20.03.2022 | 18:10
Zvuči kao problem neusklađene signalizacije. Nisam čuo da se u posljednje vrijeme netko žalio.
Ono što ti možda može pomoći je da pogledaš podešenja pod Mobilni podaci / Opcije podatkovnog plana / Glasovni pozivi i podaci pa vidi što ti se tu nudi i "spusti" podešenje ili isključi, na primjer VoLTE ako ti je uključen.
Naime, ako si u zoni gdje ti mobilna mreža deklarativno podržava visoku razinu usluge (4G ili 5G), a zapravo je ta usluga u marginalnoj zoni (loš prijem) ili je previše korisnika s obzirom na kapacitet bazne stanice, događaju ti se takve situacije.
Meni je mobitel uvijek na postavci LTE, ali je VoLTE (Voice over LTE) isključen, dakle telefonski pozivi se uspostavljaju preko 3G (ili 2G ako 3G nema). Ako mi mobilni internet počne kilaviti, onda ručno spuštam na 3G, jer mobitel se grčevito drži na LTE kad god ima i najmanju naznaku LTE mreže pa pokušava preko neke udaljene LTE bazne stanice i ne uspijeva, a blisku 3G stanicu ignorira.