IPhone12 legalan,zaboravkjeni podaci za prijavu
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

IPhone12 legalan,zaboravkjeni podaci za prijavu


06.02.2025 | 19:01
Najprije pozdrav svima,ovo je moj prvi post.
A sad evo mog problema.
U listopadu 2024 u jednom web shopu kupljen je uređaj IPhone12.
Nakon mjesec dana korištenja počeli su prvi problemi:uređaj bi se sam od sebe ugasio,pa upalio,pa stajao na logu jabuke.Ispočetka je to bilo rjeđe,a kasnije sve češće.
Tako se jednog dana više nije mogao upalit u normalan način rada,nego na ekranu stoji slika usb kabela koji je okrenut prema nekakvom ekranu(kasnije sam saznao da je to ustvari nekakav mod za oporavak).Uređaj se znatno grije na poleđini s desne strane,i kad samo stoji u tom reccovery modu(i to mi je nelogično,pitam se šta ga zagrijava,zar je taj mod tako zahtjevan da se uređaj tako jako grije?
Budući da je uređaj pod garancijom,poslan je u dućan u kojem je kupljen da ga pošalju u servis.Nakon 3 dana zovu me iz dućana ,da su ih zvali iz servisa da isključim opciju "find my iphone" kako bi u servisu mogli napraviti nekakvu dijagnostiku.
Moram priznati da do tad nisam ni znao šta to znači(ovo je prvi put da uopće imam dodira s IPhone,ali sad jako dobro znam šta je to.
To je ono šta bi me ustvari trebalo zaštititi,ali mi je naprotiv donijelo samo velike glavobolje...
Uređaj je formirala curica od 12 godina,podatke(email i lozinku)potrebne za prijavu na apple račun zapisala na papir,kojeg je nažalost izgubila.
Da se uređaj može normalno upaliti,mogao bi vidjeti koji je mail koristila i pokušati oporavak lozinke.Ali budući da je uređaj u stanju kakvom je,ne mogu to vidjeti.
Kontaktirao sam Apple podršku na broj 0800222427 gdje mi je agent rekao ,da ako je uređaj stvarno moj,tj.imam dokaz a to je račun da je legalno kupljen, nema nikakvih problema da će apple skinuti tu opciju Find my iphone.Poslao sam na apple support račun koji sam dobio od shopa i ostale podatke:imei.;serijski broj.
Apllov odgovor je bio negativan,kažu da se datum prodaje ne poklapa s podacima kod njih i poslali su mi link gdje na osnovu serijskog broja iphona mogu provjeriti datum kad je prodan.
Izbacilo mi je datum početak svibnja 2024.
Pitao sam ih gdje je iphone bio cijelo to vrijeme,skoro pola godine,kažu u dućanu.
Ali mogao ga je isto tako netko koristiti,imam pravo da sumnjam.
Ja ih pitam kako je to apple kao datum prodaje evidentirao taj datum u svibnju?
Oni kažu da je to datum kad su oni kao firma kupili uređaj kod ovlaštenog Apple distributera.A na njihovu računu piše,citiram:
„Tvorničko jamstvo započinje datumom kupnje koje je iskazan na računu.“
Tu ima više nebuloza.
Valjda tvorničko jamstvo daje tvrtka apple i ono vrijedi od kad su oni uveli u evidenciju da je njihov uređaj ptodan, a ne tamo neki šverceri.
Po applu ja sam u trenutku kupnje već bio uskraćen za 160 dana tvorničkog jamstva.
Šta da sam ga kupio od njih u listopadu,onda ne bi ni imao tvorničke garancije na koju se oni pozivaju.
Ima tu još masu nebuloza koje ne drže vodu a na koje se pozivaju ali da prijeđem na glavni problem.

