovarati !!
Po prirodi sam jako uporan i tvrdoglav, i ako mi ne raskinu spornu pretplatu uzimam odvjetnika i idem na sud. Nakon svakog razgovora ih pitam dal se snima sve ovo. Ovome zadnjemu sam rekao da ću ga navesti u svom novom prigovoru i da se ne iznenadi. On mi je na to odgovorio da je to moje pravo i da se ne ljuti.
Kontaktirat ću sutra udrugu "Dalmatinski potrošač" i djelatnike emisije "Potrošački kod", a imam neke prijatelje pa ću se potruditi da cijela priča dospije i u novine !!
SRAMOTA ZA T-MOBILE !!!
zabac
ne radi se o tome jel Iphone za nečij džep ili nije, ovdje se radi o prevari korisnika !!!
P.S. Imam 3 pretplate i 3 Iphonea (moja su 2 a ženin 1), ali ne volim da me netko za*ebava i laže !!