Mnogi žele iPad, bilo kakav, ne mora biti najnoviji, ali u ekonomski razorenoj domovini za većinu to je tek san. Ako ste informatičke struke, mladi i poduzetni, ako ste pokrenuli svoj mali IT biznis i vjerujete da imate fantastične ideje vjerojatno se borite s problemima kao što su kapital za financiranje razvoja, iskustvo stručnjaka iz industrije i pristup što većem tržištu. Možda imamo dobru priliku da se vaše ideje lansiraju i prerastu u stvarne i korisne softverske proizvode.

LaunchHouse
LaunchHouse je američki poduzetnički inkubator za poduzetnike iz domene IT tehnologija

Ako ste mali IT poduzetnik i niste "od jučer" sigurno ste već imali pokušaje na domaćem terenu; tražili ste od banke kredit za pokretanje posla, ali banka nije imala razumijevanje za vašu poziciju u kojoj nemate nekretninu od sto tisuća eura koju biste im dali kao zalog. Možda ste se obratili svojoj regionalnoj razvojnoj agenciji i oni su jedva dočekali da vas prime u svoj poduzetnički inkubator, ali onda ste shvatili da je zlonamjerni komentar kolege da su oni "tek preskupi najmodavci poslovnog prostora" dijelom istina. Možda ste očekivali da ćete baš vi iskoristiti poticaje Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva Republike Hrvatske u kojima se toliko priča u medijima? No, kada ste proučili natječajnu dokumentaciju shvatili ste da njima nije bitna vaša ideja i inovacija, nego to da imate apsolutno uredan porezni dosje. Naravno, mali poduzetnik koji funkcionira u okolini u kojoj su i državna plaćanja sve samo ne uredna teško da može ispuniti takve kriterije. No, niste se pokolebali! Odlučili ste krenuti putem EU fondova koji jedva čekaju da ih "povučete" za svoju novu inovaciju. Kada ste izgubili mjesece svojeg vremena shvatili ste zašto udio iskorištenja EU fondova tek 20-ak %. Birokracija i uvjeti su takvi da izgleda kao da su zlonamjerno osmišljeni da ih tek malobrojni mogu iskoristiti. U konačnici pomoć koju mali tehnološki poduzetnik u Hrvatskoj može dobiti svodi se na ideju "pomoć možeš dobiti ako nam u potpunosti dokažeš da ti pomoć zapravo nije potrebna."

Amerikanci ne razmišljaju tako. Oni su praktični i ne kompliciraju. I vrlo rado bi kod sebe povukli naše stručnjake i omogućili im da svoje poslovne ideje ostvare u SAD-u. Spremni su poduzetniku i njegovom timu platiti put u Cleveland i smještaj tijekom 12-tjednog boravka u kojem se treba predstaviti ideja uz pomoć probranih američkih stručnjaka iz branše. Izabrani projekti dobivaju nepovratnih 25,000$ i njihovu stručnu pomoć da pokrenu stvar!

LauncHouse
Ne traži se hipoteka, savršena porezna dokumentacija ili suluda EU birokacija! Imate znanje i ideju? Dođite!

Američki LaunchHouse je ono što mi u Hrvatskoj nazivamo "poduzetnički inkubator". Ljubazno su nas zamolili da prenesemo njihovu objavu natječaja kojim financiraju inovativne poduzetnike iz domene informacijskih tehnologija, a posebno su dobrodošli oni koji bi izrađivali iPhone aplikacije za hrvatsko, ali i druga tržišta.

 

