Davor Pasarić 02.10.10

U prošloj anketi pitali smo korisnike Jabučnjaka što misle o iPadu. Drago nam je da je naš sud "na prvu loptu" bio ispravan - iPad je postao globalni hit i "game changer". Sa smiješkom sada čitamo komentare onih koji su nakon objave prognozirali neuspjeh i promašenost takvog koncepta - pogotovo po pitanju zatvorenosti hardvera i kontroliranog pristupa softveru isključivo kroz App Store. Očigledno je iPad ovdje da ostane, a konkurencija se trudi ponuditi suvislu alternativu. Novo pitanje se odnosi, očekivano, na iPhone 4…

1016 korisnika Jabučnjaka dalo je svoje mišljenje o iPadu. Čak 55.03% korisnika izjasnilo se pozitivno i izrazilo želju za kupovinom odmah ili u skoroj budućnosti. 21.5% korisnika su oprezni ili indiferentni, a samo 23.47% korisnika smatra da se radi o promašenom i beskorisnom uređaju.

iPad 7
Uskoro novi iPad u manjem formatu od 7"?

Dolazak iPada u Hrvatsku dosadno se odužio. No, kako se radi o uređaju koji nije zaključan na odabranog pružatelja telekom usluga, mnogi domaći korisnici već su se opskrbili u zapadnoj Europi. Potražnja za iPadom je i dalje velika, a vijest da je počeo opasno nagrizati tržište netbooka je logična. Nije nemoguće da se na zapadnom tržištu pojavi i nova revizija iPada (predviđa se manji 7" model) prije nego li se kod nas pojavi sadašnji model.

iPhone 4 drugi je predmet požude tehnofila. Testirali smo ga još početkom kolovoza i zaključili da se radi o fantastičnom uređaju - gotovo bez mana. Ipak, pamtit će ga se po "Antennagate" aferi - za koju je sada i u praksi dokazano da je bila daleko prenapuhana. Sada je konačno dostupan i u Hrvatskoj, ali nakon predstavljanja ostao je dojam da krizom dotučeni građani nisu u velikojm broju pohrlili po svoj novi gadget. Je li iPhone 4 tehnološki luksuz ili stvarna potreba? Hoćete li ga kupiti? To je tema naše nove ankete...

 

Komentari  

Anonimac
02-10-2010 | 20:17
Nažalost iPhone 4 je tehnološki luksuz dok je iPad relativno jeftin ili u najmanju ruku dostupan uređaj,..780 eura je mislim najjeftinija (u Italiji) cijena iPhona 4 i to je stvarno previše bez obzira što je to uređaj bez konkurencije na daleko...cijena od 499 eura bila bi realna i prihvatljiva ali još uvijek prevelika.
dpasaric
02-10-2010 | 20:28
Ja bih kao nekakav Apple entuzijast trebao prvi skočiti na iPhone 4, ali nemam tu želju. Testirao sam ga i zaista je fantastičan, po mojem sudu nema boljeg mobitela, ali iskreno - moj 3G mi je sasvim dovoljan. Niti jedna od novosti mi nije "mission critical", još mi je zapravo najbitnija bolja kamera, a samo radi toga neću kupovati novi uređaj. Drugi, prikriveni razlog zašto se "ne palim" je taj što sam na svojem iPhoneu još uvijek na starom 2.2.1 firmwareu na kojem ne radi novi softver, pa sam ispao "iz štosa" i time i nemam želju za biti "up to date". Treći razlog je jer bih ja kupio bijeli! :-) A lakše je vidjeti Yetija nego li bijeli iPhone 4! ;-)
DrAle
02-10-2010 | 21:31
Ja sam vlasnik iPada i prve generacije iPhone-a. Zanimljivo je ono što mi se dogodilo. Naime, kupovinom iPada iPhone mi je postao "suvišan". iPhone sada koristim isključivo za razgovore i pokoji SMS. Sve ostalo radim na iPadu. Kako iPad posvud nosam sve ono što sam prije radio na iPhone-u (surfanje, mail, aplikacije) sada radim na iPad-u.