Zvao sam ponovo apple podršku .i tamo mi je rečeno da je tv"tvornička garancija" ustvari garancija od Appla i vrijedi od datuma kad je Apple registrirao da je uređaj prodan.
Taj račun račun koji su oni dobili gdje su kupili može poslužiti kao dakaz za uklanjanje "find my iphone" jer on je registriran kod Appla kao datum prodaje uređaja ,i od tog datuma Apple daje garanciju tzv."tvorničku garanciju"
Nitko mi se ne javlja 10 dana ,ja im pošaljem mail šta je s uređajem,a oni kažu da će nazvati servis.Ja kontaktiram servis,servis mi kaže da je vratio iphone u dućan jer ne mogu ništa uraditi dok je uključen“find my iphone“
Zovem ih nazad šta mi muljaju,a oni kažu da su taman dobili iphone iz servisa,i da sam ja odgovoran za nastalu situaciju jer ne zanam podatke Apple računa,odnosno isključiti“find my iphone“,sad kao da me ucjenjuju s time da ne znam podatke apple prijave.
Ja im kažem da nisam ja poslao na servis iphone zbog te“find my iphone“ opcije ,nego šta mobitel nevalja.Mala ga je koristila dok je bio ispravan i sa uključenom tom opcijom.Sad je trenutno kod njih u dućanu,kažu da će ga pokušati resetirati,mada ne znam šta to znači,kad to nije ovlašteni servis odradio,kako će oni.
Zanima me da li je Apple dužan odblokirati iphone ako ispunim sve uvjete da dokažem da je uređaj moj i legalno kupljen ili je to njegova dobra volja?
Ili uopće šta da napravim u ovoj situaciji?
Hvala
06.02.2025 | 20:19
A sigurno je bio povoljniji nego kod ovlastenog prodavatelja?
Djeteu od 12 godina das igracku od 1000€ i ne moze to zavrsiti dobro.
Js sam sa svojim od 20 godina postavio telefon bas iz tog razloga da ne zasere.
06.02.2025 | 21:26
Da to nije možda kupljeno preko ove stranice?
technostore.hr/shop/outlet-snizenje
06.02.2025 | 21:33
Yonkis kaže:
Da to nije možda kupljeno preko ove stranice?
technostore.hr/shop/outlet-snizenje

Nije s te.
S ove smartlab.hr/
06.02.2025 | 21:43
peraja@ kaže:
Uređaj se znatno grije na poleđini s desne strane,i kad samo stoji u tom reccovery modu(i to mi je nelogično,pitam se šta ga zagrijava,zar je taj mod tako zahtjevan da se uređaj tako jako grije?


Recovery Mode uopće nije zahtjevan, a pretjerano zagrijavanje iPhona upućuje na hardverski ili softverski problem.

Da se uređaj može normalno upaliti,mogao bi vidjeti koji je mail koristila i pokušati oporavak lozinke.Ali budući da je uređaj u stanju kakvom je,ne mogu to vidjeti.


Ako se dobro sjećam, prilikom paljenje uređaja vidiš samo djelomičnu e-mail adresu Apple ID-a na koji je povezan uređaj, pa ako ne znaš puni naziv e-mail adrese, upitno je da li bi znao koja je točno e-mail adresa korištena, ali čak i da to znaš, ako ne znaš točne odgovore na "sigurnosna pitanja", ne bi mogao oporaviti račun (to znam iz iskustva)

Apllov odgovor je bio negativan,kažu da se datum prodaje ne poklapa s podacima kod njih i poslali su mi link gdje na osnovu serijskog broja iphona mogu provjeriti datum kad je prodan.
Izbacilo mi je datum početak svibnja 2024.
Pitao sam ih gdje je iphone bio cijelo to vrijeme,skoro pola godine,kažu u dućanu.
Ali mogao ga je isto tako netko koristiti,imam pravo da sumnjam.
Ja ih pitam kako je to apple kao datum prodaje evidentirao taj datum u svibnju?
Oni kažu da je to datum kad su oni kao firma kupili uređaj kod ovlaštenog Apple distributera.A na njihovu računu piše,citiram:
„Tvorničko jamstvo započinje datumom kupnje koje je iskazan na računu.“
Tu ima više nebuloza.
Valjda tvorničko jamstvo daje tvrtka apple i ono vrijedi od kad su oni uveli u evidenciju da je njihov uređaj ptodan, a ne tamo neki šverceri.
Po applu ja sam u trenutku kupnje već bio uskraćen za 160 dana tvorničkog jamstva.
Šta da sam ga kupio od njih u listopadu,onda ne bi ni imao tvorničke garancije na koju se oni pozivaju.
Ima tu još masu nebuloza koje ne drže vodu a na koje se pozivaju ali da prijeđem na glavni problem.


