26.01.2014 | 21:46
@Rusty
@⁄Sank
Ej momci samo polako, ajmo prvo postaviti stvari na svoje mijesto i to redom:
Ako ti treba internet za posla i gubiš svaki dan zato što ga nemaš, onda to možeš tolerirat neko vrijeme i biti jako pristojan, ali ako ti ti momci i te djevojke, koji-je nisu krivi, kad i nazoveš obećaju da će to biti sigurno sutra riješeno, a kad ih pitaš zašto nije do sad oni ti odgovore neznam i to dan za danom 90 dana onda poćneš gubiti živce i postaneš ne opisivo nervozan. Agrasivnim me u tom slučaju pravi to što taj (tehnička služba) na odgovara na moja pitanja a i nemožeš doći do validne informacije kad će tvoj zahtjev biti na redu. Ako to nije normalno, onda se stvarno trebam podvrgnuti nekom tretmanu.
Kad daš zahtjev da promjene tvoju adresu na koju želiš tel.račune a oni uporno ne dostavljaju i to mjesecima, a kad ti šalju opomenu onda to znaju poslati na ispravnu adresu onda te to izludi. E tada je stvarno nemoguće ostvariti neku normalnu komunikaciju bez nervoze. Opet ako to nije normalno onda se moram izlječiti.
Sank normalno i kulturno- civilizirana komunikacija je moguća sa svakim ko radi svoj posao u kojemu nekad i pogriješi, ali kad neko uporno ponavlja samo na treningu naučene mantre i nikako da ga natjeraš da napravi ono šta si i platio onda to nije moguće. I u tom slučaju ljubaznost i respekt imaju granice.
A na kraju ko plaća oštetu za nastalu štetu jer se oni ne pridržavaju svojih rokova.
Taj outsourcing u tehnici oni rade samo jer im je to jeftinije i gube svjesno na customer care-u, i mi bi morali imata razumijevanja za njih. Možda za djevojćice u hotline-u, ali one su u tom slučaju onaj popularni poštar koji nam je donijo premalu penziju. U ostalom T-Com bi ih morao trenirati u trabel shooting-u po gotovao jer je svjesno išao na gubitak custom care-a, a time morao računati da će se drastično povećati reklamacije, šta se u slučaju T-Coma i desilo.
Ja sam kupac i želim servis. Kad ja nešto userem onda si moram isto dati da mi operu glavu, i to rade bez milosti.