Tele2 Revolucija, prevara.
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Tele2 Revolucija, prevara.


20.06.2012 | 19:03
Pozdrav.
Potpisao sam revoluciju.
Jucer su iskljucili odlazne pozive, poruke i internet.
Ne samo meni nego meni i jos puno pretplatnika koji se zale na tele2 stranici na facebooku.
Objavili su neko nacelo pravednosti u kojem pise da ta neogranicena tarifa nije neogranicena a oni se reklamiraju kao neogranicena.
Ravolucija je Lazno izreklamirana tarifa u kojoj nigdje nije pisalo da ona ima 5000 minuta i 3000 poruka.
Jucer do podne su pogasili korisnike i poslali poruku da su prekrsili nacelo pravednosti.
No to nije sve, jedina informacija koju sam dobio danas je da pretplatnici vise ne mogu koristiti tu tarifu te da se mogu prebaciti na drugu.
Informacije ne daju u SZK nego jedino preko e-mail adrese na koju ne odgovaraju.

TA TARIFA JE NAJOBICNIJA PREVARA PUTEM LAZNIH REKLAMA.

Komentari?
20.06.2012 | 19:16
Zdravim razumom da, revolucija i savrsena tarifa nude beskonacno razgovora za 99.999% ljudi koji su do sad koristili tarife. Imam beskonacno poziva vec duze vrijeme ali ne trosim niti 1500 minuta mjesecno. Nikad mi nije palo na pamet se zivkat bezveze, trosit bateriju na mobitelu i zraciti se zato kaj mogu. Pretpostavljam da su razmisljali na nacin kako za manje novaca mozes slobodnije koristiti usluge razgovora i poruka.

Gledajuci sa strane mogu rec da bi tele2 mogao naznaciti zvijezdicom beskonacno poruka i poziva cisto da im ne dolazi do ovakvih slucajeva.


p.s.: Probaj se prebaciti na vip-ovu savrsenu tarifu

Tele2 dokument: www.tele2.hr/upload/documents/tele2_nace...luga_i_proizvoda.pdf
20.06.2012 | 19:24
Ja imam vip bez limita 222 i potrozim mjesecno od 200 do 400 minuta,
Ali ovo je lazno reklamiranje za koje sutra idem kod odvjetnika.
20.06.2012 | 22:16
Dbuknaa kaže:
Ja imam vip bez limita 222 i potrozim mjesecno od 200 do 400 minuta,
Ali ovo je lazno reklamiranje za koje sutra idem kod odvjetnika.


Gle, uopće se ne slažem s tobom.

Znaš li ti uopće što to znači načelo pravednosti?

Probaj otvoriti Njuškalo, i pogledaj koliko se nude tomato kartice sa "nabijenim minutama", po nekoliko tisuća kuna. Sad ti meni reci zar Tele2 (ili bilo koji drugi operater) nema pravo radi takvih pokvarenih lopova ipak staviti neku klauzulu da se zaštiti???

Drugo: 5000 (PET TISUĆA minuta) = 83,33 sata razgovora HALO - OSAMDESET I TRI sata razgovora mjesečno!!!
I još k tome 100 poruka DNEVNO

I sad se ti žališ da tvome kolegi to nije dovoljno!

Stvarno te ne razumijem... I nemoj samo početi kako neograničeno znači neograničeno bla bla..

Da imaš iskustva s ugovorima bilo kakve vrste, shvatio bi da rječ neograničeno jednostavno NE postoji...

Sorry, malo sam nabrijan
  • mileni
  • Posjetitelj
20.06.2012 | 22:29
Mozes otici do odvjetnika, ali neces nista postici. Dapace. Pod ugovorom za tu tarifu jasno stoji "nacelo pravednosti". Istina, sitnim slovima. No nije TELE2 kriv sto ti isto nisi procitao.

Uostalom, kako uopce potrositi 5000minuta osim ako nisi nabijao tomato racun?
  • Sank
  • Moderator
  • 221
20.06.2012 | 23:27
Samo je ljudska glupost neograničena, tj. beskonačna
20.06.2012 | 23:57
Evo ga opet...
U ugovoru ne postoji nista o tome, nista!
I tih 5000 min i 3000 min nisu toliko koliko pise.
Oni iskljucuju tj. njihov sustav po nekoj svojoj procjeni.
Kolega ne prica dnevno ni sat vremena i ne salje tih 100 poruka.
Kako koji dan, ima dana kada nema ni jedne poruke a ima dana kada ih bude od 10-40 max.

