umjesto 4 uzeo iphone 3 ,pokušaj zamjene u vipu
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

umjesto 4 uzeo iphone 3 ,pokušaj zamjene u vipu


27.12.2010 | 01:34
pošto sam prvi puta kupovao iphone nisam imao nekih prevelikih iskustava,jednostavno se nisam dobro razumio sa prodavačem i sad sam skužio da sam umjesto četvorke dobio trojku gs.mislio sam da samo četvorke daju.

ima 7 dana kako sam kupio,jel ima itko iskustva jel mogu zamjeniti mob i doplatiti za iphone 4?

po nekom zakonu potrošača ti svaki proizvod možeš vratiti u roku 8 dana bez nekog objašnjenja,zvao sam vip kaže mi tamo ženska da to kod njih ne važi i da neću moći zamjeniti.
nisam se htio svađati jer sam sam kriv ali nevidim tu nikakav problem,osim po meni največeg kažu da nemaju uopče više nikakvih iphona.čekaju pošiljku.

jel itko imao sličan slučaj ili zna o tome bar da pokušam dok nije kasno (makar danas je zadnji 8 dan),ili vratim im ovaj pa kad dobiju daju mi 4-tvorku?

pa lcd od 15000 kuna sam zamjenio bez problema u mercatoneu jer nismo bili zadovoljni slikom a sad mi rade problem zbog mob.

kupio sam ga u arena centru u vipu.ako me pitaju jel mogu navesti neki razlog pa da kao nisam zadovoljan i koji?

malo mi je hitno i sve najbolje za blagdane!
27.12.2010 | 03:28
nisam siguran koja je tocno regulativa u HR vezana uz zastitu potrosaca i vracanje proizvoda, ali skoro sam siguran da iPhone 3GS neces moc vratit. Em zbog toga sto si vec kupio i platio uredaj (i predpostavljam potpisao ugovor na koju godinu), em sto to njima nije u interesu i isplativo. K tome jos, velike su liste cekanja za iPhone 4 i ljudi se bore svim snagama da dodu do tog magicnog uredaja...

U svakom slucaju to te ne treba demoralizirati vec potaknuti da se izboris za novi mobitel i da ih gnjavis do iznemoglosti (tvoje ili njihove; netko mora popustit).

Sretno i sve najbolje...
27.12.2010 | 12:30
Isprintaj si zakon o pravima potrošača, dostupan na NN, naoružaj živcima i pravac u dućan. Trgovac ti je dužan zamjeniti proizvod i vratiti novac ako sa proizvodom nisi zadovoljan, čak i ako je razlog banalan npr. ne sviđa ti se boja. Osobito što možeš naglasiti da onaj trgovac koji ti je prodao telefon nije objasnio u čemu je razlika, tada to postaje njihova greška! Ako si platio karticom onda je problem veći jer ti ne mogu tako jednostavno vratiti novac. S obzirom da ti kupuješ skuplje i moraš nadoplatiti dodatno ne bi trebao biti problem. Obavezno moraš sačuvati svu ambalažu i njen sadržaj!

Sretno.
  • Dijete
  • Posjetitelj
27.12.2010 | 13:48
crvenobradi je napisao:
Ako si platio karticom onda je problem veći jer ti ne mogu tako jednostavno vratiti novac.


Ovo također nije problem.. Svojedobno sam u ducanu platio na blagajni artikal kojeg nisu imali na lageru, makar je im je pisalo da imaju i trazili su povrat. Cekao sam doduše tjedan dana, da se iznos vrati, ali nije pbilo problema.
27.12.2010 | 15:10
Naravno da ti moraju zamijeniti uređaj, reci im slobodno da ćeš u Apple poslati mail gdje ćeš im napisati na koji su način riješili tvoje pitanje, pa da vidiš... vip im je novi partner i Apple ih sada gleda pod povećalom, pa me poslušaj...
27.12.2010 | 16:35
kao prvo da se zahvalim svima na normalnim odgovorima,očekivao sam one tipa kak si glup,pa šta ne gledaš kad kupuješ i nebih mogao ni na to ništa zamjeriti.