Komentari  

smayoo
20-04-2012 | 13:19
Kao netko tko nije osobit ljubitelj "američkog načina", volio bih da ti mogu ikako argumentirano protusloviti, ali nažalost - ne mogu. Slažem se sa svim što si napisao. I želim uspjeh svima koji se prijave!
Tony.Soprano
20-04-2012 | 14:49
Također kao i smayoo slažem se sa svime, i sretno tko god da se prijavi i pokuša.
petros
20-04-2012 | 15:06
Ja bi novi iPad!! Kao zamjena za moj iPod touch bio bi čudo za igranje, ali kada sam starcima rekao oni su prvo rekli "može ako završiš s izvrsnim", a onda su skužili da su se malo zalaufali kada su vidjeli cijene iPada pa je bilo "sine ovaj od 64 košta više od moje cijele plaće, zaboravi i zaradi sam preko ljeta". I ja bi sada i zaradio, ali nisam poduzetnik niti programer. Radio bi ja na pumpi, prao stakla, ali za to moraš imati debelu vezu! Ma bit će bolje! Super da postoje ovakve šanse u svijetu! 8)
smayoo
20-04-2012 | 20:47
Pa nije valjda da je glancanje šoferšajbi jedino što znaš raditi?
campo
21-04-2012 | 09:06
meni to izgleda kao " dođi na hranu i spavanje pa ako imaš neku ideju mi ćemo ti je ukrast ( dat neku siću) ,... bolje imati pravu ideju nego 25 ooo eura
smayoo
21-04-2012 | 11:49
Ako znaš što ćeš sa svojom idejom dalje, i imaš nekog da te pogura ili financira, onda da. Inače - što će im ideja koju ne mogu realizirati? Kreativan čovjek u svom životu ima na desetke (i stotine) dobrih ideja. Može si priuštiti da jednu proda za siću ako će mu to pomoći da odskoči.
dpasaric
21-04-2012 | 11:53
Po referencama koje su odradili reklo bi se da ipak nije ova tvoja teorija Campo. Vjerujem da im je velik benefit već to što na taj način uvoze kvalitetne stručnjake. Čitao sam nedavno kako US obrazovanje ima velik problem i da je značajan postotak stručnjaka u SAD-u "iz uvoza". Ovako se pokupi krema visokoobrazovan ih iz EU i oni rade prije svega za benefit Amerike, to mi se čini kao dovoljno dobar razlog za ovakve poduzetničke inkubatore.
drlovric
22-04-2012 | 09:02
Eto, igrom slucaja, radim za US tvrtku na LOGCAP IV projektu. Provjereno vam kazem da je jako puno "nasih" ljudi (znam da ce Campo sada poceti pametovati o svim mogucim razlikama nas sa prostora ex. Yu) dobilo konkretne ponude da direktno rade za US tvrtke.

Nije cak niti uvjet da se preselis u USA. Jedino moras biti dobar u tome sto radis.

Ono sto oni cijene i cemu se dive je nasa real-time fleksibilnost i prilgodljivost. U americi vodoinstalater nema sanse da zna (osim ako mu to nije 2nd Job) zamijeniti ulje na autu ili obrezivati voce u vocnjaku. Pa kako ces onda poznavati i Excel i Photoshop, znati programirati, a i praviti web stranice u slobodno vrijeme. Njima je to nepojmljivo :-)

Oni se specijaliziraju za jednu stvar i rade iskljucivo to. Bas su prosli brojne drill-ove i sve rade "by book".

Improvizacija im bas nije jaca strana, a nas je nuzda (i poslovnmo okruzenje) natjerala da moram biti takvi.

I da, campo, vjeruj mi da oni uopce ne razlikuju tko je iz HR, a tko i Srbije ili Makedonije. Svidja im se nas mentalni sklop i nas pristup radnim zadacima.

Pored nas, Indijci su jako trazeni za IT sektor.

Zato savjetujem sve ljude koji imaju neki plan ili dobru ideju da pokusaju sa ovim projektom. Uz malo srece, to ce im proci, jer oni ce to znati prepoznati...

I 25K uopce nije malo para...

Mada ima ljudi koji radije cuvaju ideje u svojoj glavi, za okruglo 0kn :-)
Commdore64
03-05-2012 | 09:58
ovo nije loši projekt zato podupirem incijativu za sve koji imaju razrađenu ideju u sebi a neznaju kako i kome to izlagati i prezentirati, to je za ljude koji su spretni u programiranju C++,Basic i drugim programima za izradu aplikacija za smartphone
Anonimac
08-05-2012 | 18:06
@drlovric
pravo zboris...
Ja kao freelancer radim za Amere (ali isve ostale u svijetu) 15-ak godina. Bio na platnom spisku yahoo-a, altaviste pa nadalje....
Sad fatam tko sta nudi, i dobar dio su Ameri...
Fakat nas kao sto kazes ne razlikuju, hrvati, srbi, arapi, pakistanci, talibani... sve je to njima isto...
Kad ih pitas da li znaju gdje je Hrvatska kazu, da znam u Evropi. Pa ih pitas da li znaju gdje je Libja, i naravno i za nju znaju da je u Evropi, kao i Irak, Iran, Koreja i sve ostale drzave osim kanade, USA, Kube i Meksika.
Odna popizdis i pitas ih da li znaju gdje je Afrika ili Azija, i sa smjeskom odgovore da znaju....
Vjerujem da cak i oni koji nisu imali nesrece zivjeti s Amerikancima znaju sto Amer odgovori na pitanje, da li zna gdje je Afrika i Azija ....

