Nestaju novci sa računa
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Nestaju novci sa računa


22.11.2023 | 16:37
Pozdrav svima za početak

Imam jedan stvarno zanimljiv problem, nestaje mi novac sa računa..

Da krenem, u pitanju je iPhone XR, HT mreža - nisam na pretplati, nego na bonovima, iOS 15 na njemu(za sada neću da ga dižem na iOS 17, jer sve radi besprijekorno, jel' osim nestajanja novca sa računa), to sam primjetio prije 2 mjeseca, taj mobitel koristim samo za provjeru maila i pozive i poruke, nemam na njemu prijavljen uopće Apple ID, svakih par dana mi sa računa nestane 16 centa(znači ni manje ni više, nego baš 16 centi), mobilni podaci ugašeni, Wi-Fi ugašen, sve što bi moglo trošiti novac sam poisključivao, i opet isto. Vratio sam ga na tvorničke postavke i ponovno setupirao i opet isto, radio reset mreže, i opet isto. Karticu u mobitelu sam mijenjao prije 1 godinu, ali do prije 2 mjeseca je sve bilo u redu(ili ja nisam to baš pratio?), tko će ga više znati.. uglavnom sada kradu đubrad iz HT-a.. nije im dosta, nego bi još i još i još.. sramota, ali na to sam već navikao da je tako kod nas u HR.

Jel ima kakve pomoći za to? Jel tko imao takvu situaciju? Šta da još probam napraviti?
22.11.2023 | 16:47
To je pitanje za korisničku službu HT-a.
22.11.2023 | 16:59
To mi je zadnja opcija - sa njima se natezati, ali ako nema druge, morat ću.
22.11.2023 | 18:19
Pa provjeri najprije kakve su cijene svega u tvom tarifnom modelu. Što odgovara tom iznosu od 16 centi? Minuta razgovora? SMS? Dva SMSa? 1MB podataka?...
22.11.2023 | 18:57
@smayoo - provjerio sam to i ništa se ne podudara.

Sad vidim u postavka mi je uključeno: "automatska uporaba mobilnih podataka, kad je Wi-Fi signal slab", meni je uvijek Wi-Fi signal pun, tako da nemam pojma jel bi to imalo kakve veze?

I ta opcija mi je posivljena, jel se ona onda može isključiti, ako je tako? Da samo kliknem na nju, pa više neće biti posivljena i to isključim?

Mislim prije je sve bilo OK, tako da čisto sumnjam da je do te opcije..
22.11.2023 | 19:28
Hja... onda ni ja ne vidim jednostavnijeg načina od toga da ti korisnička služba tvog operatera objasni što to točno naplaćuju.
22.11.2023 | 19:30
Borisone kaže:
To je pitanje za korisničku službu HT-a.

smayoo kaže:
Hja... onda ni ja ne vidim jednostavnijeg načina od toga da ti korisnička služba tvog operatera objasni što to točno naplaćuju.


Nema mu koristi zvati korisničku službu HT-a jer će dobiti odgovor da je naplaćena njima nepoznata xy usluga korištenja SMS-a (a navodno zbog nekog zakona nemaju mogućnost uvida kada je i kakva komunikacija ostvarena u toj SMS komunikaciji osim da je to bila komunikacija s naplatom).

Ja godišnje na jedan od brojeva kojeg koristim dobijem 2-3 ovakva dodatna računa koji nemaju veze sa pameću i svaki put je objašnjenje isto (ok, ja sam na pretplati pa mi zato dolazi poseban račun, da nisam vjerojatno bi mi se samo skinulo tih 0,18€, a ja to ne bih ni primijetio).

Slikazaslona2023-11-22u19.17.39.png
22.11.2023 | 19:37
Čekaj, ne kužim... Ako tražiš, moraju ti dati kompletan popis poziva, poruka i internetskog prometa za prethodni obračunski period. WTF?
22.11.2023 | 19:45
Evo, ovako izgleda to u mom bonbon accountu (imamo prepaid SIM kojeg koristimo u mobilnom hotspotu kad idemo nekamo gdje je A1 mreža loša). Kad god je bilo prometa, za taj mjesec imamo "eispis" dokument u kojem su popisani *SVI* odlazni pozivi, SMSovi i internetski prometi u tom mjesecu.