Ugovor imam, u ugovoru ne postoji nista u vezi toga. Nisu obavijestili korisnike kada su uveli to nacelo pravednosti nego stavili na stranicu da ljudi o tome ne znaju nista.
Meni je cisto jasno da svaka mreza ima pravo iskljuciti korisnika ako korisnik privatnu tarifu koristi za: poslovnu komunikaciju, nabijanje kuna na tomato, za spam, i zvanje 500 razlicitih brojeva.

Ne nabija drugima kune na racun i poziva prema tomatu ima onako oko 20 minuta mjesecno.

Iskljucili su more korisnika bez ikakvog objasnjenja.

Ljudima su rekli da pisu na e-mail adresu za detalje na koju koliko znam nisu nikome odgovorili.

Ja sam pisao 2x, zvao SZK 3 ili 4x,
Pisao po fejsu i nista!

Vlasniku linije ne daju nikakvo Objasnjenje. Ne znam kada ce aktivirati uslugu, ne znam jel to trajno iskljucenje. Ne daju nikakvu ifformaciju osim da revoluciju vise ne mogu koristiti.

A ja u jutro idem kod odvjetnika.

Ajde sada da cujem da su oni u pravu!
21.06.2012 | 02:04
Mozes otici kod odvjetnika, samo sto mislim da nemas pravnu osnovu jer HAKOM ne dopusta beskonacno razgovora zbog dialera. Ne radi im site trenutacno pa ne mogu tocno potvrditi.
21.06.2012 | 08:26
Zdravac kaže:
Dbuknaa kaže:
Ja imam vip bez limita 222 i potrozim mjesecno od 200 do 400 minuta,
Ali ovo je lazno reklamiranje za koje sutra idem kod odvjetnika.


Gle, uopće se ne slažem s tobom.

Znaš li ti uopće što to znači načelo pravednosti?

Probaj otvoriti Njuškalo, i pogledaj koliko se nude tomato kartice sa "nabijenim minutama", po nekoliko tisuća kuna. Sad ti meni reci zar Tele2 (ili bilo koji drugi operater) nema pravo radi takvih pokvarenih lopova ipak staviti neku klauzulu da se zaštiti???

Drugo: 5000 (PET TISUĆA minuta) = 83,33 sata razgovora HALO - OSAMDESET I TRI sata razgovora mjesečno!!!
I još k tome 100 poruka DNEVNO

I sad se ti žališ da tvome kolegi to nije dovoljno!

Stvarno te ne razumijem... I nemoj samo početi kako neograničeno znači neograničeno bla bla..

Da imaš iskustva s ugovorima bilo kakve vrste, shvatio bi da rječ neograničeno jednostavno NE postoji...

