27.02.2009 | 19:51
Možda i jesam blesav što sam ostao kod njih, ali nemam sada vremena za trapulu. Jednom kada uzmem godišnji odmor, za koju godinu
, mogu izdvojiti pola dana da u nekom novom e-bankingu posložim sve forme za račune, a sada za to nemam vremena i volje. Na sam e-banking nemam velike primjedbe - radi manje-više ok, iako ima lošu ergonomiju.
A oni kao banka definitivno nisu našli dobru ravnotežu jer su npr. popušili kredit koji su mi mogli prodati. Odnos njihove službenice za kredite je bio katastrofalan, da sam joj ja šef dobila bi otkaz trenutnačno. Dijalog je bio kao u Alan Fordu. Nevjerojatno, a onda na TV gledaš one njihove reklame s veselim i uslužnim službenicima i pitaš se tko još može progutati takve bljuvotine?
Ovako sam lijepo otišao u drugu banku koja je to napravila brže, povoljnije i s manje komplikacija - što je apsurd obzirom da sam u Zabi pouzdan klijent više od deset godina, a u drugoj banci sam se prvi put pojavio. No, s druge strane, s tom drugom bankom sam npr. imao velikih problema poslovno - kada sam imao sudski nalog da provedu jednu ovrhu našeg klijenta koji je imao račun kod njih... onda sam se žalio tužbi za žalbe, a onda sam tužbu za žalbe tužio njima samima... predivna epizoda...
Naravno, sve se rasplelo, kao i više puta do sada, kada sam upleo novinare i televiziju. Sve skupa generalno imam loše mišljenje o bankama. Jedina banka s kojom nikada nisam imao problem je Raiffeisen. Neka tako i ostane.
A inače za Zabu još imam par dobrih epizoda s njihovim bankomatima, pa s njihovim "super-paketima" koje nude... ma loše, baš loše...