Svi koji su gluplji od njih, ruzniji od njih, manje demokraticniji od njih, koji smrde, koji su teroristi i ostali neamerikanci njima su isti.
Zato nas i unajmljuju jer jos zive u robovlsnickom drustvu.
Anonimac
09-07-2012 | 12:41
ja imam jednu jako dobru ideju za iphone a mogla bih se realizirati i za sve mobitele a mislim da je jos nitko nije izmislio ali neznam kome to reći da me ne izradi ako je netko zainteresiran nek se javi 091-500-5489 ili da mi da broj di se ja mogu javiti

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 10 sati, 1 minute
  • zvone: Nervira me jer mijenjaju bez veze.
  • smayoo: Ali zašto je to takav stress? Ako su potpuno ukinuli stari layout, posložiš si kako ti paše pomoću Ukelele
  • smayoo: QWERTZ je uvijek i oduvijek hrvatski standard tipkovnice, a ovaj apple QWERTY hibrid je izmišljotina iz nekadašnjeg "zastupnika" PEL Velebit.
  • IgorD: Prvo su prebacili @ pa sad stalno stišćem ™ a od zadnjeg sistema ni € nije gdje je bio
  • IgorD: Ja na iOSu ionako uvijek imam EN tipkovnicu, samo kad mi treba đ prebacim na hr. Frka je što su i s Macovima krenule qwertz tipkovnice
  • zvone: Ako se vrati u postavkama automatski se vraca na qwertz. Iritantno do bola.
  • zvone: Kupio novu tipkovnicu za m4 ipad pro. Hrvatska je ali vise nije qwerty nego qwertz. Razocaran.
  • drlovric: Ja nemam dres Osijeka :)
  • VanjusOS: ako ćeš obući dres Osijeka, ja ti nabavim kartu bez problema
  • VanjusOS: drlovric, nema više karata za Hajduka
  • drlovric: Ako ima neko iz Osijeka molim da mi se privatno javi. Trebam uslugu. Hvala puno :)
  • JOHN: Počivao u miru Božjem :(
  • Borisone: U oglasniku mini Pro ako nekog zanima.
  • Gjuroo: Počivao u miru.
  • smayoo: Ode nam Papa Franjo, na Uskrsni ponedjeljak. Počinak je zaslužio, i više od toga. Neka se Crkvi primi barem nešto od njegovog nasljeđa.
  • VanjusOS: Sretan Uskrs!
  • Damirst: Srstan Uskrs!
  • smayoo: Sretan Uskrs svima! :)
  • Tomek: Sretan Uskrs !!
  • ping: Sretan Uskrs
  • dpasaric: Mira i ljubavi! :)
  • Gjuroo: Sretan Uskrs!
  • Yonkis: Sretan Uskrs svima!
  • Zdravac: Sretan Uskrs!
  • drpongrac23: Sretan Uskrs svima koji slave!
  • Tomek: sad dok se ja ponovo uštekam u MACOS sustav, imat ću pitanja pa ću biti malo dosadniji :D
  • Tomek: Hvala svima... Kakav je stroj, računam s njime barem 10 godina...
  • dpasaric: Welcome back! :)
  • smayoo: Eeeej, Tomek! :)
  • Zdravac: Tomek, dobrodošao nazad! Nek te dobro i dugo služi! :)
  • Tomek: Eto nakon dugo godina, ponovo na Macu... Pozdrav svima
  • Borisone: Rekao političar i otišao krkati s generalima dok je vojska na paštetama i prekuhanim jajima.
  • Junuz: ko nehrani svoju vojsku hraniće tuđu
  • Yonkis: Apple Maps kamera naprtnjača: [link]
  • m@xym: ...nikakvu vojnu naobrazbu.
  • m@xym: Za dva mjeseca možeš naučiti rukovati pješačkim naoružanjem (od rastavljanja, sastavljana i čišćenja, do toga kako ga otkočiti, zakočiti, napuniti, sve do pucanja). Čovjek koji nema nikakvu vojnu naobrazbu, je glineni golub u slučaju rata, osoba koja je dva mjeseca nešto učila, i naučila, svakako nije. Zamisli koliko bi tek žrtava bilo da nitko od ljudi sa kojima si bio nije imao