Ukratko, radi se o tome da Apple ima informaciju, ne o datumu kupnje, nego o datumu aktivacije uređaja, koji se ne poklapa sa datumom prodaje na računu koji si im poslao.
To znači da je uređaj aktiviran i korišten, prije nego što je došao do trgovca koji ga je onda prodao tebi.

Zvao sam ponovo apple podršku .i tamo mi je rečeno da je tv"tvornička garancija" ustvari garancija od Appla i vrijedi od datuma kad je Apple registrirao da je uređaj prodan.


Vjerojatno si krivo razumio, garancija teče ne od datuma kada je uređaj prodan, nego od datuma kada je uređaj aktiviran (aktivacija je prvi kontakt tvornički proizvedenog iPhone-a sa Apple-ovim serverima, koji se realizira prilikom prvog paljenja uređaja i inicijalnog postavljanja uređaja).

Taj račun račun koji su oni dobili gdje su kupili može poslužiti kao dakaz za uklanjanje "find my iphone" jer on je registriran kod Appla kao datum prodaje uređaja ,i od tog datuma Apple daje garanciju tzv."tvorničku garanciju"
Nitko mi se ne javlja 10 dana ,ja im pošaljem mail šta je s uređajem,a oni kažu da će nazvati servis.Ja kontaktiram servis,servis mi kaže da je vratio iphone u dućan jer ne mogu ništa uraditi dok je uključen“find my iphone“
Zovem ih nazad šta mi muljaju,a oni kažu da su taman dobili iphone iz servisa,i da sam ja odgovoran za nastalu situaciju jer ne zanam podatke Apple računa,odnosno isključiti“find my iphone“,sad kao da me ucjenjuju s time da ne znam podatke apple prijave.


Isključivanje "find my iphone" jest tvoja odgovornost, jer Apple odbija popravak uređaja kojima je aktiviran Find my iPhone" upravo zato da obeshrabri krađu iPhone uređaja, ali činjenica da je iPhone aktiviran prije nego što ti je prodan, je odgovornost trgovca, koji je do uređaja došao nekim... khmmm... maštovitim kanalima (uređaj je ili prethodno korišten pa preprodan, ili je ukraden, ili izgubljen, ili sastavljan od dijelova, ili nešto deseto).

Ja im kažem da nisam ja poslao na servis iphone zbog te“find my iphone“ opcije ,nego šta mobitel nevalja.Mala ga je koristila dok je bio ispravan i sa uključenom tom opcijom.Sad je trenutno kod njih u dućanu,kažu da će ga pokušati resetirati,mada ne znam šta to znači,kad to nije ovlašteni servis odradio,kako će oni.
Zanima me da li je Apple dužan odblokirati iphone ako ispunim sve uvjete da dokažem da je uređaj moj i legalno kupljen ili je to njegova dobra volja?
Ili uopće šta da napravim u ovoj situaciji?
Hvala


Nalaziš se u prilično nezahvalnoj situaciji jer:

- Apple ima dokaze da je uređaj aktiviran sa datumom koji prethodi datumu na računu koji si im ti dostavio => što ih upućuje na to da se radi o nelegalno nabavljenom uređaju i oni ti taj uređaj neće otključati (iako je zaključan Apple ID-om tvog djeteta, a ne neke treće osobe)

- ti si uređaj legalno kupio, i uređaj nije bio zaključan na tuđi Apple ID => iz tvoje perspektive, ti si legalni vlasnik uređaja

- trgovina je očito uređaj nabavila iz nekih "alternativnih" izvora, a to što uređaj nije bio zaključan na neki Apple ID ne znači nužno i da se ne radi o ukradenom uređaju

Da imaš podatke za Apple ID login, mogao bi se ulogirati na Apple-ove stranice i isključiti "Find My iPhone" i Apple servis bi u tom slučaju servisirao uređaj bez problema.