u dučanu je bila takva gužva da su se ljudi skoro tukli,valjda zato što je došao iphone,klinaca ko u prići,svi viću tako da o neki normalni razgovor sa prodavačima
nije bio ni moguč,jedva sam čekao da odem.

otići ću danas tamo da pitam,znam da će me odbiti jer ti kao pojedinac nemožeš ništa protiv takve mašinerije em
sigurno se svaki dan naslušaju prijetnji službom za potrošače i dr.
em nevidim razloga da bi Apple vodio brigu o svojim aparatima koje je prodao nekome u HR.

šta ako me odbiju kome da se žalim pa nije ovo Amerika,Njemčka i sl?

makar napominjem druge tehničke proizvode u dr dučanima sam bez problema mjenjao
u roku 8 dana,bez puno pitanja. i platio sam kešom,ne karticom,znači samo bih nadodao za drugi.

hvala svima

EDIT:

evo da javim informacije,nisam išao u arena centar gdje sam kupio već sam telefonski razgovarao sa njihovom službom za korisnike.
nočas mi se javila ženska koja je rekla da nemogu ništa napraviti,to sam već napisao,
ovog puta mi se javila draga ženska osoba kojoj sam rekao ,kako je došlo do zabune,da
sam mislio da kupujem novi iphone,da mi prodvač nije dobro objasnio ako je i spomenio da nisam čuo pošto je bila ludnica u dučanu,galama i svađa za red tako da samo se krivo sporazumjeli.da sam njihov korisnik destelječima,kao i moja familija,da sam druge uređaje po potrebi mjenjao bez ikakavih problema u roku 8 dana i da tražim da mi izađu u susret.objasnio sam im situaciju apple America (rekao mi je frend kako se tamo odnose prema vlasnicima uređaja).em sam rekao svoje godine i čime se bavim da vidi da nisam neki klinac koji bi sad iz objesti mjenjao mob.
bio sam uzrujan kad sam pričao što su primjetili pa me ženska ljubazno spojila nadređenima,javila se također ženska iz službe za primjedbe ,sve sam opet ponovio kao i prije i rekla je da će napraviti sve što može,da će me sutra kontaktirati,da ne koristim više iphone.

uglavnom postupkom sam više nego iznenađen,nigdje bahatosti i kontre,da sam se na kraju ja ispričavao zbog povišenog tona! možda nakraju nesto i bude.

evo javiću se sa novim info.

imam pitanje,ako napravim restore iphona i ubacim ponovo sofver dali mogu vidjeti da je bio jailbrekan?

pozz svima
27.12.2010 | 17:34
samo ga prikopcaj na komp upali iTunes i klikni restorwe i to je to nemogu vidjet da je bio JB
27.12.2010 | 20:54
pozz..
ma ćitam i ne mogu ne reagirati!
čudna mi je tvoja priča. veliš da prvi put kupuješ iPhone, a nakon 7 dana već imaš JB telefon i kontaš se u restore (kako onda ne znaš razliku 4 i 3)!? sve je to OK,brzo učiš ili ti je netko odradio JB, ali zašto, zašto telefon nije vračen isti dan.
Nameće mi se jedino razumno obješnjenje: kupiš robu, izguštaš par dana i vratiš !? Ako je to istina onda je to beskrajno ružan potez, nadam se da NISAM u pravu.