Sorry, malo sam nabrijan


Moram se osvrnuti na tvoj post i načelo pravednosti, što god to trebalo značiti. Je li to isto načelo u primjeni kad ja po pozitivnom stanju na tekućem dobivam urnebesnih 0,25 do 0,5 posto kamata, a ako odem u minus tad je kamata 15%? To su korporacije koje poznaju samo jedno načelo: profit, i nikakva ih pravednost tu ne smeta. Po toj bi logici, načelo pravednosti, penzići mogli tražiti veće penzije, jer nije PRAVEDNO da netko tko je godinama plaćal i uplaćival sad ima 1000 kuna ili to smatraš pravednim?
Također, netko bi mogel ušetat u salon i reći da nije pravedno da se on vpzi u staroj krami od stojadina bez klime, a u salonu je novi XY auto s klimom... Namjerno tjeram stvari do apsurda, jer sam osobito osjetljiv na prodavanje zraka od strane mobilnih operatera.
Da se razumijemo, ne razgovaram satima, ne pada mi na pamet visit na mobitelu 5000 minuta mjesečno, ali ako ugovor kaže NEOGRANIČENO, onda je to NEOGRANIČENO, pa taman firma s tim jednim korisnikom bila u minusu; na račun te tarife je možda dobavila 1500 novih s kojima je u plusu i onda mora biti kuš kaj se tiče ovog jednog.
I da, ni ja nisam pravnik, nego strojar i ako na štangu objesiš uteg od klie, ona se bude UVIJEK JEDNAKO spigala prema dolje, bez obzira napisal ti na nju T-COM, VIp ili TELE2, bez razlike bila na vlasti HDZ ili SPD opcija. I onda, ako u ugovoru piše neograničeno, moralo bi biti neogranično da ga jebeš. I čak i ako netko nabija konto na tomatu, a u ugovoru ne piše niš o tome, tele2 bi to trebal progutati i dati otkaz svojoj pravnoj službi koja je sročila takav ugovor.
Pun mi je q...c jednostrane promjene ugovora kad to velikim zapaše i da to svi smatraju normalnim; ajde se ti probaj iskobeljat iz nepovoljnog ugovora po načelu pravednosti, recimo ako imaš stambeni kredit u švicarcima. Jel to pravedno da ti ga obračunavaju u valuti koju nisi ni dobil ni videl i gule ti kože s leđa jer je tečaj podivljal, a lovu su već odavno plasirali i računali s bitno manjom dobiti, a sad samo koriste situaciju?!
21.06.2012 | 08:49
Djuro je potpuno u pravu! Ako pise NEOGRANICENO onda to tocno znaci to i tu nema vrdanja. Mislim danas za svako sranje treba citati najsitnija slova na ugovoru (npr. dijakriticki znakovi u SMS-ovima sto "zauzimaju" vise mjesta u porukama od obicnih znakova ). Iako je meni suludo pomisliti da se moze potrositi 5000 min. mjesecno na telefonu jbg., ako 1 potrosi 10000 nece, ali to je "rizik" posla, ako se takva statisticka greska uopce moze nazvati rizikom. Slicno kako i banke odredjuju cijenu novca na osnovu nekoliko neplatisa, pa svi ostali koji uredno placamo imamo vecu kamatu tako i ovo.
@Zdravac
Kako rijec neograniceno ne postoji u ugovorima? Sta znaci flat-rate onda?
21.06.2012 | 09:50
Nisam vidio taj konkretan ugovor ali vjerojatno piše "u skladu s općim uvjetima korištenja tarife" ili slično, a ti su uglavnom negdje navedeni na netu. Svinjarija je ako te opće uvjete nisu nigdje naveli sve dok ljudi nisu uzeli pretplatu, premda sumnjam... Znam kakav je TELE2, bio jednom kod njih u samom početku i da imaju ne znam kakvu tarifu više se tamo ne vraćam. S njima se da razgovarati jedino preko Državnog Inspektorata, onda su odmah susretljivi.

Sad sam kod vipa i tako radi vip, ugovor je jedna stranica s generalijama a opći uvjeti 2-3 stranice sitno pisane gdje se sve precizirano. Ne potpisujem ništa dok ne pročitam uvjete i sva sitna slova.
21.06.2012 | 10:56
Nema se tu šta objašnjavat i prepucavat. Ako na reklami stoji Revolucija- neograničeno ovo, neograničeno ono....onda je neograničeno, a načela pravednosti neka si oni gurnu u dupe, svijet odavna nije pravedan, pa nek se gospoda srede i neka smisle bolji način kako privuči korisnike. Jel pravedno se onda lažno oglašavat i pogotovo ako to ne stoji u ugovoru, pa čak i da stoji.

Stoga eat šit Tele2, Tomato i sl.
21.06.2012 | 12:58
Ajde bar se netko smanom slaze, a ne svaki put kada otvaram temu znam da ce se nakupit nekoliko mudraca i popljuvat pola teksta. Ja da nisam upravu nebi ni optuzivao ni vip ni tele2 ma koliko to god boljelo.
I da jadan onaj kolji mi se zamjeri jer sam toliko tvrdoglav da cu tjerat do kraja na bilo koji nacin.
21.06.2012 | 13:08
Poštovani,

ovim putem Vas želimo obavijestiti kako je Vaš upit proslijeđen u nadležni
odjel na detaljnu provjeru te Vas molimo za malo strpljenja do rješenja
istog.