Imao sam iPhone 4 u rukama, no jednostavno me nije zagolicao. Velika je razlika između prve generacije i četvorke, no u ovom mi je trenutku četvorka jednostavno nepotrebna.

BTW iPad-om sam dobio puno više nego što sam očekivao. Puno više čitam (elektronske knjige, dokumente, magazine ...) nego na stolnom računalu, a laptop gotovo i ne uzimam u ruke.
Sank
02-10-2010 | 22:51
Ja sam vlasnik 2 iPada i to iz razloga što kad sam kupio prvog familija mi je jasno dala do znanja da mi ga neće dati nositi sa sobom na putovanja. Uzeo sam onog sa 64Gb memorije i moram priznati da je to više nego dovoljno za mjesec dana zabave koliko obično traje moja tura.

iPhone 4 sam uzeo prije svega zbog nove bolje kamere i jednostavno zato jer sam gadget freak :-) Pored toga želio sam suprugu razveselit 3GS-om jer joj je 3G postao prespor ;-), a i 3G mi sada treba kao WiFi hotspot za spajanje iPada na 3G mrežu.
smayoo
02-10-2010 | 23:05
Meni se čini da vi patite od viška vremena... :-)

BTW, izgubio sam se pomalo - da li na iPhone 4 napokon radi normalno sinkornizacija kontakata i kalendara preko bluetootha i iSynca?
dpasaric
02-10-2010 | 23:24
Ne radi, u par navrata su dali do znanja da ih to ne zanima - inače bi to odavno napravili jer iSync tako radi sa svim drugim mobitelima. Dakle, kontakti (i sve ostalo) se sinkronizira na dva načina - putem docka na matičnom računalu ili bežično putem MobileMe usluge.

Zapravo, ima čak i logike - ionako iPhone moraš u jednom trenu spojiti na Mac radi punjenja ili radi prebacivanja sadržaja koji su preveliki za Bluetooth, pa tom prilikom sinkaš i kontakte. Ja sink radim jednom tjedno kada ga spojim na Mac da se napuni. Imam MobileMe, ali ga ne koristim za to. Vidiš, dobro pitanje bi bilo - zašto? Pa ne znam, nije mi nikada trebalo! :-) Jednom ću probati tek da vidim radi li to normalno obzirom da moj prijavljeni bug iz ožujka još nisu zakrpali i samo me jednom tjedno obavještavaju da "rade na tome"! :-)
Defou
02-10-2010 | 23:27
Evo da ja to prokomentiram ....

Ne.
Defou
02-10-2010 | 23:31
Zakasnio 2 sekunde :D
Defou
02-10-2010 | 23:34
Ja isto koristim Mobile Me i nemam primjedbi. Sve sinkronizira savrseno. Mailove, biljeske, kontakte, kalendar. Cak koristim find my iPhone uslugu da bih curi poslao (i ona meni) poruku iz engleske a da ne placam za sms :-) nadam se da necu morati za nesto drugo.
smayoo
03-10-2010 | 08:46
Davore, tebi to možda ima logike, iako mi to više zvuči kao da si sam sebe uvjerio da ima logike. Meni nema baš nikakve logike.

1. Sadržaji preveliki za Bluetooth - preveliki su i za MobileMe

2. Ja svoj mobitel npr. uvijek punim u autu ili doma na stolu, uštekan direktno u struju. Radim na laptopu i totalno mi je nepraktično (osim u nuždi) puniti mobitel s laptopa.

3. Da nosim naokolo kabel samo zato da bi mogao syncati mobitel - ne pada mi na pamet. To nisam radio čak ni dok sam imao laptop bez bluetootha. Jednostavno - previše toga ionako moram nositi u torbi.

4. Syncanje preko MobileMe kad sam na terenu znači trošiti novac. Neprihvatljivo. O tome da ne prihvaćam da netko brlja po mojim podacima samo zato što sam ja dovoljno lijen da ih držim u oblaku - neću više ni započinjati. Dovoljno smo se puta toga dotakli.