Lijep pozdrav vam,ne dižem tenzije ali se strašno protivim ovakvim potezima i jednostavno moram reagirati, u nadi da nisam u pravu !
27.12.2010 | 21:36
iphon sam upalio nakon 3 dana što je kupljen,došao mi je frend to složiti,
tada sam i saznao da je u biti trojka, u prvi tren mi je bilo svejedno dok mi nije rekao da da ovaj nema bljeskalicu i ima 3 megapixela rezoluciju a to je jedan od večih razloga zašto mi treba,i zašto sam ga kupovao.
za ovo zvanje i sl mi je potpuno svejedno koji je model,jailbreak mi je on složio i malo pokazao al još uvijek ne kužim puno nit koristim pretjerano.
kad sam se htio vratiti u dučan počeli su božični praznici i nisu radili 2 dana, otad ih zovem i pokušavam dogovoriti.
pa nisam ja kupio iphone da ga istestiram i vratim,ja ću doplatiti više i kupiti identičnu stvar sa dvije za mene bitne razlike.i to je za tebe beskrajno ružan potez???


imam 40 god,firmu koja dobro posluje ,djecu, živim pristojno i sad bih ja u tim godinama kupovao nešto da testiram , pa vratim.ali kao njihov dugogodišnji korisnik valjda imam pravo za prvu i možda posljednu zamolbu da mi se izađe u susret.
em vrlo dobro imaju uvid veličinu moje mjesečnje potrošnje s time da mi to nije jedini njihov broj.em netražim od njih ništa da mi poklone.
u večini normalnih firmi to je normalno, a da ti ne spominjem neke druge uređene zemlje.
  • Sank
  • Moderator
  • 221
28.12.2010 | 01:10
U USA 30 day money back garancija je sasvim normalna pojava. Pa čaki i ako za neki proizvod nema takve mogućnosti, svejedno nema problema sa zamjenom proizvoda sve dok kupac sačuva ambalažu i proizvod u nekom normalnom stanju. Znam to jer sam često bio tamo i neki moji kolege su tu mogućnost koristili na veliko. Svidio bi im se neki telefon ili aparat, kupili bi ga isprobali, pa bi shvatili da nema sve ono što bi oni željeli i išli bi ga zamijeniti za neki drugi, a nekima nije bio problem ni dobiti povrat novca. No to je Amerika.

Mi ne živimo u Americi, nego u Hrvatskoj na Balkanu. Često je zamjenu kupljenog proizvoda teško ili nemoguće napraviti, ne zato što se to ne bi moglo, nego ili zbog neznanja i nezainteresiranosti prodavača ili zbog kompliciranog knjigovodstva koje stoji iza svega toga. Kompliciranost knjigovodstva je opet zavijena neznanjem i nedostatkom volje i želje da se bilo što radi izvan one neke minimalne potrebe.

Daklem, sretno sa zamjenom. Ja ne vidim nekog drugog razloga da ti ga ne zamijene osim gore navedenog.

Ipak, znatiželje radi, kako to da si se odlučio jailbrekati iPhone nakon što si skužio da to nije onaj koji si želio?
28.12.2010 | 01:15
Svaka čast. Ovakvom sam se ogovoru i nadao !
što još reči: želim da rješiš taj "problem", Vip se reklamira kao kompanija koja najviše izlazi u susret kupcu/potrošaču pa se nadam pozitivnom ogovoru.

LP, sretno
28.12.2010 | 03:16
@ matija0610

ma sve 5 ,pa naravno da imaš pravo na svoje mišljenje ,pitanje al ti si to postavio na jedan pristojan način.mislim da će ovakve stvari kao moje ulaskom u evropu postati normalne,kupac se tamo jako štiti,ali biće i takvih koji će iskorištaati takve stvari i isprobavati bez veze.
evo recimo znam da hardver možeš u skoro svakom dučanu zamjeniti u roku 7-8 dana ako ti nešto nepaše ili nesvidi,tu mislim na djelove za komp.
prijatelj mi živi u Americi i danas pričam sa njime ima sve verzije iphona,tamo uđeš u apple dučan i šta got trebaš ili nevalja ti zamjene taj tren,čak prakticiraju takve stvari iako ti je garancija istekla i to besplatno ili gotovo besplatno.sve rade da mušterija bude zadovoljna.
prenosim njegove riječi što mi je danas rekao.