Uz iskreno žaljenje zbog nastale situacije srdačno Vas pozdravljamo.

Vaš Tele2




Cek cek cek!!
Jel ovo neka sprdnja od strane tele2?
Oni mene srdacno pozdravljaju zbog nastale situacije?!?! :O
21.06.2012 | 14:19
Tako su i u T-Mobileu imali UNLIMITED tarifu koju su mi jednom prilikom pokušali prodati. Naravno da sam ih pitao sav u čuđenju "čeč, ček... jel to znači da pričam kolko oću, a plaćam samo tu mizernu pretplatu?!". Na to se agentica malo promeškoljila i objasnila mi da to nije baš tako. UNLIMITED se zove radi fore, a u stvarnosti imam (govorim napamet) 30h razgovora i ne-znam-koliko SMSova. Tada sam je pitao zar joj joj to ne zvuči malo bizarno, a ona se na to samo ponovno promeškoljila. (Inače je bila vrlo zgodna, sa izraženim dekolteom i razgovor se odvijao u četiri oka u mom stanu.)
Elem... Nudila mi je tu tarifu na 6 mjeseci po nekoj povlaštenoj tarifi, a onda, ako nakon 6 mjeseci ne odjavim, kreće puna cijena. "A vi ćete me obavijestiti u zadnjem mjesecu da mi ističe tarifa, zar ne?" "Ne - veli ona - o tome se sami morate brinuti". To zadnje pitanje sam joj postavio zato što su me prije tog sastanka nazvali iz T-Mobilea i rekli mi da je moj račun takav i takav, da trošim toliko i toliko i da oni imaju paket koji bi možda bolje odgovarao mojim potrebama. Sve skupa se odvijalo kad mi je istekao dvogodišnji ugovor i kad su me lovili da potpišem novi. Dakle, pratge moj račun i obavještavaju me o tome, ali će uredno pustiti da mi istekne 6 mjeseci probe i onda mi bez ikakve najave poslati račun na puni iznos tarife. A reko', draga moja, nabij si tu ponudu znaš već gdje.

Ova priča nema poantu. Samo hoću reći da smo mi telekomunikacijskim operaterima ovce za strizanje (i ne samo njima). Vjerujem da se dosta ljudi polakomilo na "revoluciju", bez previše razmišljanja i pitanja prešlo na tu tarifu i nasjelo na foru. To je klasika - navali, narode! I svi operateri su tu negdje po tom pitanju. Nema boljeg ili lošijeg, al za jednog se 'moraš' odlučiti.

Ako imaš ikakve pravne osnove, nadam se da ćeš im ostrizati komad tog crnog runa.
  • mileni
  • Posjetitelj
22.06.2012 | 16:00
Dbuknaa kaže:
Ajde bar se netko smanom slaze, a ne svaki put kada otvaram temu znam da ce se nakupit nekoliko mudraca i popljuvat pola teksta. Ja da nisam upravu nebi ni optuzivao ni vip ni tele2 ma koliko to god boljelo.
I da jadan onaj kolji mi se zamjeri jer sam toliko tvrdoglav da cu tjerat do kraja na bilo koji nacin.


Zena mi je na revoluciji. Cudno, ali prije nego je istu uzela procitali smo na njihovoj stranici podatak da je ipak ogranicena. Kako je nedavno rodila, stalno je doma sa djetetom pa dosta zivka i prica. Nije imala nikakvih problema.

Nemoj me pogresno shvatiti, ne podrzavam TELE2 niti bilo kojeg drugog operatera. Dapace, bolje da svoje misljenje o njima ne iznosim, dobio bih ban radi silnih psovki

No realno stanje na ovoj planeti i posebice u ovoj banana drzavi = ne ocekuj nista da bude kako izgleda, posebice ne kod operatera. Ne znam covjeka koji se preko njih nije opekao. No zato prije bilo kakvog ugovora procitam apsolutno sve, od stranice tog operatera, ugovora pa online foruma i iskustva korisnika.

