02.01.2019 | 21:07
Bertone kaže:
Ja tako ne razmišljam. Ako ja redovito plaćam xy uslugu onda mi je davatelj te usluge dužan i omogućiti korištenje te usluge.
Nije to stvar razmišljanja, nego objektivnih okolnosti na koje ni ti, ni tele-operater, ne možete utjecati.
Ako je kvaliteta parice takva da ne može podnije brzinu koji ti želiš, i koju operater ima u ponudi, onda imaš dvije opcije, prihvatiti tarifu sa manjom brzinom ili otkazati uslugu toga tele-operatera i odabrati nekog drugog tele-operatera (što u principu neće riješit problem, jer je problem lokalne prirode).
Naravno, ako je uzrok problema oprema tele-opretera, onda je logično od njih očekivati da sami i riješe problem.
Na primjer, ja živim u ulici u kojoj nema slobodnih ispravnih parica (ima ih slobodnih, ali nisu ispravne), od centrale sam udaljen cca. 1.500 m. tako da VDSL nema puno smisla, stanje parice je takvo da je maksimalna propusnost nekih 13-14 Mbit-a.
A sve to sam saznao tek nakon odabira usluge jednog tele-operatera sa brzinom od 30 Mbita (što je brzina koja se navodno može postići na mom telefonskom broju). Na kraju se ispostavilo da im je u bazi bio upisan pogrešan podatak o udaljenosti od centrale, i da je stvarno stanje ovo koje sam prethodno opisao.
Tele-operater mi je ponudio tarifu sa nižom brzinom i ja sam je prihvatio, jer, koga god da odaberem, brzina ne bi bila viša.
Jedina alternativa za postizanje većih brzina mi je odabir nekog od 'pokućnih interneta', ali tu se opet javlja problem sezonalnosti (jer tijekom turističke sezone maksimalna brzina drastično pada zbog velikog broja turista), i nepostojanje 3-u-1 opcije.