Beskonacan upload vrijeme mjerenja
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Beskonacan upload vrijeme mjerenja


24.02.2014 | 16:38
Situacija: Iako pogreskom krivio tcom. Mozda jesu jos uvijek oni, ili ipak ja(moj imac). Ali sve vise sumnjam na moju gresku. Tko prizna pola mu se prasta!

Uglavnom, sa imaca nemogu nista vise nego tekst uploadati, niti na face, niti na image web hosting stranice, ni na dropbox ni nista.
Primjer, saljem frendu sliku na fejs. I nemoze, jednostavno nece. Odem na speedtest i upload mi mjeri u beskonacno. Nikada ne stane. On dode do 0.8 mbps, a onda samo vrdi dolje do 0.02 i tako mjeri stalno. Ali nikada ne dovrsi test.

Sada, na macbooku i iphoneu radi(danas) ali inace nije. Pa sam ispao malo budala kada je tehnicar dosao. No onda nstvarno neznam u kome je problem, u mojim nekim mreznim postavkama( u koje se ne kuzim previse detaljno) ili je do njih.

Ima li tko kakvu ideju sto bi moglo biti?

Surfanjem po netu sam dobio impresijuu da bi moglo biti do Adobe flasha koji sprijecava neki klinac neznam ni sam. Pa sam probo maknuti i isto je. Pa to nije...

Pa da vidimo, kako rijesiti problem
24.02.2014 | 16:47
kreni raditi speed test a paraleleno preko terminala pingaj neku proizvoljnu web adresu i pogledaj koliki ti je ping onda da li se u toj seriji pingova događa dropanje mrežnih paketa. Meni ovo smrdi na veliku latenciju. Si probao resetirati router i probati nakon novog uspostavljanja veze iste te procedure? Ako ni to ne pomaže onda ti moraju doći snimiti promet sa tvoje lokacije da se vidi da li slučajno negdje od router pa do centrale ima problema sa tvojoj linijom (pretpostavljam da je DSL u pitanju)
24.02.2014 | 17:10
1. probaj vezu preko žice, ako si na wifi
2. ako je preko žice ista stvar, dalje sve testove radi preko žice
3. probaj neki low level protokol, FTP naprimjer, prati gdje zapinje - ako zapinje samo na početku kod uspostave veze, onda nemaš problem s vezom, nego s dobavom IP adrese na temelju simboličke (DNS) - dalje probaj da li radi slanje mailova iz mail klijenta, i sl. Uglavnom - vidi da li je problem izoliran samo na browser ili je prisutan u svim protokolima komunikacije.
4. Ako imaš problem samo u browseru, probaj drugim browserom
5. Ako je s drugim browserom isto, probaj kreirati novog korisnika i iz njega probaj opet isto

Još probaj umjesto DNS automatski ili adrese tvog routera upisati 8.8.8.8 - iako, ako je do ovog, onda bi ti i download trebao štekati
24.02.2014 | 21:01
@Smayoo, to cu nakon ispita, trebam sve raskopcati pa cu onda na miru.

a @Rusty, pingo sam i speedtest u isto vrijeme, kaze ping da je izgubio 100% poslanih paketa. Nemogu uploadati slike. Iz ocitih razloga.
25.02.2014 | 00:34
rekao bi onda je je nešto tehnički. na tvojem kraju dolazi u obzir (opet spominjem, ako si na DSLu) router, kablovi od routera to splitera (ako si još na starom modelu rada), sam spliter, kablovi od priključka stana/kuće do razvodne kutije ili problem na centrali. Da ne gubiš puno vremena, zovi tech support i neka ti naprave mjerenja (ništa daljinski, nego neka dođe do tebe sa aparaturom i napravi mjerenja).

Dakle mjerenje na kabelu (telefonskom) koji ti ulazi u DSL router/modem, dalje mjerenje na spliteru/priključku i tako sve dalje i dalje od tvoje lokacije. Naravno mogu i obrnuto. Može se dogoditi da ti je negdje i sam kabel u prekidima (negdje u zavojima u kanalicama ili nešto slično), pogledaj dobro ako je negdje nešto ručno krimpano da to nije popustilo ili oksidiralo.