Zelim ti svu srecu ako odes na sud, mada sumnjam da imas i 1% sanse.
22.06.2012 | 19:27
Hvala, odvjetnika jos nisam nasao koji se s takvim stvarima bavi i sad jos ovaj produzeni vikend a od njih sam danas dobio ovo:
Poštovani gospodine Bukna,

budući da su Vam onemogućene odlazne usluge na zahtjev Tele2 zbog povrede
Načela pravednosti, ovim Vas putem obavještavamo o daljnjim mogućnostima
korištenja Tele2 usluga.

Naime, na ovlaštenom Tele2 prodajnom mjestu možete podnijeti zahtjev za
prelazak s pretplate na bonove. U tom slučaju, koristili biste isti broj uz
koji ste zasnovali pretplatnički odnos, ali na uslugu na bonove. Također,
ukoliko biste željeli ostati Tele2 korisnik na pretplatu uz korištenje
postojećeg broja, potrebno je obratiti se ovlaštenom Tele2 prodajnom mjestu
ili Službi za korisnike kako bi se izvršila aktivacija nove tarife. Svakako
bismo Vam sugerirali odabir tarife Među nama. Napominjemo kako niste više u
mogućnosti aktivirati tarifu Revolucija.

Ljubazno Vas molimo da nam u roku od dva dana telefonskim putem na broj
Službe za korisnike 095 1000 444 dostavite informaciju o Vašoj odluci.

Zahvaljujemo na razumijevanju.

U slučaju da niste zadovoljni rješenjem navedenoga prigovora, u roku od
najviše 30 dana od dana zaprimanja pisanog odgovora Tele2 imate pravo
podnijeti pisanu pritužbu Povjerenstvu za reklamacije korisnika Tele2, u
čijem radu sudjeluju i predstavnici udruga potrošaca. Pritužbu možete
poslati na adresu Olajnica 19, 32 000 Vukovar s naznakom "za Povjerenstvo
za reklamacije korisnika Tele2."

Srdačan pozdrav,

Vaš Tele2
22.06.2012 | 23:49
Koja su nacela pravednosti - to negdje pise?
DA li si potrosio 5000 minuta?
23.06.2012 | 01:30
Da, www.tele2.hr/upload/documents/tele2_nace...luga_i_proizvoda.pdf
I taj datum nije tocan.
Ne, tih 5000 min nije potroseno. Potroseno je malo preko 1000 minuta.
23.06.2012 | 08:43
Koja pravednost! Tko o čemu, kurve o poštenju......
27.06.2012 | 14:24
ja nisam nikad dozivio i cuo da je tele2 nekog ugasio. .. nak hrpu korisnika s tom tarifom koju i sam koristim od prvog dana i nikad nije iblo problema, a melje se na veliko s tim. ugasit ce zbog evetualne ZLOUPOTREBE, ili ako racuni nisu placeni na vrijeme. znaci da ako pricas s nekim sa 95 na 98 po 3h dnevno svaki dan onda ce te ugasiti, to je normalna stvar, da sam i ja vlasnik i ja bi te ugasio. ako hoces pricat imas fiksni telefon pa pricaj... ili se nadji na kavi. iskreno imam preko 1000min mjesecno razgovora i nisam jos dozivio da su me ugasili nikad.

i p.s. ne vrijedi ti odvjetnik, prvo po zakonu moras njih kontaktirat i s njima tocno vidit sto je problem. ako s njima ne rijesis onda u hakom podneses prigovor, tek nakon sto ti oni jave rezultat onda mozes odvjetnika i privatnu tuzbu podnjet.
27.06.2012 | 14:51
kre10 - kaj ti znaci - ako hoces pricat imas fixni telefon ili odi na kavu? ovak nesto smijesno vec dugo nisam cuo.
Da ti ne radis za tele2?
27.06.2012 | 16:18
Činjenica Je da je ovo banana država, ali ne zbog Načela pravednosti.
Pogledajte malo što Skype nudi. Ima neograničene minute poziva prema fixnim brojevima prema državama po cijelom svijetu. ALI isto tako si uzima pravo ukidanja usluge po načelu pravednosti.
Poanta je da se zna svrha takvih tarifa, usluga i da nitko neće tolerirati prevarante.