Sutra si naručujem SE Satio...
dpasaric
03-10-2010 | 11:51
1. Da, to sam nespretno napisao - naravno da se fotke, filmovi i glazba se ne sinkaju putem MobileMe, ali se putem njega mogu postaviti on-line - npr. da rodbina ili poslovni partner vidi novi foto-album s udaljene lokacije.

2. OK, slažem se da je to zgodno, ali koliko sam pohvatao, ti imaš svoj notebook sa sobom, dakle jedina "nespretnost" je ta da moraš sa sobom imati kabel sa sink? Ali ionako imaš negdje taj kabel da ga spojiš na auto punjač jer na iPhoneu je to isti kabel (znam da moja ex-Motorola imala odvojeno punjenje, a odvojeno sink).

3. Čekaj, ali imaš kabel za punjač u autu? Pa to je isti taj kabel, dakle broj kablova ne raste!

4. Paranoju za oblak prihvaćam kao argument, ali još više to da je ta usluga preskupa. Mislim da bi je Apple trebao nuditi za nižu cijenu - ili čak besplatno kako jedan od odličnih razloga da ljudi koriste baš iPhone. Pogotovo jer još uvijek nisu počistili sve bugove.
smayoo
03-10-2010 | 19:43
Kabel za punjač u autu mi stoji u autu, a ne u torbi s laptopom.
Ma gledaj - jedan uistinu tehnološki napredan uređaj bi, po mom mišljenju, morao već imati implementirano beskontaktno punjenje (uvjetno rečeno - bežično), a ne da se vraćamo na to da sam prisiljen koristiti neki tamo kabel za sync podataka.

Mislim, jebote, taj telefon ima u sebi GSM, GPS, GPRS, 3G, WiFi, Bluetooth - sve moguće bežične điđe, a treba kabel za prebacivanje podataka???!!! X-( Logično bi bilo (ako je već Apple firma tehnoloških iskoraka) da su napravili mobitel bez ikakvih konektora, koji podatke prebacuje bežično, a i bateriju puni bežično.

Apple je na iPhoneu prodao viziju za marketinške interese.
Anonimac
03-10-2010 | 23:20
iPhone 4 je najjeftiji je Svicarskoj, kosta 769 CHF sto je odprilike 4200 Kuna, bez SimLock-a.
Finn
04-10-2010 | 21:19
mislim da je iPhone definitivno tehnološki luksuz, pogotovo s ovolikom cijenom - u ovakva vremena.
ne znam zapravo čemu on to služi onima kojima služi za nekakav posao i kakav bi to posao bio da bi im to bila isplativa investicija, ali uvjeren sam da je takvih možda 2%. svi ostali ga kupuju jer je cool igračka, realno im takav uređaj sigurno nije potreban.
meni je on čisto jako lijep i, kao što rekoh, cool, ali kao što je netko na početku i rekao, iPad mi se čini kao uređaj uz koji iPhone postaje nepotreban. to je također i uređaj koji bi mnogima bio jako dobra zamjena za laptop. znam da bi meni bio, jer mi je za mobilni rad laptop naprosto prevelik (u svakom smislu).
prema tome, idealna kombinacija bi za mene bila iPhone veličine Nano iPoda 5G + iPad. :-)
dpasaric
04-10-2010 | 22:09
iPad bih volio imati "za po doma", više gušta radi nego zbog stvarne potrebe, ali nije nešto što bih nosao sa sobom osim kada bih ga trebao imati radi poslovnog sastanka ili nešto slično. Dakle, meni ipak više odgovara dobar iPhone u džepu koji bi stalno bio uz mene - iako zapravo 95% vremena koristim samo njegove osnovne funkcije. Zato bih volio vidjeti da Apple izda jedan "light" iPhone za dvostruko manje novca. Proširili bi tržište, a margina zarade ne bi trebala biti znatno manja... vjerojatno će i to doći na red, sada su previše zauzeti! :-)
smayoo
04-10-2010 | 22:14
Moram dodati da sve češće po ulici vidim iPhone u rukama ljudi s kojima se nikako ne želim poistovjećivati . Slično kao što se ne želim poistovjećivati s ljudima koji (uglavnom, kod nas) voze BMW i Mercedes. :-)