Čak i da dokažeš Appleu da je uređaj zaključan Apple ID-om tvoje kćerke (mislim da to nije moguće, jer njih uopće ne zanima čiji Apple ID je na uređaju, samo da li ga možeš skinuti ili ne) to za njih ne bi bio dokaz da uređaj nije ukraden (prije nego što je došao do tog web-trgovca), pa ti ni u tom slučaju oni ne bi obrisali Find my iPhone opciju, jer je uvjet za to: račun trgovine i datum aktivacije koji je isti ili veći do datuma na računu.

Po meni, jedina šansa je da pritisneš trgovca koji ti je prodao uređaj, jer imaš dokaz da je taj iPhone aktiviran datumom koji prethodi datumu na računu kojeg si ti dobio, a kako će on to riješiti, to nije tvoj problem.
06.02.2025 | 21:59
Hvala puno m@xym ,puno toga si mi razjasnio
06.02.2025 | 22:23
peraja@ kaže:
Yonkis kaže:
Da to nije možda kupljeno preko ove stranice?
technostore.hr/shop/outlet-snizenje

Nije s te.
S ove smartlab.hr/


Ja sam svoj iPhone 14 Plus kupio kod njih (prije dvije godine) i sve je bilo uredno (cijena je bila tada najniža od svih trgovaca na nabava.net, a i šire), evo, sad sam baš provjerio, uređaj je aktiviran 2 dana nakon datuma na ručunu, znači pohvale idu kurirskoj službi (48 sati je super brza dostava za relaciju Zg-Du).

peraja@ kaže:
Hvala puno m@xym ,puno toga si mi razjasnio


Nema na čemu.
Držim ti fige da to uspješno riješiš.
07.02.2025 | 07:56
Inace, garancija tece od datum kupovine. Nikakv Apple ne moze mijenjati zakon EU koji je po tom pitanju jasan. Druga je stvar ako je uredjaj izlozbeni, ali takva je onda trebala biti i cijena.
2 godine je garancija za privat.
07.02.2025 | 10:33
Malo si zabudalio. Ako se radi o novom uređaju, datum aktivacije je uvijek NAKON datuma kupnje pa ti, zapravo, Apple priznaje dulje jamstvo nego zakon propisuje. I to je OK jer netko može kupiti iPhone kao npr. rođendanski ili božićni dar pa može proći i više tjedana od datuma kupnje do datum aktivacije.
07.02.2025 | 10:56
Znači moj iphone je ustvari aktiviran(stvarno prodan) u svibnju a ja sam ga kupio u listopadu kod njih(taj datum je na računu).
Ako su nabavili uređaj da ga dalje prodaju zašto su ga aktivirali,i da tako stoji pola godine u dućanu i bespotrebno gubi dane tvorničke garancije koje daje apple.
Ovo je njihova izjava kad sam ih pitao o "datumima prodaje"
Poštovani,
Za početak odmah želimo odbaciti tvrdnje koje navodite i pod materijalnom i krivičnom odgovornošću jamčimo da su svi naši proizvodi novi, nekorišteni i originalni.
SMARTLAB SHOP d.o.o. nije ovlašteni Apple resseler te shodno tome niti nemamo povezane baze za povlačenje točnih datuma.
Jamstvo koje je vidljivo na Apple portalu predstavlja datum kada smo mi kao tvrtka uređaj kupili od ovlaštenog Apple distributera u EU.
U Vašem slučaju jamstvo traje 12 mjeseci od datuma kupnje koji je vidljiv na računu kojeg ste dobili.
Za sva buduća pitanja i komunikaciju molimo da se javite na Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript  
Da li ova njihova izjava drži vodu?
07.02.2025 | 10:59
peraja@ kaže:
Hvala puno m@xym ,puno toga si mi razjasnio