@ Dbuknaa
Ako si potrošio "nešto preko 1000 min", onda ustraj u žalbi, jer imaš SVAKO PRAVO NA PRITUŽBU. To je daleko od limita po njihovom načelu pravednosti. Iako mi nije jasno zašto si "ti potpisao prijatelju tu tarifu? Zašto ti prijatelj nije SAM potpisao?

EDIT;
I ja imam par frendova s tom tarifom, i isto nitko nije imao do sada problema...

A tih tvojih 1000 min je prema jednom broju, ili? Pitam jer ti nude tarifu "Među nama"?!
27.06.2012 | 17:37
kre10 kaže:
ja nisam nikad dozivio i cuo da je tele2 nekog ugasio. .. nak hrpu korisnika s tom tarifom koju i sam koristim od prvog dana i nikad nije iblo problema, a melje se na veliko s tim. ugasit ce zbog evetualne ZLOUPOTREBE, ili ako racuni nisu placeni na vrijeme. znaci da ako pricas s nekim sa 95 na 98 po 3h dnevno svaki dan onda ce te ugasiti, to je normalna stvar, da sam i ja vlasnik i ja bi te ugasio. ako hoces pricat imas fiksni telefon pa pricaj... ili se nadji na kavi. iskreno imam preko 1000min mjesecno razgovora i nisam jos dozivio da su me ugasili nikad.

i p.s. ne vrijedi ti odvjetnik, prvo po zakonu moras njih kontaktirat i s njima tocno vidit sto je problem. ako s njima ne rijesis onda u hakom podneses prigovor, tek nakon sto ti oni jave rezultat onda mozes odvjetnika i privatnu tuzbu podnjet.


O cemu ti pricas???
Ako je neograniceno, onda je neograniceno!!!
Znas li znacenje rijeci "neograniceno"...znaci bez granice...ako netko postavi granicu, onda nje neograniceno, zar ne?!
Zasto ne bi s nekim pricao "neograniceno" sa 95 na 98???
I sta tebe briga za fixni tel ili kavu...pricam s kim hocu, kako hocu i kolko hocu...

O kojem ti zakonu govoris...oprosti, ali lupas!
Ne moras nikog kontaktirati prije tuzbe...ne moras cak imati niti odvjetnika...
Hakom se uzima na sudu ako sud to zatrazi i odobri...

Aj molim te, ne navodi ljude na krivi put kao da si na punoj placi tele2.
Zbog ovakvog mentaliteta austrougarskih konjusara, raznorazni tele2, tmobile-i i vipovi nas deru i derace nas, dok god se ljudi ne udruze i podnesu skupnu tuzbu.
Al jebiga, mentalni sklop"crkla mi je krava, al je i susedu, pa sve ok" nas je doveo tu gdje jesmo.
27.06.2012 | 18:03
Kaj se cudite ko pura dreku. Tele2 krade i potkrada. Ovo je sad dokaz. Kolegi bon traje sve keace i krace, a nije nesto promijenio navike.
27.06.2012 | 18:45
kole kaže:
kre10 kaže:
ja nisam nikad dozivio i cuo da je tele2 nekog ugasio. .. nak hrpu korisnika s tom tarifom koju i sam koristim od prvog dana i nikad nije iblo problema, a melje se na veliko s tim. ugasit ce zbog evetualne ZLOUPOTREBE, ili ako racuni nisu placeni na vrijeme. znaci da ako pricas s nekim sa 95 na 98 po 3h dnevno svaki dan onda ce te ugasiti, to je normalna stvar, da sam i ja vlasnik i ja bi te ugasio. ako hoces pricat imas fiksni telefon pa pricaj... ili se nadji na kavi. iskreno imam preko 1000min mjesecno razgovora i nisam jos dozivio da su me ugasili nikad.

i p.s. ne vrijedi ti odvjetnik, prvo po zakonu moras njih kontaktirat i s njima tocno vidit sto je problem. ako s njima ne rijesis onda u hakom podneses prigovor, tek nakon sto ti oni jave rezultat onda mozes odvjetnika i privatnu tuzbu podnjet.