Na primjer danas. BMW X6 s "custom" registracijom parkira se posred rampe za prilaz invalida, otvaraju se vrata, čupava ruka s debelom zlatnom narukvicom drži iPhone na masnom uhu dok iznutra drma tutta forza Seka Aleksić. :-D

Naglašavam - primjer nije usamljen.
DrAle
04-10-2010 | 22:48
Ja sam možda komotan pa mi je puno lakše nositi iPad u malenu ruksaku i koristiti ga kada mi zatreba veliki ekran nego nabadati po iPhone-u. Do dolaska iPada i ja sam koristio iPhone za malo surfanja, rss-a, mail i sl., no kada se proba iPad jednostavno se (u mom slučaju) teško vratiti.

Razmišljam o povratku na stari Sony Z7 iz 2001. koji me dugo vremena vjerno služio! Nema nikakvu povezivost ni sa čime osim što može telefonirati i primati i slati poruke. Morat ću to učiniti baš da vidim kako će proći taj eksperiment :-)
dpasaric
04-10-2010 | 23:58
Haha, ok X6 je vrlo specifično besmislen auto - i vrlo pogodan baš za takav profil kupaca - čak je Clarkson u Top Gearu ismijavao stvar i koristio riječi koje su zabranjene na Jabučnjaku ;-). No, neću dati da me tom logikom razni ne-kužim-baš-al i-wanna-be-cool tipovi koji su kupili iPhone radi prestiža ometu u mom tehnološkom užitku. Ja sam ipak Apple "starosjedilac" . :-)
smayoo
05-10-2010 | 05:36
Jesi. Ali iPhone nije "Apple starosjedilačka " stvar. On je namjerno napravljen da privuče (osim malog broja Apple starosjedioca i uživatelja tehnoloških dostignuća) masu wannabe-cool tipova. I u tome uspijeva.
dpasaric
05-10-2010 | 10:15
Da, ali što sada? Da ne koristim najbolji mogući uređaj koji savršeno zadovoljava moje potrebe zato jer ga je kupio i nekakav folirantski primitivac? Mislim da je takva logika još gora od razloga zašto je taj čovjek kupio iPhone. Tom logikom trebao bih odustati od gomile proizvoda koji su šire korišteni "brand", a imaju kvalitetu koju želim. Najbolje da se povučem u samostan i živim isključivo duhovni dio života! ;-) Ne kažem da je to nemoguće, ali još je malo rano za mene! ;-)
campo
05-10-2010 | 11:38
da košta 400 eura ja bih možda kupio iPhone 4 i privikao ga da mi služi,...ali je i istina da kad imas iPad trebas sasvim običan telefon,..ja koristim vec 2 3 godine dual sim (spavam u jednoj a radim u drugoj državi) iako se može koristiti na dvije hr mreže kad to nekome treba,..sve sam više zagovornik teorije da se iPhone i iPad međusobno isključuju,..
DrAle
05-10-2010 | 13:02
OT: zašto me prekrstilo u "Anonimac", a dok pišem post uredno sam prijavljen na Jabučnjak?
Riba
05-10-2010 | 13:04
Povremeni problemčić, rješavam to ručno.
House.md
06-10-2010 | 00:07
1. Mobile me - meni predobar servis koji odradjuje svoj posao vise nego solidno. kupim ga na ebay-u vec drugu godinu i ne zelim ga se odreci. kupio sam u t.mobileu iphone 4 za 98 kn ;-) na pultu dok sam jos potpisivao ugovore ukucao username i pass od mobile me i imao MOJ telefon sa SVIM potrebnim mi podatcima i nastavio radni dan kao da se nista bitno nije promjenilo. meni to puno znaci jer naveliko ovisim o kalendaru (koji je bdw. syncan sa jos 3 kompa, 2 moba i googlom) kontaktima i notesu. da ne govorim o web prostoru, galerijama itd. postoje i druga rjesenja ali meni je ovo vrlo elegantno i jednostavno rjesenje.
2. Iphone 4 - prezivio sam sa prve dvije generacije, ali ovaj je preeeeeeebrz, sto meni puno znaci iz egositicnih razloga (ne nerviram se toliko dok mi ne otvri neku app i slicno) snimanje mi je postalo sad pod normalno, a da ne govorim o standardnoj uporabi (mail, net, rss, ...) sve nekako poprma jednu zanimljiviju dimenziju i uz njega koliko cudno da zvucalo nemam potrebu za ipadom, jer ovaj zadovoljava sve moje potrebe.
3. T-Mobile - imao sam ja i s njima problema, ali na kraju uzmes i sjednes te procitas sve one njihove uvjete, sitna i krupna slova i skuzis da stvari imaju logike, samo sto medju onom ekipom koja ti nesto prodaje ili informira te malo je onih koji su to pročitali, ali zaista kad bi svi tamo znali raditi svoj posao stvari i ne stoje tako loše što se njihovih uvjeta tiče...
4. Primitivci - slazem se s Pasom da zivo mi se fucka tko ima iphone i za sta ga koristi, jer meni se svidja i meni sluzi svrsi.
Tito
06-10-2010 | 09:05
davore slazem se sa tobom, nisam ja kriv kaj je neki "primitivac" kupio iPhone. Mozda taj isti lik doma ima i iMaca - pa da i njega odmacim?
Smayoo pa to je appleova politika - vrhunski izdizajniran i kvalitetan proizvod. Siguran sam da je velika kolicina iMacova i macbookova prodana likovima koji su ih kupili jer je apple cool. Ali to nije moj problem vec njihov.
smayoo
06-10-2010 | 18:00
Možeš biti siguran da takvi likovi ne kupuju iMac jer ga ne mogu pokazivati. iPhone, međutim, mogu. :-)