@ Sank

jel ti dovoljno ako kažem da mi proc inače radi na 2.3 a ja ga držim na 3.5 ,dok sam sam takmičio u klokanju radili su i puno više,auto tvorniči imam 150 konja moj je chipiran i nabrijan na 200.a za taj jaibreak sam prvi puta čuo kad mi je prijatelj došao složiti i normalno da sam prihvatio,obožavam tehniku i izvlačenje maximuma ali ovo mi je zbilja prvi smartphone sa kojim sam se susreo.čak prvi tren nisam ni razmišljao o vračaju jer mob je ionako odličan i sl al reko ništa me ne košta da probam.a zbilja mi je potreban kao fotić i kamera te da je slika kvalitetna.zbog nečeg drugog nebih mjenjao.
tehnika mi je največi hobi ali sve se mora naučiti.
kakav sam fanatik vjerujem da ću i ovo relativno brzo svladati.
inače doma moji misle da sam lud koje novce trošim.

pozz svima
  • Dijete
  • Posjetitelj
28.12.2010 | 03:45
Sad si u glavi slazem sliku brzinomjera na cesti di je ogranicenje 40.
  • Sank
  • Moderator
  • 221
28.12.2010 | 11:36
@dugixy1: to sam si i mislio. I ja sam ovisnik o tehnici i obožavam gadgete i sve ostalo vezano uz to. U potpunosti te razumijem jer i meni moji doma kažu da sam lud koliko trošim na to, ali zapravo im odgovara jer sam ih zarazio tehnikom

Sretno sa zamjenom i javi kako je prošlo.
28.12.2010 | 14:51
@dijete
u 20 god kolko vozim nisam dosad imao niti jedan sudar ili kazneni bod, hoču reći da nisam divljak za volanom:silly:

@ Sank

onda smo jako slični makar vremenom i kako starim neke stvari me popuštaju ali stalno dolazi nešto novo tako da sam stalno u jednom krugu.

otac mi je bio i još je lud za novitetima i to sam pokupio od njega.kad bi naveo šta smo i kolko mijenjali netko bi mislio da se preseravam,al to uopče nije točno ja to mjenjam jer to volim,pruža mi užitak.
pa mora čovjek imati neke interese.

evo javili su mi za mob odbijen sam,obrzaloženje da ne vijeruju da nisam odmah skužio što sam kupio i spominju neka 24-48h mogunost vračanja . nije mi se dalo natezati,razmišljam poslati mail applu da vidim šta oni kažu al gledam malo po netu u Americi uglavnom to rješavaju telefonski. ma i sa ovim iphonom sam zadovoljan ali smeta me ako koristim nečije usluge 15 god,nikad kasnio sa plačanjem da ti nemogu izaći u susret za jednu molbu,i to vračam novu stvar,nudim da prekontroliraju i još im nadoplatim.pa zar je to neki tako težak problem?

pozz
28.12.2010 | 19:30
najbolje ti je taj prodati ,a dodati jos malo novaca i kupiti takav u evropi.sad skoro u svim zemljama mozes kupiti otkljucan iphone.ne kontam zasto se natezes sa vip-om.
28.12.2010 | 22:22
Baš me zanima šta bi se desilo kad plaćaš auto leasing, platiš zadnju ratu i auto ti ne žele perbaciti na tvoje ime? Ovisno o vrsti leasinga, financijski ili operativni, imaš doplatiti određenu svotu, a oni neće pa neće, prenjeti auto na tvoje ime. To bi bilo zanimljivo, ili možda nije slično s ugovorima za iPhone:unsure:
  • Dijete
  • Posjetitelj
28.12.2010 | 23:36
dugixy1 je napisao:
@dijete
u 20 god kolko vozim nisam dosad imao niti jedan sudar ili kazneni bod, hoču reći da nisam divljak za volanom:silly:


pozz


Nisam ni mislio, ali jednostavno sam vizualac, a bogami sam i brz na prstima pa volim podijelit..
Što na umu to na drumu..