A resetiranje lozinke putem iforgot.apple.com/password/verify/appleid to je pokušano?
Pa kada se dobije novi password onda: sign in to www.icloud.com/find or the Find My app on another device, select the device, and click Erase. After the device has been erased, click Remove from Account. This will turn off Find My.
07.02.2025 | 11:20
peraja@ kaže:
Znači moj iphone je ustvari aktiviran(stvarno prodan) u svibnju a ja sam ga kupio u listopadu kod njih(taj datum je na računu).
Ako su nabavili uređaj da ga dalje prodaju zašto su ga aktivirali,i da tako stoji pola godine u dućanu i bespotrebno gubi dane tvorničke garancije koje daje apple.
Ovo je njihova izjava kad sam ih pitao o "datumima prodaje"
Poštovani,
Za početak odmah želimo odbaciti tvrdnje pod materijalnom i krivičnom odgovornošću jamčimo da su svi naši proizvodi novi, nekorišteni i originalni.
SMARTLAB SHOPkoje navodite i d.o.o. nije ovlašteni Apple resseler te shodno tome niti nemamo povezane baze za povlačenje točnih datuma.
Jamstvo koje je vidljivo na Apple portalu predstavlja datum kada smo mi kao tvrtka uređaj kupili od ovlaštenog Apple distributera u EU.
U Vašem slučaju jamstvo traje 12 mjeseci od datuma kupnje koji je vidljiv na računu kojeg ste dobili.
Za sva buduća pitanja i komunikaciju molimo da se javite na Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript  
Da li ova njihova izjava drži vodu?


I da i ne. Mislim da su svjesni da ih nećeš tužiti i suditi se sa njima, potezati na sudu da dokažeš da je netko otpakirao kutiju, aktivirao baš taj uređaj sa nekim svojim accountom i onda ga odjavili, obrisali/wipe, i nekako ga opet zapakirali.
Prodaju se u dućanima "brand new" Apple uređaji, a zapravo su korišteni, slučajeva ima dosta. Da ne spominjem fake AirPods slušalice.
Ali zato svugdje je odgovor za takve slučajeve "Kupuj od ovlaštenih Apple preprodavača (kod nas u RH) ili u Apple Storeu (mjesto/grad gdje postoji dućan)" Nažalost, nama najbliži je Kärntner Straße 11, 1010 Wien

Da li je moguće dobiti od Apple supporta kakav dokaz kad je prvi put aktiviran taj iPhone, tj nešto što možeš podastrijeti dućanu i reći, sa ovog IMEIa koji ima serijski broj taj i taj je pristupljeno Appleovim servisima, aktiviran davno prije nego sam kupio u vašem dućanu taj isti uređaj.

Aktivacija uređaja kod Apple-a odnosi se na inicijalno postavljanje uređaja kada ga prvi put uključite. To uključuje nekoliko koraka, a prijava s Apple ID-om je jedan od ključnih elemenata. Evo koraka koji se obično poduzimaju:


  • Postavljanje jezika i regije: Prvi korak je odabir jezika i regije.
  • Povezivanje s Wi-Fi mrežom: Povezivanje uređaja s Wi-Fi mrežom kako bi se mogli nastaviti daljnji koraci.
  • Prijava s Apple ID-om: Unos Apple ID-a i lozinke ili stvaranje novog Apple ID-a ako ga nemate.


Uređaj se smatra aktiviranim, a garancijski rok počinje teći na koraku kada se iPhone prvi put poveže s Apple-ovim serverima putem internetske veze. To se obično događa kada se uređaj poveže na Wi-Fi ili mobilnu mrežu i prijavi se s Apple ID-om.