Uostalom, vidljiv je taj trend iz aviona. Macovi su i dalje marginalni dio tržišta (do 10%), dok je iPhone ili već u tržišnom vodstvu, ili će uskoro biti. Sasvim je jasno što je kome namijenjeno.
Anonimac
06-10-2010 | 19:14
dajte se malo skulirajte,..ka kvi primitivci i slično,..što ste vi neka viša rasa? naučite se sve ljude poštivat a pogotovo one koji su zakiniti za bilo što pa tako i odgoj, kulturu ili školovanje.
House.md
06-10-2010 | 19:45
Anonimac, uzdravlje :-)
smayoo
06-10-2010 | 23:33
Campo, ja poštujem svakog tko poštuje druge. One koji parkiraju - ne na invalidsko mjesto - nego na *rampu* za invalide - ne poštujem. Prezirem ih.
MAK
07-10-2010 | 21:32
iPhone za VIP-net http://www.telekomaustria.com/presse/news/2010/1005-iphone_en.php
korisnikU2
12-10-2010 | 11:35
Ne bi me začudilo da u nekoj bližoj budućnosti vidimo neki hibrid iPhone + iMac .
Anonimac
29-11-2010 | 12:02
BAŠ INTERESANTNO, KOD NADS SE NA RAMPE ZA INVALIDE PARKIRAJU ''SAMO'' VOZACI X6, OSTALI NE. HAHAHAHAHAHHAAH I TO SA I PHONE 4
Anonimac
04-12-2010 | 00:56
pametni anonimac, to je bio primjer....
damat
04-12-2010 | 17:36
Niti mi treba za posao, niti mi treba za ništa pametno... Ali ja sam se odlučio za kupovinu iPada. To sam učinio u Mobileu/Alabama i nisam požalio niti malo. Bio sam na vagi između iPhonea 4 i iPada. Budući da imam 3GS model, ipak je prevagnulo na stranu iPada. Laptop star godinu dana sam poklonio bratu, jednom mjesečno ću obaviti spajanje i iPhone i iPada na iTunes i to je to... Slažem se u potpunosti sa prijašnjim komentarima - otkad je kupljen iPad totalno sam izgubio interes za iPhone. Samo SMS i pozivi i to je to... Zadovoljan s Appleom od prvog dana do dana današnjeg. Pozdrav svima!
Anonimac
10-12-2010 | 00:47
Ekipo, uskoro mi stize iPad verzija WiFi+3G pa pitam kako 'urediti' i umetnuti tele2 mobilnu internet sim karticu da mi radi, da li je to uopce moguce i je li rijec samo o obrezivanju?
Anonimac
18-12-2010 | 11:37
Za tele2 nisam siguran, ali na Vip-u imam 3 sim kartice na istom broju. Tako da mi je jedan u glavnom mobitelu (iphone 3g) i ta kartica je definirana kao glavna i moze primati pozive, druga mi je u iPadu i njoj obavezno treba onemoguciti primanje poziva, a treca mi je u jeftinom starom mobitelu da ga mogu ostaviti na plazi dok se kupum i ne brinuti se da li ce mi ga ukrasti