Mislim da će ti ovo biti najbrži način da se testira sve tehnički, ako pak svi testovi pokažu da nema gubljenja paketa onda se vrati na testiranje na samom stroju. Ostajem pri tome da je tehnički problem jer ovo se sigurno ne manifestira samo na jednom uređaju (LAN ili wifi nije bitno u tom slučaju). Zamoli da ti se prije bilo koje zamjene dobro testiraju DSL signali na svim točkama kako bi bio siguran da paketi ne padaju na više od jedne točke između centrale i tvojeg doma. Ukoliko se detektira problem neka se mijenja jedan po jedna uređaj/dio (dakle samo router ili samo spliter jer ćeš samo tako znati gdje je točno nastao problem)

Ono što se dogodi je da jednostavno uslijed gubljenja paketa se router u jednom trenutku izvrne i resetira. Nakon toga radi uredno, ali opet neki vremenski period (od par minuta do par sati). Iskreno nadam se da nije ovaj problem jer to zahtjeva malo kopanja i izvlačenja žica i svega ostalog, ali s druge strane ako i je biti će brzo detektirano uz adekvatnu opermu/tech support.
25.02.2014 | 10:49
Ali sve to što si nabrojao bi usporilo i download, a ne samo upload.
25.02.2014 | 11:12
Pa gdje sam ja to naveo da je samo upload afektiran? Ja samo kažem da je vrlo lako moguće da upravo tehnički problem stvara ove simptome, a to da se to 'jače' osjeti na upload, ne znači da se ne osjeti i na 'download' strani samo što nije toliko izraženo (odnosno možda Stef to nije primjetio).

U svakom slučaju, po meni, neće škodit napraviti malo sweep po kablovima i uređajima. Bitno da se riješi problem, pa što god da je. Ipak je to samo savjet.
25.02.2014 | 11:17
Jos uvijek redovito mjerim, i sada osim na imacu sve radi. Mozda ipak je imac u pitanju. Ali se me buni jer znam da su prije svi uredaju tako reagirali. A sada posljednja 2 dana samo na iMacu zeza. :@
25.02.2014 | 12:04
Rusty, u pravu si, nisam razmišljao na taj način. Iako, onda bi problem bio sa svim uređajima, a ne samo s Macom.
A da se ne radi o običnom torrent klijentu koji je povukao malo više bandwitha pa zabio ostale korisnike na dno?
25.02.2014 | 13:01
Stef ajde malo više tehnikalija podijeli s nama. Nisi odgovorio Smayootu kada te pitao preko kojih to interfacea ide (wifi, ethernet) niti meni o kojoj je točno tehnologiji riječ (DSL, cable, optika bilo što drugo). To što te zeza sada samo iMac da li govorimo o identičnim zadacima (dakle upload slike na face preko jednake stranice, ne preko mobile optimizirane i slično) ili to ipak varira? speedtest na desktop (mac os x) stroju ipak radi drugačije i koristi drugačiji framework ispod sebe nego na mobilnim (iOS) uređajima.

Što je Smayoo predložio može biti jednako moguće kao i bilo što drugo. Ja sam imao sličan problem koji se isto tako ponašao samo na stroju ali ne i na mobilnim uređajima (neko vrijeme bi bilo na svim uređajima, a nekada samo na desktop). Na kraju se ispostavilo da je bio tehnički problem na lokaciji.

To što ćeš ti raditi sada samo speedtestove ti neće biti dobar pokazatelj niti ćeš time moći nešto isključiti kao potencijalni problem ukoliko ne napraviš neke promjene (software/hardware). Probaj preko drugog interface-a napraviti testove, probaj sa samo jednim uređajem na mreži također itd...

definitivno daj malo više tehničkih informacija za početak (koliko uređaja, koliko i koji mrežni uređaji i slično), bit će svima lakše.

(i dalje stojim da bi trebao pozvati ekipu da ti naprave snimanje na liniji jer bi time veliki komad testova odmah riješio i eliminirao moguće razine problema)
25.02.2014 | 14:18
Da, imas pravo, letimicno rjesavam ovaj problem. Ali evo me sada.

Uglavnom. LAN ista stvar. Da DSL je veza. Nije samo upload slika vec i slanje datoteka preko maila(mail.app) isto tako i upload na Dropboxu je nemoguć. Znači nije do browsera. Torrent klijent je isključen a i nisam ga koristio neko vrijeme...

