09.11.2013 | 15:33
mojkarma kaže:
Dobio sam i drugi mail. U njemu mi gospodin iz iSTyle šalje dva linka kojim nastoje potkrijepiti svoju jednogodišnju garanciju.
Evo prvog:
www.apple.com/legal/warranty/archived/20...iphone-croatian.html
Već je iz samog linka jasno da se radi o tekstu koji više nije aktualan (po linku je tekst iz 9. prosinca 2012.) jer Hr tada nije bila član Eu pa tu može pisati kaj god. A čak i tu piše da kupac pored Apple-ove jednogodišnje garancije može ostvarivati dodatna prava zakonodavstva svoje zemlje.
Drugi link je sljedeći:
www.apple.com/legal/warranty/statutoryrights.html
Ovo mi je poslano s napomenom da se na listi zemalja EU ne nalazi Hrvatska!!!!!!
Odgovorio sam gospodinu da pripadnost Hrvatske Europskoj uniji ne određuje Apple-ova lista nego pristupni ugovor između Hr i Eu pa bi bilo dobro da iStyle kao premium seller poradi na tome da kod Apple-a uvrsti Hrvatsku na popis jer je hrvatski jezik ujedno službeni jezik EU a Hrvatska je članica Eu.
U nastavku, objašnjeno mi je da se mogu obratiti tvrtci Apcom te da će oni kontaktirati svoju pravnu službu.
U biti, mislim da bi svi mi morali pisati ministarstvu gospodarstva koje bi trebalo ići ka trgovcima i podsjetiti ih na dužnost da se usklade s odredbama EU koje od 1.7. važe i u Hrvatskoj.
Ne znam što si ti njih pitao, ali ovaj odgovor se ne odnosi na ono o čemu smo govorili tu.
Po zakonu ti je prodavač odgovoran dvije godine. A tebi se prodavač poziva na proizvođača. Tebe to ne zanima jer s proizvođačem u ovom slučaju nemaš ništa.
Uostalom, ne znam zašto tražiš da ti iStyle da neko tumačenje. Pošalji mail minustarstvu gospodarstva i traži tumačenje zakona.
Ako već šalješ mail iStyleu pošalji im točan citat zakona.