05.09.2014 | 07:21
Takve stvari, tipa baterija, topljenje/raspadanje kablova original punjaca i sl. se puno lakše riješavaju u SLO jer tamo navodno postoji Apple support. Znači recimo neke stvari kao tipa punjač i kabel od iphone4s kojem je istekla garancija se vrlo lako zamjene ako se dokaže očigledan problem. Punjač nije bio sporan jer je bio serije 1300, tj. u programu globalne zamjebe, a za kabel sam tvrdio da se izolacija topi i raspada zbog pregrijavanja punjača. Ako moja tvrdnja ne drži vodu tražio sam od njih da to argumentirano ospore. Naravno, nisu ništa osporili, nego su me poslali u trgovinu/servis EPL u Ljubljani da odem po novi kabel i punjač. Nakon inzistiranja da se organizira slanje kabela i punjača iz SLO u HR, što nije uspjelo, zbog troška putovanja HR-SLO-HR isplativije mi je bilo da kupim original kabel u HR, a punjač da zamjenim u iStyle-u
Uglavnom, poanta mog posta je takva da je Apple podrška u nas zak...c, tj. da je nema. A ako netko ima sl. problema i volju da skokne u Ljubljanu, stvari će puno lakše riješiti čak i kada je istekla famozna garancija, naravno ako postoje opravdani razlozi.
Meni se izolacija kabela doslovno pocela topit i navlacit preko same sebe.
Osobno mislim da za povrat novaca u vezi sa baterijom je izvedivo ali treba biti uporan i strpljiv