Screenshot2023-11-22at19.40.08.png
22.11.2023 | 19:53
smayoo kaže:
Čekaj, ne kužim... Ako tražiš, moraju ti dati kompletan popis poziva, poruka i internetskog prometa za prethodni obračunski period. WTF?

Dobiješ ti ispis, ali na tom mjestu gdje je ostvarena komunikacija SMS-om ti piše neki "kod" broja a ne broj s kojim je došlo do razmjene podataka (naplate usluge), a oni kažu da nemaju uvid tko je vlasnik tog "koda",... ak nađem takav ispis koji su mi poslali prije godinu-dvije kad sam ga tražio, poslikam ga i stavim ovdje pa će možda netko biti pametniji od mene.
22.11.2023 | 20:09
Nazvao lopove u HT-u, kaže žena, ma nešto vam troši mobilne podatke, mi ništa drugo ne vidimo, nikakvu drugu potrošnju.

Eto, toliko od lopova.
22.11.2023 | 20:16
imar kaže:
@smayoo - provjerio sam to i ništa se ne podudara.

Sad vidim u postavka mi je uključeno: "automatska uporaba mobilnih podataka, kad je Wi-Fi signal slab", meni je uvijek Wi-Fi signal pun, tako da nemam pojma jel bi to imalo kakve veze?

I ta opcija mi je posivljena, jel se ona onda može isključiti, ako je tako? Da samo kliknem na nju, pa više neće biti posivljena i to isključim?

Mislim prije je sve bilo OK, tako da čisto sumnjam da je do te opcije..


Predmet: Povrat sredstava za nerealiziranu uslugu


Kopiraj i pošalji s povratvicom ili mailom.


Poštovani

Želim vas obavijestiti da sam temeljem neispunjavanja dogovorenih uvjeta odlučio tražiti povrat sredstava za uslugu koja nije realizirana. Kao što smo se dogovorili, molim vas da provjerite moje podatke u nastavku i odgovorite na moj zahtjev u roku od 30 dana.

Ime i Prezime ili Naziv tvrtke:
Broj telefona
Datum:

Kako bih bio siguran da će moj zahtjev biti pravilno procesuiran, molim vas da provjerite sve informacije i obavijestite me o sljedećim koracima. Ukoliko postoji bilo kakva regulatorna agencija koja nadgleda vaš rad, navedite njihove kontakte kako bih mogao poduzeti daljnje korake u slučaju neodgovora ili neadekvatnog odgovora.

Spreman sam surađivati kako bismo riješili ovu situaciju na obostrano zadovoljstvo, no naglašavam da ukoliko se ne primi odgovor u zadanim rokovima, bit ću prisiljen poduzeti dodatne korake radi zaštite svojih interesa.

S poštovanjem,
22.11.2023 | 21:41
Nama prije par godina kada smo bili u Turskoj, sve smo pogasili osim razgovora i dosao je racun za internet promet. Bio je mali ali je bio. Isto kao sto i router komunicira s providerom mada nista nije spojeno na njega.

Izgleda da se mimo znanja korisnika salju podaci i trosi se internet iako je sve “ugaseno”.
Moderatori: jupi, Bertone
  • Stranica:
  • 1