Evo sada ću objasnti kako je sve spojeno. Znači iz zida(doslovno iz zida, kod utičnice) idu dva kabla(oni tanki s 4 pina) znači jedan je za telefon, jedan je za internet. U router(Thomsonov router koji dolazi s Tcom MAX ADSL) su uključena u jackove za Phone i DSL. Od tuda su sprovedena 2 ethernet kabela za 2 max tva. Jedan kod nas, jedan u donjem stanu gdje živi baka. U LAN port na routeru je spojen kabel koji se spaja na switch(kojeg sam stavio da malo rastereti Thomsona a i da mi je lakše štekat kabel kada idem žično spajati neki PC.

Nadalje iz switcha izlaze dva ethernet kabela. Jedan u Dreambox, jedan u Apple Airport Express. Na thomsonu je onda izgasen Wifi preko onog sučelja njegovog i wifi baca samo APE.

Na mrežu su spojeni, 3 apple tva. iMac, Macbook, 2 PC laptopa, the 6 smartphonea. Te jedan smart TV( ali povremeno) to se susjed(sestra i šogor, nemaju internet) pa šogor pogleda njuškalo svako toliko ali to je učinio možda dvaput dosada.

@Smayoo, što točno s FTP. Dal da pošaljem nešto(s kojom aplikacijom) ne koristim to. Ili mislis generički nešto kao Dropbox(gore sam opisao). Isto tako, dal da na iMacu promijenim DNS, ili da uđem u router pa onda?

Je li mi što promaklo? Sigurno je, pa napomenite!
25.02.2014 | 14:24
Napomena. Sada sam isprobao upload na Facebook( u inbox frendu) i radi i na LAN i na Wifi. Aliiii, upload i dalje ne završava svoj posao.


PS Uvijek se ovo događa kada je kiša. A sada je sunce lijepo. (praznovjerje). Kako ovo komentirate?
25.02.2014 | 14:25
Također pingo sam www.jutarnji.hr. Isto 100% packet loss.
25.02.2014 | 14:27
Iz zida ti izlaze dva kabla, kažeš. Jedan za telefon a drugi za internet. Prva greška, jer koliko znam telefon nemože ići prije splitera. Isključi telefon i spoji ga na spliter za telefonski izlaz. Čudim se da ti je uopće radilo.
25.02.2014 | 14:29
e to su već informacije. Dakle ako preko LAN ili wifia imaš jednake simptome to onda može još uvijek biti generalni problem na lokaciji ili ako i je samo do iMaca problem onda je vjerojatno na OS (postavke itd..) razini. S obzirom da imaš popriličan broj uređaja, da li si probao eliminirati cijeli spektar tih uređaja i probati direktno (ako je moguće) spojiti iMac na thomsona preko ehternet kabela?

Time preskočiš switch i sve ostalo što dolazi preko AE plus sve ostale wifi uređaje. Ako i dalje bude problem u takvom scenariju, opet bi se vratio mojoj inicijalnoj pretpostavci. Također ako to uspiješ napraviti bilo bi dobro da probaš sa novi (ili drugačijim od trenutnog) LAN kabelom.
25.02.2014 | 14:34
jzelko kaže:
Iz zida ti izlaze dva kabla, kažeš. Jedan za telefon a drugi za internet. Prva greška, jer koliko znam telefon nemože ići prije splitera. Isključi telefon i spoji ga na spliter za telefonski izlaz. Čudim se da ti je uopće radilo.


ne moraju danas spliteri više biti nužni. Ako je na centrali odrađeno kako spada i prebačeno sve na digitalnu centralu onda spliter u kućanstvima više neće biti potreban. Naravno ako to nije napravljeno onda je stvarno pitanje kako to sve skupa uopće radi
25.02.2014 | 14:36
@Jzelko, Ali ja nemam splitter. To su mi makli pred nekih godinu dana. (Ako na splitter mislite na onu napravicu koja je razdvajala DSL i Phone)

@rusty Za takav test ću morati pričekati koji dan, ili bolje reći kada sam sam doma. Starci nisu bas tehnoloski osvijesteni pa kada god tako nesto radim probam u privatnosti jer onda dolazi do problema( deru se na mene jer ne razumiju sto radim) i ne, nemogu im objasniti. od toga sam odavno odustao... (nije vrijedno diskutirati)

Mogu jedino sada probati spojiit direktno na thomsona. Idem bas probati pa javim.
25.02.2014 | 14:37
stefanjos kaže:
Također pingo sam www.jutarnji.hr. Isto 100% packet loss.


definitivno kontaktiraj support i neka ti malo probaju barem remotly dijagnosticirati u čemu je problem, a u najboljem slučaju zatraži da dođu i da se snimi stanje na svim kritičnim točkama.