O cemu ti pricas???
Ako je neograniceno, onda je neograniceno!!!
Znas li znacenje rijeci "neograniceno"...znaci bez granice...ako netko postavi granicu, onda nje neograniceno, zar ne?!
Zasto ne bi s nekim pricao "neograniceno" sa 95 na 98???
I sta tebe briga za fixni tel ili kavu...pricam s kim hocu, kako hocu i kolko hocu...

O kojem ti zakonu govoris...oprosti, ali lupas!
Ne moras nikog kontaktirati prije tuzbe...ne moras cak imati niti odvjetnika...
Hakom se uzima na sudu ako sud to zatrazi i odobri...

Aj molim te, ne navodi ljude na krivi put kao da si na punoj placi tele2.
Zbog ovakvog mentaliteta austrougarskih konjusara, raznorazni tele2, tmobile-i i vipovi nas deru i derace nas, dok god se ljudi ne udruze i podnesu skupnu tuzbu.
Al jebiga, mentalni sklop"crkla mi je krava, al je i susedu, pa sve ok" nas je doveo tu gdje jesmo.


BRAVO KRALJU!
Još da smo u nekoj normalnoj državi gdje sudski proces ne traje 3 desetljeća s guštom bi tužio npr. McDonalds za reklamiranje škampi koje škampa nisu vidjele, ili npr. hrvatsku lutriju za 'svaka kartica je dobitna'....
28.06.2012 | 01:19
dakle...

u ovom slučaju treba podnijeti prigovor.
u prigovoru se treba pozvati na članak 50. stavak 6. zakona o elektroničkim komunikacijama. tada će tele2 biti obavezan odmah i sve do trenutka rješenja prigovora u zadnjoj instanci omogućiti nesmetano korištenje usluga.
29.06.2012 | 21:21
Evo javljam se da i ja napokon kazem jednu dobru vijest,
UKLJUCENNN SAMMM "Na zahtjev Tele2" i racun ce bit umanjen, shvatili su neke stvari.
Zahvaljujem se podrsci ovom divnom forumu
A vi koji ste se pravili "pametni" samo tako nastaviti, dobro je to za mozak.
29.06.2012 | 23:17
Ajd, drago mi je da su te uključili.
Ali nekak mi je ostalo od tvojih prethodnih postova da SI TI TU TARIFU POTPISAO ZA PRIJATELJA?!? To je točno, ili sam ja to sanjao?
Kolega Hackerivs je dobro napisao i slažem se s njime.

PS.
Ipak bih volio vidjeti tu specifikaciju poziva...

PS2
Dbuknaa kaže
"A vi koji ste se pravili "pametni" samo tako nastaviti, dobro je to za mozak."

@Dbuknaa
Samo nastavi biti tak ciničan - "Dobro" je to za kolegijalnost...
  • mileni
  • Posjetitelj
29.06.2012 | 23:28
Nije dozvoljeno sa nekim se ne slagati. Iako je taj netko potpisao tarifu za svog prijatelja (??! ), a sada je on ukljucen.