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 20 sati, 42 minuta
  • Yonkis: Hvala Kile, vidi ovdje [link]
  • Kile: Za sve koje koriste Apple Watch od sada HT nudi multi sim tako da sat radi bez iPhona ako ima cellular opciju.
  • Yonkis: 18.3.2 verzije su dostupne kao i 15.3.2 za Sekvoju
  • kupus: eh moj dream, mislim da si fulao forum
  • dpasaric: Evo stiže tuce za tebe, cijena sitnica! :)
  • smayoo: Davore, pa to je prava prilika. Naruči mi odmah 10 komada. :P
  • smayoo: mislim da ne
  • dreaMMAster: Jel ima na forumu generalna tema o novom M4 Airu?
  • dpasaric: :)
  • dpasaric: Mac Studio u top konfiguraciji nešto preko 15.000 € PDV
  • dpasaric: Stigle CTO cijene za MacBook Air 15" M4 u Voćarnu... ostalo će ovih dana!
  • Yonkis: Kako instalirati Apple Sports app ako imam na svom hrv acc eura?
  • Yonkis: Raid? Za komarce? Za Siri?
  • drlovric: @Yonkis: Sad marketing timovi vec rade na strategiji "Kupite novi iPhone raid Nove Siri" :) Kao sto su se ljudi upecali na Apple inteligenciju, koja niti dan-danas ne radi niti jednu jedinu korisnu i uporabljivu stvar.
  • Yonkis: Look how they massacred my boy [link]
  • kupus: sad se ne može upaliti, nema ni jabuke pri paljenju. rip imac
  • kupus: nisam ni ja gasio svoj imac. neki dan, nakon budjenja iz sna, radio je 5 minuta. poslije toga screen "flickering" pa se ugasio.
  • Ender: @hal9000: mislim da nema smisla ni potrebe za takvom anketom. jer Mac se ne restartuje, osim kad budu neki update-i sistema, al to je redovno odrzavanje :)
  • Ender: @ZoPaj: toliko cesto? :) podseti me na mog kolegu sa studija kad je rekao - ja menjam devojke kao carape, 2 puta u godinu dana :)
  • Yonkis: @zopaj ima travel-sickness, ne podnosi vožnju? :)
  • ZoPaj: ja restartam često, dva tri put godišnje.. a kad ga vozim na more ugasim ga skroz ;)
  • hal9000: @Ender - Mogli bi predložiti jabučnjaku da stave anketu tipa "Kad ste zadnji put restartali svoj mac" :D
  • hal9000: @borisone Ne fali kontekst. Sjećam se kada sam ga zadnji put restartao, samo je bilo davno pa ne mogu procjeniti. A nemam preko 6 banki. Nisam boomer. :P
  • Borisone: Fali kontekst. Ako hal9000 ima preko šest banki taj "tako davno" moče biti i jučer. :-)
  • Ender: @hal9000: tako sam nesto i pretpostavio :)
  • hal9000: @Ender Nemam pojma! Toliko davno je to bilo da se ne mogu ni sjetiti! :D
  • Borisone: Novi Mac Studio, MacBook Air, iPad Air i iPad.
  • Borisone: Toliko najava ovaj tjedan a vikalica šuti.
  • Lihto: Its Been 84 Years XD
  • Ender: @hal9000: posle koliko vremena je bio taj restart?
  • hal9000: Danas sam restartao Mac! :O
  • kupus: @yonkis :D
  • ping: Pa HR koristi samo Skype. Ne bi to znao da to svaki put ne naglase. Ptrm skype iz Rima, putem skype iz Bruxellesa…
  • Yonkis: Ako ništa ostao je kao sinonim za online video call :) barem za sada, za neke.
  • Zdravac: ...Skype je izgubio smisao, kao i bilokakav interes za borbu sa konkurentima
  • Zdravac: vjerojatno ne, ali eto, malo nostalgije, iako je to već dugo vremena bilo izgledno, od kada su puno toga iskoristili za Teams...
  • smayoo: zar to itko još koristi?
  • Zdravac: Skype se gasi u svibnju! RIP :(
  • Yonkis: iPad 10th gen se izgubio pa psuješ ili..? :)
  • kupus: traži se ipad 10th gen, PM
  • hal9000: Hihihihihihihi: [link]
  • Zdravac: jura22, s obzirom na cijene rada, bravar mu je kod nas najskuplje rješenje
  • jura22: Daj bravaru da napravi. Jedan taj je malo jeftiniji od MP1.1.
  • kupus: [link]
  • kupus: Ako ne nadjes, 3d print je ok rjesenje
  • dpasaric: [link]
  • dpasaric: Nabavi ove nove koji mogu prihvatiti i nove velike diskove, nisu strašno skupo:
  • dpasaric: Teško da će ti to ikada itko imati viška! :)
  • ^SuperUnknown^: Ekipa, ima li tko viska HDD sledova za MacPro 2009-2012 (4,1-5,1)? :)
  • Zdravac: MB Air M1

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.00 Seconds

Provided by iJoomla SEO