Da li je bilo što bolje kada resetiraš Thomsona?
25.02.2014 | 14:40
Jednim mojim susjedima je isto bilo spojeno prije splitera i obavezno se skršilo kod telefoniranja. Spojio im kako treba i sad je OK. A o centralama i spojevima je priča za sebe. Nedavno sam opisao kvar sa probojem na parici kod telefoniranja , koji se mogao detektirati izgleda samo vizualno u sumraku ili mraku, kad je preskočila iskra. Instrumenti su pokazivali da je sve ispravno. Jbg ima svašta.
25.02.2014 | 14:40
Ma snjima sam vec 100 puta razgovorao, prvih 99 puta smireno, 100 put je bilo malo sarkazma pa su odmah dosli( jucer su dosli, rekli da ce danas doci jer da jucer nije imao vremena, ali jos nije dosao)

Resetirao sam thomsona takoder svaki put kada sam ih zvao i neki put ovako cisto da vidim ako ce se popraviti. Od 10ak puta bi se stanje popravilo mozda 2 puta. Ali dan dva nakon opet bi nastao problem. Znaci ovo beskonacno mjerenje uploada.
25.02.2014 | 14:45
spoji direktno na thompsona i probaj, a kada i dođu obavezno neka ti snime promet i mjere dropane pakete na router, na ulazu u stan/kuću i na razvodnom dijelu van kuće/stana. Negdje ti vrlo vjerojatno upravo to radi problem. Dakle ili kabel negdje jebe*** ili neki od uređaja ima problema. U konačnici neka te prabace na drugi DSLAM na centrali i neka tako probaju.
25.02.2014 | 14:47
Sada sam na Thomsonu direktno spojen. I Ista priča.

Upload slike trenutno radi. Jupiii. Ali Upload test i dalje vrti vrti vrti.


Reko mi je tehnicar jucer u zivo da ce mijenjat me i staviti na Erricson centralu. jer da sam sada na Siemensovoj. Alii, njega jos nema i neznam dal ce doc.
25.02.2014 | 14:49
to što trenutno radi ne znači ništa. Opet testiraj ping prema google.com prilikom speedtest-a i pogledaj koliko će paketa proći odnosno propasti
25.02.2014 | 15:01
Imaš jako puno korisnika koji vise na tom jednom DSL-u. Za probu, otkači vezu od Thomsona na switch, tako da nemaš ništa ništa ništa, nego samo taj jedan Mac, spojen kabelom direktno na Thomsona. Da li se onda ponaša bitno bolje?

Ako da, onda vraćaj uređaje natrag jedan po jedan, s pauzama od po 15-20 minuta između svakog pa ćeš vidjeti kad će zakašljati. Meni se čini da ti jedan od korisnika generira jako veliki promet i to guši ostale.
25.02.2014 | 17:06
Ljudi u guzvi sam opet. Morati ce pocekati do sutra...
26.02.2014 | 13:15
Tehnicar jos nije dosao... Sada bi trebao krenuti u iskljucivanje svega.
04.03.2014 | 09:29
Evo, prbo sve i svasta, uvijek je bilo isto. Znaci sve sam iskopcao i vratio.

A jucer mi je Tcom poslo poruku da su (napokon) nasli kvar i da ce to rijesiti. Sada su poslali poruku da jesu. Bla bla i sada mi ocitava upload speed. Vidjeti cemo do kad bude to trajalo!