U svakom slucaju cestitke na ukljucenju. Javi kako nam sudsko rjesenje kad ih tuzis kako si vec ranije napisao (malo cinicnosti i sa moje strane).
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 9 sati
  • drlovric: Za sta ti konkretno mirroring sluzi? Ja mu nisam nasao primjenu :/
  • stefanjos: affinty na popustu 50%. ja sam si uzeo novu licensu. do sada sam bio na v1
  • stefanjos: tako da, meni je to top feature
  • stefanjos: ja imam australski app store i iphone mirroring koristim svaki dan
  • drlovric: To ces probati jednom i nikad vise. Nema razloga za biti razocaran :)
  • Zdravac: - NIJE :/
  • Zdravac: Jel proradio iPhone Mirroring? :)
  • Yonkis: iOS 18.1.1 / macOS Sequoia 15.1.1 [link]
  • kupus: pretpostavljam da to ide meni, znaci fino radi.
  • kupus: hahaha
  • drlovric: Znas kako lijepo klepece. Mozes i mijenjati zvuk. Merak pravi ????????
  • kupus: svejedno hvala smayoo
  • smayoo: Ma nemoj me zajebavat... :D
  • drlovric: Prekrasna aplikacija ako zelite zvuk fancy mehanicke tipkovnice :) [link]
  • drlovric: I ja to ocekujem. Na proljece cu u USA i iskreno se nadam da ce izaci do tada. Da donesem makar dva komada :)
  • Borisone: Osim ako nisi na ti s Tim Cookom, najbliže nagađanju kada je: [link]
  • VanjusOS: zna li netko, hoće li izaći uskoro Air sa M4 čipom?
  • smayoo: Pokušao sam, ali sam odustao kad me zavrtio u krug s registracijom i sign-inom na Epic games. Najprije kaže da može iskoristiti moj AppleID, kad napravi login preko AppleID i kažem da ne želim pokazati svoj AppleID onda me opet svejedno traži login. Tako da... sorry, ne bih.
  • kupus: hvala
  • kupus: moze li netko probat ovaj besplatan virtualan masterpiece na m macovima? [link]
  • ping: @drlovric imaš besplatne konvertere na netu pdf to excel ili konvertiraj u jpeg pa potrazi online free konverter ocr to excel
  • drlovric: nemam Acrobat....smo PDF Exprt i Wondershare.... Raspadne se na oba
  • drlovric: Daj mi mail na poruku pls, pa da ti posaljem....a kakav Pentagon, prosla su ta vremena, glupost neka :)
  • Zdravac: negdje ju uploadaj, pošalji mi link pa ak hoćeš, da vidimo kak će ispasti (osim ako nisu neke secret Pentagon pi*darije :)
  • Zdravac: @drlovric - "export to excel" ?! Adobe acrobat
  • drlovric: Imam fakturu u PDF, htio bih od nje napraviti Excel file. Sta da radim? :)
  • mariolino1971: Pozdrav. Pokušavam poslati oglas no stalno dobivam poruku 413 Request Entity Too Large. U čemu je problem?
  • kupus: UK korisnici vs Apple [link]
  • Yonkis: Jeste li znali da se iPhone sam reboota ako nije otključan u 72 sata? [link]
  • Yonkis: jeste čitali komentare na [link]
  • Ender: takodje zainteresovan za neki IPTV, predlog moze u PM.
  • cariblanco: Ako hočeš ja ti svog "provajdera" kojeg koristim 4-5 godina, pošaljem na pp ?
  • cariblanco: Kako veli Zdravac dobar iptv za 10 E i imaš sve i gdjedaš od kud hočeš. Meni je to jako važno pošto puno putujem, trebam samo dobar net i mirna bosna
  • drlovric: Moj Telemach nema Arene vec Sport Klubove....ali postoji kabelska u zgradi koja ima Arene, preko koaksijalnog kabela.... Pa sam se tehnloski vratio deteljece unatrag. Ali radi evo :)
  • Zdravac: Ali to je paket ex yu kanala, nema samo sport vec sve
  • Zdravac: Kvalitetni, koji mogu preporučiti 10 eur/mj
  • Zdravac: Ima, iptv
  • kupus: hometv to go ili kako već
  • kupus: znači ide i eronet aplikacija
  • kupus: u bih prava ima arenasport ako se ne varam
  • drlovric: Jel ima neki nacin da se HNL Supersport liga gleda online? Neki app? Streaming? Iptv?
  • cariblanco: Prošlo iz petog pokušaja...bit će da je Riba na suhom ;)
  • cariblanco: Zašto mi neće primiti odgovor o ogulinskom zelju...klikam tri puta i ništa, a regan sam ?
  • Riba: Ali vjerojatno je ista prica kao i sa Studion.
  • drlovric: Raskopali su novig Minija. Izmjenjiv je disk. Vjerojatno radi njihove SKU ustede, ne radi korisnika. Uglavnom nije zalemljen.
  • kupus: nije, to je isto kao i apple.hr
  • zvone: Imaju apple.hu. Valjda je to istyle.
  • kupus: samo hoće li ti htjet prodat minija s 256gb storagea, to je pravo pitanje :P :)
  • kupus: a imaš i našeg dpasarica s foruma, pa se njemu javi. vjerujem da ti može složiti konkurentnu cijenu
  • kupus: imaš translate u browseru, čak i u firefoxu od ne toliko davno

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.35 Seconds

Provided by iJoomla SEO