14.10.2020 | 18:03
Goc98 kaže:
I da ne zaboravim, kad sam se raspitivao oko servisa, već su mi onda nudili čišćenje, citiram:
"Nudimo nakon pregleda eventulano čišćenje kompletnog računala od prašine ako je potrebno koje iznosi 349 Kn"
Sumnjivo mi je kako se iznosi poklapaju.
U iStyle-u je šef servisa išao sa mnom u osnovnu školu i zna jako puno o svemu od Appleovog hardwarea.
Prvi puta sam skužio da radi tamo kao serviser bilo je kada su još imali jedan dućan u Vlaškoj ulici u ZG-u, mislim jedini u iSTYLE u HR.
To što ti je sumnjiva cijena ti je - neosnovana sumnja. Pa neće ti očistiti samo taj dio kompa nego apsolutno sve kada ga već čiste - a cijenu toga su ti rekli kada su ti isto nudili na blagajni servisa.
Tako da ne znam čemu sumnja?
drpongra kaže:
Tamo sam kupio iPad, tamo rade klinci koji blage veze nemaju što prodaju, samo biflaju prazne brojke - izbjegavati.
Što se mlađarije koja prodaje tiče, prema šefovima oni niti ne moraju znati sve o Appleu, bilo bi poželjno da su studenti i da ih stoje što manje.
Po mogućnosti da vole . Ja sam svoj MacBook Pro kupio u Storeu gdje klinac nije imao pojma da se DVD može čitati i sa Mac Pro-a i sa PC-a (Keynote Jobsa kada je predstavio prvi MacBook Air - računalo bez optičkog ulaza) - mali je buljio u mene ko u šarena vrata. Dan danas imam taj laptop - sedam godina kasnije. Baterija nikada mijenjana - stanje odlično. Tako da ne znam koje veze ima znanje prodavača sa proizvodom?
Primjerice, kada kupuješ Nikon fotoaparat, misliš li da prodavač zna apsolutno sve o njemu?
Da je Nikon marka za sport, a Canon za boje (barem je tako bilo prije 15-ak godina, danas mislim da je isto u high endu).
Ja držim da je stvar u nama, kupcima - da se pripremimo šta trebamo, hoćemo, možemo kupiti i onda to uzmemo u bilo kojem ovlaštenom dućanu. Ako rikne u jamstvu, ići će na servis ovako ili onako - bio prodavač najljubazniji na svijetu i znao li on on Appleu više od Upravnog odbora istog - ti imaš proizvod koji je u jamstvu - otišao. Kakve ti vajde ima što si se ti lijepo popričao sa curom?
Ako si pokupio broj, onda još i razumijem, ali na prvom spoju i onako kompovi nisu teme..
drpongra kaže:
Kakvo čišćenje, pa to je doslovno još novo, ja imam MacBook Air iz 2015. i Macbook Pro iz 2009. pa u njima gotovo da i nema prašine - jer sam provjeravao.
Ne upotrebljavaju svi laptope kao ti. Niti žive u prostorima jednakim tvome. Netko može imati laptop blizu čupavog tepiha, u sobi koju jako slabo održava, puno raditi na njemu; ma mali milijun načina kako da se unutar kompa nađe poprilična količina prašine koja je uzrok 90% kvarova na svim računalima današnjice.
Zato je u ovlaštenim servisima pravilo da se jednom godišnje kupcima nudi redovito čišćenje radi produljivanja radnog vijeka laptopa. Ako ne griješim, mislim da je tu uključeno i mijenjanje termalne paste.
Ovo sa
gablanjem i polijevanjem po kompu uopće je ispod svakog nivoa normalnog promišljanja i mislim da bi ti Igor (otkrit ću mu ime) za ovo opalio takvu šamarčinu jer pišeš i direktno njega vrijeđaš za nešto, a nikada nisi ni ušao u onu servis sobu desno (njegovo radno mjesto).
Tamo nije dozvoljeno niti jesti niti piti. Čisto da znaš...
Nemoj pljucati po nečemu ili nekome zato da ispadneš pametan, a nisi vidio u kojim uvjetima ti isti koje pljucaš rade.