i zao mi je sto ti moji ex kolege nisu pomogli.. meni je to osobno bullshit, al jbga...
29.12.2010 | 00:44
ma nema veze,već sam zaboravio na vip,žao mi al neću se ubit,gledam kome doma da uzmem preplatu pa onda četvorku al šta kad svi već imaju ,čak neki ni to ne iskoriste do kraja.
mogu uzet starcima ali oni su u penziji ,ne naprave svaki ni 100 kuna.uglavnom ombiniram al ništa iskombinirati!

ovo za vožnju,ja jako volim sam sebe i ne želim sebi žao,mojoj familiji a ni tuđuoj.
dobar razlog za pametnu vožnju. jer akvu got nesreću izazvao ja bih patio ,jel tako hehe
Moderatori: jupi, Bertone
  • Stranica:
  • 1

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 5 sati, 24 minuta
  • kupus: neka se javi porukom
  • kupus: tražim preporuku za iptv, ako ima tko...
  • Zdravac: ...ali je najpraktičniji u kombinaciji sa Password managerom. Sve se učita i sve mi je tu postavljeno i dok tako radi, nemam jednostavno potrebe za prelaskom na nešto drugo. Isto otprilike kao i sa stock Mail.app
  • smayoo: Safari je dreq bloatware. Najgora Mac stock aplikacija.
  • kupus: nikad mi se nije svidio :(
  • Zdravac: zašto jednostavno ne koristite safari?
  • smayoo: ništa što se temelji na chrome kodu meni ne dolazi u obzir
  • kupus: mislim da ću, nakon korištenja firefoxa od samih početaka, umiroviti ga na neko vrijeme
  • kupus: nerado to kažem, ali brave je toliko "lakši" od firefoxa da mi se čini da koristim drugo računalo.
  • Matija klc: Hvala Zdravac, pokusam sa njime
  • Zdravac: Ili si mislio na besplatnu "verziju" Microsoft Office paketa? :)
  • Zdravac: Imaš u App storeu besplatni Collabora Office. On je zasnovan na Libre Office-u kojega svi hvale kao free zamjena za Microsoft
  • Matija klc: Ekipa, trebam office paket za Ipad 10. Ima li kakva besplatna mogucnost ili mi preostaje platiti paket? Hvala
  • zvone: plaćali istu nominalnu sumu u eurima za apple priouzvode a sad kad su euro i dolar isti opet digli.
  • zvone: A i primjetih da prije dok je dolar bio slab smo
  • zvone: Dobra ideja o bojkotu američke robe.
  • rusty: Ja je koristim sa svoje Studio ekrane
  • Yonkis: Koristi li netko (Appleovu) polishing cloth [link]
  • jura22: na Opera for iOS ne radi Vikalica. Sto god se upise ne prikazuje.
  • jura22: Abc
  • petros: Ne bih bojkotirao ni Temu niti AliExpress! :)
  • Zdravac: Samo ubaciš Samsung u ponudu, i svi smo mi opet kod tebe trgujemo!
  • Zdravac: Davore, a Temu bi odmah bojkotirao, jel? :)
  • Zdravac: EU, GB i Canada i još ako bi nekako mogli pridobiti Tursku, mislim da bi mogli jako učinkovito pokazati zube. Kad bih tu vidio zajedništvo, ja bih određeno vrijeme bojkotirao.
  • JOHN: ovakve reakcije tog nasnifanog čobana samo potvrđuju moje sumnje da bolesnici vladaju svijetim a još veći imbecili daju glas takvima što je onaj smrad na zapadu i onaj još smrdljiviji na istoku
  • dpasaric: Nismo spremni! :)
  • JOHN: Ako će se bojkotirati kao ovo s dućanima……nebumo daleko stigli.
  • Zdravac: Jeste li spremni, kao Europljanin, bojkotirati američke proizvode dok je Trump predsjednik i ako EU zaključi da na taj način možemo izboriti / vratiti poštovanje europskog ugleda u novom globalnom poretku ?
  • Borisone: Tresla se brda, umro je iPhone SE. R.I.P.