  • Maxxy: Mi imamo malu aktivnu podobnu vojsku. A za 2 mjeseca će samo naučiti biti lijepa meta na ratištu. Proveo sam u ratu malo manje od 5 godina, i sve što ću još reći na ovu temu je da smo imali više žrtava od neznanja (igranje sa raznim zanimljivim spravicama i puškama) nego od neprijatelja! Srećom u ono vrijeme nije bilo dronova!
  • drlovric: Ja sam bio 10-11 mjeseci cini mi se. Pola vremena smo aktivno nesto ucili, pola smo ribali hodnike, kupili lisce i smarali se po vojarni. Ja sam bio 11107 (prepisali JNA VES oznaku) vojna policija, antiterosticke aktivnosti.
  • drlovric: Nekakav ustroj sa 3 mjeseca temeljne obuke da vojnik zna koirsititi pusku i kretati se unutar svoje formacije je bolje nego nista. I mozda neki modus za dodatna 2-3 mjeseca specijalisticke obuke tko to zeli. Kao neki vid nadgradnje znanja.
  • m@xym: Mi to (malu sposobnu aktivnu vojsku) već imamo. Ovih 2 mjeseca je sasvim dovoljno da mladići nauče osnove baratanja oružjem.
  • Maxxy: Vojnirok od 2 mjeseca je sprdnja. Ili lupite godinu dana, ili financirajte malu sposobnu aktivnu vojsku. Ovako se samo bacaju novci bez ikakve koristi
  • Yonkis: A što ne otvorite temu nego ovdje tipkate :)
  • Szguri: Ono što želim reći je da ljudi mogu živjeti nevjerojatno sigurne i udobne živote zato što je njihova država spremna za loše scenarije.
  • Szguri: nego zato što razumiju geografiju i povijest Rusija im je susjed, a povijest nije bila blaga. Isto sa Švicarskom: poznata po neutralnosti, ali izuzetno utvrđena i uvježbana. Država je doslovno dizajnirana tako da invazija bude noćna mora. Njihova neutralnost nije pasivna čuva je disciplina i spremnost.
  • Szguri: Osobno ne shvaćam naivnost toga da se ignorira činjenica da je rat i sukob odnosno mogućnost istog nešto što je ljudska slika i prilika od pamtivijeka. Možeš biti i spreman i miroljubiv, Švedska i Finska, primjerice, zadržale su ozbiljne obrambene kapacitete čak i tijekom mirnih vremena. Finska ima obvezni vojni rok i ogromne pričuvne snage, ne zato što su agresivne, nego zato što raz
  • Szguri: Pozdrav svima, čisto da se nadovežem na vruću temu. Kao netko tko je također bio u vojsci i imam raznog iskustva po tom pitanju.
  • drlovric: Bio sam u istoj misiji kao i profesionalni hrvatski vojnici. Nisam bio terorista niti neki placenik koji je isao da nanosi zlo ljudima tamo.
  • drlovric: Ja sam u pustinje isao po pare. Kao da je to neka tajna :) Nisam tamo bio iz uvjerenja ili nekih ideala, kao ni 95% ostalih ljudi.
  • JOHN: i odlučuje o tuđem mesu. Ja ako imam osjećaj braniti svoj dom i obitelj, to ću po inerciji napraviti, a ne da mi tamo neki kozojeb docira koji u backgroundu zgrče pare dok preslaguje pijune po karti a u pauzama vrti sa ratnim profiterstvom
  • JOHN: pustimo pojedince neka misle i idlučuju za sebe, a ne nekome da se hvali tuđim tijelom(mesom)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Air, Riba, smayoo, tino1, Anonimci (556)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 0.95 Seconds

Provided by iJoomla SEO