09.12.2023 | 13:50
Koji vrag...
Kakvo pitanje, takav odgovor.
U čemu je kognitivni problem, ne znam no pokušat ću "nacrtati".
Prvo:
Ne trolam nikoga.
Nemam tu potrebu.
Pišem kako je bilo.
Drugo:
T-Com serviseri dolaze popravljati kvarove svim korisnicima ISP tvrtki koje spadaju pod njihovu "domenu" u nedostatku boljeg izraza.
Dok problem korisnika daljinski pokušava riješiti služba tvrtke pod kojom je korisnik trenutno - a koja se u mom slučaju (trenutno, ne znači da će tako biti i za godinu dana sve i da ostanem sa njima) zove Telemach.
Prevedeno, ja svojom odlukom
nisam mijenjao ISP providera šest godina i više, a izabrao sam samo nekadašnjeg
H1.
Onda je njih kupio Optima Telekom, koje je potom kupio Telemach koji ili surađuje ili je u nekom djelimičnom vlasništvu T-Coma.
Kada su mi ugrađivali optiku, to su odradili ljudi iz T-Coma iako su znali da ne uzimam ugovor sa njima.
Ako mi treba doći serviser doma, uvijek i jedino dolazi lik iz T-Coma.
Znači, zaključujemo da su terenci uvijek zaposlenici T-Coma.
Dalje mi se ne da
crtati, radim nešto i ne shvaćam pitanje da budem skroz iskren.
EDIT:
Vidim šta te buni.
Očito nisi u svom informatičkom znanju imao podatak da je Optima Telekom kupila H1, pa je Optimu kupio ili Telemach ili T-Com (tako nebitno - bitno je da se korisnici prebacuju ko krumpiri).
Uglavnom, kada nazovem broj koji mi je još odavna savean pod Optima Telekom, automatska sekretarica se javlja pozdravom "...dobili ste Telemach službu za korisnike".
Shvaćamo se sada?
Znači, niti sam leprechaun, trol, unicorn, ne prdim duge, već je stvar takva kakvu sam opisao.
E sada, ko je na vrhu piramide, vidi sam - da ja ne bi ponovo "trolao" pošto ne znam.
Ono što meni nije jasno jest kako to ne znaš već a priori zaključuješ da je vjerojatnija varijanta da ja trolam ljude, ostavljam tebi da promisliš.