  • Borisone: Da ima "live" event, bilo bi tjedan dana ranije objava na Apple stranicama.
  • Zdravac: e jbg
  • Zdravac: Jel ima live prijenos?
  • Borisone: Ne. Najvjerojatnije samo ažuriran Apple site i objave za medije o novim uređajima.
  • Zdravac: Jel Apple event danas u 19:00h?
  • Yonkis: Hoćemo li sljedeći iParty organizirati putem Invites app-a? ;)
  • Yonkis: Apple will bring its next-generation M5 chip to the MacBook Pro in the fall, followed by the iPad Pro in the first half of 2026, according to Bloomberg’s Mark Gurman. - Wow, M5 na iPadu. M4 je već overkill ali ok. :D
  • miomika: @Zdravac...vjeruj mi, nebi ga prepoznao razliku, ni da te za guzicu ugrize. Nije to google translate.
  • miomika: Naravno Zdravac, pišeš na pamet i provjerio si, jelda?
  • Zdravac: Možda malo "old fashion", ali eto! :)
  • Zdravac: Vjeruj mi, skuži se odmah AI, ali kod ovih mlađih to prolazi jer je to, kao "kul"
  • Zdravac: Poslovna komunikacija zahtijeva poslovno znanje. Dakle, ili znaš što trebaš pisati, ili ne znaš. Ako ne znaš, zaposliti ću onoga tko zna - sigurno ne AI!
  • Zdravac: Ma kakav crni AI za poslovne mailove!! Kod mene ti to sigurno nebi prošlo!
  • drlovric: Mi saljemo stotine mailova na engleskom i da to ista valja, vec bi bilo u nasem workflow :) Ali eto, uzivaj ako te veseli. Ja it tvrdim da je beskorisno, sporo, trapavo, nedovrseno...
  • miomika: pa dok vidim full feature, nemogu sve reč. Upravo gledam na vijestima, završila je konferencija koja nama brani korištenje AI-a na uređajima. Što je zaključak, naravno, 10 mb texta ničega. Kako vidim u OS:_u, izgleda da će potiho ući na mala vrata. @dlovric možda je do ljudi koji je neznaju koristiti. Ipak je u pozadini chatGPT. Meni se ova opcija u mailu jako sviđa, da napravi poslovni
  • Soffoklo: @drlovric ne dozivljava nas Apple kao neko africko pleme vec mi sami sebe tako dozivljavamo i predstavljamo, a onda tvrtke poput Apple sukladno tome djeluju. Zato i Slovenija ima titlove, kao sto je imala i Apple Music davno prije nas i to uz potpunu uslugu, a ne djelomicnu, pa se premijer javno hvali kako eto imamo Apple Music. Do nas je.
  • drlovric: Apple AI je potpuno beskoristan. Dugo nisu vecu blamazu napravili. Svaki dan radim sa Amerima i niti jedan covjek mi nije rekao da ima jedan koristan feature. Svi cekaju bolju Siri koje nema pa nema. A ljudi kupovali iPhone 16 Pro radi "inteligencije" :D
  • miomika: ...i proofreading i onaj AI radi u mailu. Doduše, samo na engleskom, ali radi. Točno se kuži da lagano ovo preregulirano govno iz EU nema proslka i da AI lagano kuca na vrata.
  • miomika: ajde neke dobre vijesti. AKo je laptop/comp settiran na eng. radit će vam image playground s najnovijim update-om 15.3.1
  • drlovric: Apple nas dozivljava kao neko africko pleme i nema tu razumnog objasnjenja ni opravdanja.
  • drlovric: Da jadni, kako bi to mogli priustiti. Bitno bi im utjecalo na poslovanje a pokrili bi desetke miluja ljudi (HR, BIH, SRB, CG). Sve isti jezik :) Iz istog razloga nemamo titlove na Apple TV. A Slovenija ima. Valjda su veci od ostatka ex. YU :)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.24 Seconds

Provided by iJoomla SEO