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 sat, 17 minuta
  • Matija klc: Hvala Zdravac, pokusam sa njime
  • Zdravac: Ili si mislio na besplatnu "verziju" Microsoft Office paketa? :)
  • Zdravac: Imaš u App storeu besplatni Collabora Office. On je zasnovan na Libre Office-u kojega svi hvale kao free zamjena za Microsoft
  • Matija klc: Ekipa, trebam office paket za Ipad 10. Ima li kakva besplatna mogucnost ili mi preostaje platiti paket? Hvala
  • zvone: plaćali istu nominalnu sumu u eurima za apple priouzvode a sad kad su euro i dolar isti opet digli.
  • zvone: A i primjetih da prije dok je dolar bio slab smo
  • zvone: Dobra ideja o bojkotu američke robe.
  • rusty: Ja je koristim sa svoje Studio ekrane
  • Yonkis: Koristi li netko (Appleovu) polishing cloth [link]
  • jura22: na Opera for iOS ne radi Vikalica. Sto god se upise ne prikazuje.
  • jura22: Abc
  • petros: Ne bih bojkotirao ni Temu niti AliExpress! :)
  • Zdravac: Samo ubaciš Samsung u ponudu, i svi smo mi opet kod tebe trgujemo!
  • Zdravac: Davore, a Temu bi odmah bojkotirao, jel? :)
  • Zdravac: EU, GB i Canada i još ako bi nekako mogli pridobiti Tursku, mislim da bi mogli jako učinkovito pokazati zube. Kad bih tu vidio zajedništvo, ja bih određeno vrijeme bojkotirao.
  • JOHN: ovakve reakcije tog nasnifanog čobana samo potvrđuju moje sumnje da bolesnici vladaju svijetim a još veći imbecili daju glas takvima što je onaj smrad na zapadu i onaj još smrdljiviji na istoku
  • dpasaric: Nismo spremni! :)
  • JOHN: Ako će se bojkotirati kao ovo s dućanima……nebumo daleko stigli.
  • Zdravac: Jeste li spremni, kao Europljanin, bojkotirati američke proizvode dok je Trump predsjednik i ako EU zaključi da na taj način možemo izboriti / vratiti poštovanje europskog ugleda u novom globalnom poretku ?
  • Borisone: Tresla se brda, umro je iPhone SE. R.I.P.
  • Borisone: Da ima "live" event, bilo bi tjedan dana ranije objava na Apple stranicama.
  • Zdravac: e jbg
  • Zdravac: Jel ima live prijenos?
  • Borisone: Ne. Najvjerojatnije samo ažuriran Apple site i objave za medije o novim uređajima.
  • Zdravac: Jel Apple event danas u 19:00h?
  • Yonkis: Hoćemo li sljedeći iParty organizirati putem Invites app-a? ;)
  • Yonkis: Apple will bring its next-generation M5 chip to the MacBook Pro in the fall, followed by the iPad Pro in the first half of 2026, according to Bloomberg’s Mark Gurman. - Wow, M5 na iPadu. M4 je već overkill ali ok. :D
  • miomika: @Zdravac...vjeruj mi, nebi ga prepoznao razliku, ni da te za guzicu ugrize. Nije to google translate.
  • miomika: Naravno Zdravac, pišeš na pamet i provjerio si, jelda?
  • Zdravac: Možda malo "old fashion", ali eto! :)
  • Zdravac: Vjeruj mi, skuži se odmah AI, ali kod ovih mlađih to prolazi jer je to, kao "kul"
  • Zdravac: Poslovna komunikacija zahtijeva poslovno znanje. Dakle, ili znaš što trebaš pisati, ili ne znaš. Ako ne znaš, zaposliti ću onoga tko zna - sigurno ne AI!