Hvala na pomoci
04.03.2014 | 10:21
Dakle nadamo se da je ipak bio problem na njihovom dijelu infrastrukture. Nek te služi i dalje
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 5 sati, 38 minuta
  • drlovric: Za sta ti konkretno mirroring sluzi? Ja mu nisam nasao primjenu :/
  • stefanjos: affinty na popustu 50%. ja sam si uzeo novu licensu. do sada sam bio na v1
  • stefanjos: tako da, meni je to top feature
  • stefanjos: ja imam australski app store i iphone mirroring koristim svaki dan
  • drlovric: To ces probati jednom i nikad vise. Nema razloga za biti razocaran :)
  • Zdravac: - NIJE :/
  • Zdravac: Jel proradio iPhone Mirroring? :)
  • Yonkis: iOS 18.1.1 / macOS Sequoia 15.1.1 [link]
  • kupus: pretpostavljam da to ide meni, znaci fino radi.
  • kupus: hahaha
  • drlovric: Znas kako lijepo klepece. Mozes i mijenjati zvuk. Merak pravi ????????
  • kupus: svejedno hvala smayoo
  • smayoo: Ma nemoj me zajebavat... :D
  • drlovric: Prekrasna aplikacija ako zelite zvuk fancy mehanicke tipkovnice :) [link]
  • drlovric: I ja to ocekujem. Na proljece cu u USA i iskreno se nadam da ce izaci do tada. Da donesem makar dva komada :)
  • Borisone: Osim ako nisi na ti s Tim Cookom, najbliže nagađanju kada je: [link]
  • VanjusOS: zna li netko, hoće li izaći uskoro Air sa M4 čipom?
  • smayoo: Pokušao sam, ali sam odustao kad me zavrtio u krug s registracijom i sign-inom na Epic games. Najprije kaže da može iskoristiti moj AppleID, kad napravi login preko AppleID i kažem da ne želim pokazati svoj AppleID onda me opet svejedno traži login. Tako da... sorry, ne bih.
  • kupus: hvala
  • kupus: moze li netko probat ovaj besplatan virtualan masterpiece na m macovima? [link]
  • ping: @drlovric imaš besplatne konvertere na netu pdf to excel ili konvertiraj u jpeg pa potrazi online free konverter ocr to excel
  • drlovric: nemam Acrobat....smo PDF Exprt i Wondershare.... Raspadne se na oba
  • drlovric: Daj mi mail na poruku pls, pa da ti posaljem....a kakav Pentagon, prosla su ta vremena, glupost neka :)
  • Zdravac: negdje ju uploadaj, pošalji mi link pa ak hoćeš, da vidimo kak će ispasti (osim ako nisu neke secret Pentagon pi*darije :)
  • Zdravac: @drlovric - "export to excel" ?! Adobe acrobat
  • drlovric: Imam fakturu u PDF, htio bih od nje napraviti Excel file. Sta da radim? :)
  • mariolino1971: Pozdrav. Pokušavam poslati oglas no stalno dobivam poruku 413 Request Entity Too Large. U čemu je problem?
  • kupus: UK korisnici vs Apple [link]
  • Yonkis: Jeste li znali da se iPhone sam reboota ako nije otključan u 72 sata? [link]
  • Yonkis: jeste čitali komentare na [link]
  • Ender: takodje zainteresovan za neki IPTV, predlog moze u PM.
  • cariblanco: Ako hočeš ja ti svog "provajdera" kojeg koristim 4-5 godina, pošaljem na pp ?
  • cariblanco: Kako veli Zdravac dobar iptv za 10 E i imaš sve i gdjedaš od kud hočeš. Meni je to jako važno pošto puno putujem, trebam samo dobar net i mirna bosna
  • drlovric: Moj Telemach nema Arene vec Sport Klubove....ali postoji kabelska u zgradi koja ima Arene, preko koaksijalnog kabela.... Pa sam se tehnloski vratio deteljece unatrag. Ali radi evo :)
  • Zdravac: Ali to je paket ex yu kanala, nema samo sport vec sve
  • Zdravac: Kvalitetni, koji mogu preporučiti 10 eur/mj
  • Zdravac: Ima, iptv
  • kupus: hometv to go ili kako već
  • kupus: znači ide i eronet aplikacija
  • kupus: u bih prava ima arenasport ako se ne varam
  • drlovric: Jel ima neki nacin da se HNL Supersport liga gleda online? Neki app? Streaming? Iptv?
  • cariblanco: Prošlo iz petog pokušaja...bit će da je Riba na suhom ;)
  • cariblanco: Zašto mi neće primiti odgovor o ogulinskom zelju...klikam tri puta i ništa, a regan sam ?
  • Riba: Ali vjerojatno je ista prica kao i sa Studion.
  • drlovric: Raskopali su novig Minija. Izmjenjiv je disk. Vjerojatno radi njihove SKU ustede, ne radi korisnika. Uglavnom nije zalemljen.
  • kupus: nije, to je isto kao i apple.hr
  • zvone: Imaju apple.hu. Valjda je to istyle.
  • kupus: samo hoće li ti htjet prodat minija s 256gb storagea, to je pravo pitanje :P :)
  • kupus: a imaš i našeg dpasarica s foruma, pa se njemu javi. vjerujem da ti može složiti konkurentnu cijenu
  • kupus: imaš translate u browseru, čak i u firefoxu od ne toliko davno

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.27 Seconds

Provided by iJoomla SEO