22.11.2023 | 20:16
imar kaže:
@smayoo - provjerio sam to i ništa se ne podudara.
Sad vidim u postavka mi je uključeno: "automatska uporaba mobilnih podataka, kad je Wi-Fi signal slab", meni je uvijek Wi-Fi signal pun, tako da nemam pojma jel bi to imalo kakve veze?
I ta opcija mi je posivljena, jel se ona onda može isključiti, ako je tako? Da samo kliknem na nju, pa više neće biti posivljena i to isključim?
Mislim prije je sve bilo OK, tako da čisto sumnjam da je do te opcije..
Predmet: Povrat sredstava za nerealiziranu uslugu
Kopiraj i pošalji s povratvicom ili mailom.
Poštovani
Želim vas obavijestiti da sam temeljem neispunjavanja dogovorenih uvjeta odlučio tražiti povrat sredstava za uslugu koja nije realizirana. Kao što smo se dogovorili, molim vas da provjerite moje podatke u nastavku i odgovorite na moj zahtjev u roku od 30 dana.
Ime i Prezime ili Naziv tvrtke:
Broj telefona
Datum:
Kako bih bio siguran da će moj zahtjev biti pravilno procesuiran, molim vas da provjerite sve informacije i obavijestite me o sljedećim koracima. Ukoliko postoji bilo kakva regulatorna agencija koja nadgleda vaš rad, navedite njihove kontakte kako bih mogao poduzeti daljnje korake u slučaju neodgovora ili neadekvatnog odgovora.
Spreman sam surađivati kako bismo riješili ovu situaciju na obostrano zadovoljstvo, no naglašavam da ukoliko se ne primi odgovor u zadanim rokovima, bit ću prisiljen poduzeti dodatne korake radi zaštite svojih interesa.
S poštovanjem,