  • Zdravac: Ma kakav crni AI za poslovne mailove!! Kod mene ti to sigurno nebi prošlo!
  • drlovric: Mi saljemo stotine mailova na engleskom i da to ista valja, vec bi bilo u nasem workflow :) Ali eto, uzivaj ako te veseli. Ja it tvrdim da je beskorisno, sporo, trapavo, nedovrseno...
  • miomika: pa dok vidim full feature, nemogu sve reč. Upravo gledam na vijestima, završila je konferencija koja nama brani korištenje AI-a na uređajima. Što je zaključak, naravno, 10 mb texta ničega. Kako vidim u OS:_u, izgleda da će potiho ući na mala vrata. @dlovric možda je do ljudi koji je neznaju koristiti. Ipak je u pozadini chatGPT. Meni se ova opcija u mailu jako sviđa, da napravi poslovni
  • Soffoklo: @drlovric ne dozivljava nas Apple kao neko africko pleme vec mi sami sebe tako dozivljavamo i predstavljamo, a onda tvrtke poput Apple sukladno tome djeluju. Zato i Slovenija ima titlove, kao sto je imala i Apple Music davno prije nas i to uz potpunu uslugu, a ne djelomicnu, pa se premijer javno hvali kako eto imamo Apple Music. Do nas je.
  • drlovric: Apple AI je potpuno beskoristan. Dugo nisu vecu blamazu napravili. Svaki dan radim sa Amerima i niti jedan covjek mi nije rekao da ima jedan koristan feature. Svi cekaju bolju Siri koje nema pa nema. A ljudi kupovali iPhone 16 Pro radi "inteligencije" :D
  • miomika: ...i proofreading i onaj AI radi u mailu. Doduše, samo na engleskom, ali radi. Točno se kuži da lagano ovo preregulirano govno iz EU nema proslka i da AI lagano kuca na vrata.
  • miomika: ajde neke dobre vijesti. AKo je laptop/comp settiran na eng. radit će vam image playground s najnovijim update-om 15.3.1
  • drlovric: Apple nas dozivljava kao neko africko pleme i nema tu razumnog objasnjenja ni opravdanja.
  • drlovric: Da jadni, kako bi to mogli priustiti. Bitno bi im utjecalo na poslovanje a pokrili bi desetke miluja ljudi (HR, BIH, SRB, CG). Sve isti jezik :) Iz istog razloga nemamo titlove na Apple TV. A Slovenija ima. Valjda su veci od ostatka ex. YU :)
  • dpasaric: Nema Hrvatske jer bi to značilo da moraju zaposliti osobu koja čita komentare na našem jeziku, a za to smo premaleno tržište. Ostavi komentar na ENG na US/UK zemlji i ciao.
  • dpasaric: MacBook Pro M4 16" prikaz je na naslovnici! :)
  • Yonkis: Zašto nema Hrvatske kada se želi dati feedback na nešto Appleovo? [link]
  • Yonkis: iCloud (plus). Ne prikazuje znak “plus”. Hellou, 21st ovdje :))))
  • Yonkis: Ako imate iCloud onda možete koristiti [link] čak i sa Android korisnicima.
  • m@xym: @Zdravac, naravno da hoće.
  • Zdravac: Hoće li nam to Apple proizvodi drastično poskupiti?
  • jura22: Na danasnji da Steve Jobs je predstavio prvi komercijalni Macintosh.
  • Riba: Ja sam davno narucio sa UK Amazona ali vidim da tamo vise nije available.

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Air, BigMac, EJc, Ender, robee, tino1, VanjusOS, Anonimci (869)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.19 Seconds

Provided by iJoomla SEO