26.01.2014 | 12:10
Mislim da je već ova tema jednom pročešljana i da je i tada bilo JAKO nezadovoljnih i onih zadovoljnih korisnika T-Com usluga. Ja sam valjda uvijek imao sreće s njima ili barem nisam nikada očekivao ništa više od onog što su oni sposobni pružiti, pa zato valjda nisam nikada doživio razočarenje.
Kada želim nešto onda to uvijek idem tražiti direktno u jedan od njihovih prodajnih centara s toga što znam da im je služba za korisnike zapravo prepuna studenata koji tamo pokušavaju zaraditi neku crkavicu. Sve iPhone do sada sam uzimao preko njih i nikada nisam imao problema sa isporukom, jer sam ih zapravo uvijek dobio na licu mjesta u prodajnom centru
što se tiče usluga također nemam zamjerki. Novu telefonsku liniju, internet i MaxTV dobio sam u obećanom roku, a serviser je bio i više nego uslužan i dao je sve od sebe da nam sve to profunkcionira kako treba.
U stanu gdje sam prije stanovao dobio sam besplatno optiku.
Nije da nisam imao problema s njima. Jednom je zapelo kod produženja ugovora, ali stvar je bila samo u tome da treba naći pravu osobu koja zna svoj posao i problem je bio riješen.
Kod nas u ovoj napaćenoj zemlji jednostavno ima previše onih koji imaju posao, ali ga ne znaju ili ne žele raditi. Jer kako inače objasniti da ja uđem u trgovinu Elipso i dok tražim što želim jedini djelatnik za taj odjel nestane iz vidika, a da me nije ni pitao kako može pomoći. Pitam prvog slijedećeg, a on mi kaže da on ne zna ništa o bijeloj tehnici jer evo on je iz odjela elektronike, ali da sačekam jer da je ovaj koji kao nešto zna o bijeloj tehnici vjerojatno otišao do skladišta. I onda ja čekam jedno desetak minuta i kako se nitko ne pojavljuje opet zamolim elektroničara da mi pomogne i pozove onog s bijele tehnike, a on me pošalje u onu stvar?!?!
Treba li vam još koji primjer ovakve neposlovnosti u Hrvata imam ih na tone! Restorane da i ne spominjem, gdje ne samo da nema ljubaznosti nego te još i oderu za one splačine koje nude na meniju. I sad se vi tu čudite kako je T-Com ili Vip tako loš. Nisu oni ništa lošiji od onih drugih i tek kad shvatiš s kim imaš posla onda imaš sanse nešto i postići i ne biti toliko ogorčen pruženom/nepruženom uslugom.
BTW gazih ih ja i na Facebooku pa nije pomoglo dok nisam našao djelatnika u prodajnom centru koji je imao dovoljno znanja i volje da mi pomogne riješiti problem. I vjerujte mi, prije ćete dobiti ono što želite ako pregrizete jezik i budete ljubazni nego ako uđete u prodajni centar i počnete vikati. Jer kad vaša ljutnja i nezadovoljstvo prijeđe na djelatnika za pultom, ne može vam više pomoći čak i da je pun volje i znanja. Ja im skidam kapu kakve sve ljude moraju potrpiti u jednom danu i s kakvim DEBILNIM pitanjima im dolaze i kakve sve nebuloze moraju rješavati i sve to za neku crkavicu jer eto, tržište rada je prepuno nezaposlenih pa ako nećeš ti će netko drugi bez obzira na znanje.