Dakle, ključni koraci uključuju:

1) Povezivanje s Wi-Fi mrežom ili mobilnom mrežom.

2) Prijava s Apple ID-om.

Ovi koraci osiguravaju da uređaj komunicira s Apple-ovim serverima, što omogućava aktivaciju uređaja i početak odbrojavanja garancijskog roka.
07.02.2025 | 12:52
Drzi vodu jer je jamstvo 2 godine a oni ti “daju” 1. Onih 1/2 koje su te skratili i ovu 1 koju ti daju tajedno 1,5 godine.
07.02.2025 | 13:18
peraja@ kaže:
Znači moj iphone je ustvari aktiviran(stvarno prodan) u svibnju a ja sam ga kupio u listopadu kod njih(taj datum je na računu).
Ako su nabavili uređaj da ga dalje prodaju zašto su ga aktivirali,i da tako stoji pola godine u dućanu i bespotrebno gubi dane tvorničke garancije koje daje apple.


Prvo, mislim da je vrlo mala vjerojatnost da bi netko iz web-trgovine napravio nešto tako glupo (uređaj namijenjen za daljnju prodaju otvorio, malo ga koristio, pa ga opet tvornički zapakirao i onda stavio u prodaju). Dakle, ako je taj uređaj netko stvarno koristio prije tebe, to se svakako dogodilo prije nego što je trgovac nabavio taj uređaj.

I drugo, taj famozni "Datum prodaje" nije ujedno i datum aktivacije, nego samo stvarni ili pretpostavljeni datum prodaje, i to krajnjem kupcu, ili trgovcu (dakle, u slučaju kupnje uređaja u Apple trgovini, što u Hrvatskoj nije moguće, datum kupnje je dan kad je uređaj stvarno kupljen, a u slučaju kupnje od trgovca, datum kupnje je kada je taj trgovac nabavio uređaj od Apple-a), pa je lako moguće da je istina ono što su ti napisali:

Za početak odmah želimo odbaciti tvrdnje koje navodite i pod materijalnom i krivičnom odgovornošću jamčimo da su svi naši proizvodi novi, nekorišteni i originalni.
SMARTLAB SHOP d.o.o. nije ovlašteni Apple resseler te shodno tome niti nemamo povezane baze za povlačenje točnih datuma.
Jamstvo koje je vidljivo na Apple portalu predstavlja datum kada smo mi kao tvrtka uređaj kupili od ovlaštenog Apple distributera u EU.
U Vašem slučaju jamstvo traje 12 mjeseci od datuma kupnje koji je vidljiv na računu kojeg ste dobili.


Svaki legalni kupac iPhone-a može od Apple-a (preko njegovih stranica) zatražiti promjenu datuma kupnje, uz prilaganja računa na kojemu je vidljivo kada je uređaj kupljen, tako da kupac neće biti zakinut od strane Apple-a, a za lokalno zakonodavstvo (zaštita prava potrošača) je i tako relevantan datum kupnje na računu.

Da si sve ove informacije imao prilikom kupnje uređaja, onda bi:

- nakon kupnje, putem Apple-ovih stranica, promijenio datum prodaje uređaja na stvarni datum kada si uređaj i kupio

- sam odradio aktivaciju i registriranje Apple ID-a, i iste pohranio na sigurno mjesto, pa bi sada bez problema ugasio Find My iPhone opciju, i Apple bi servisirao uređaj

A, ovako ispada da si sam sebe uvalio u problem.

U svakom slučaju želim ti puno sreće u rješavanju problema.
07.02.2025 | 20:10
m@xym kaže:

Svaki legalni kupac iPhone-a može od Apple-a (preko njegovih stranica) zatražiti promjenu datuma kupnje, uz prilaganja računa na kojemu je vidljivo kada je uređaj kupljen, tako da kupac neće biti zakinut od strane Apple-a, a za lokalno zakonodavstvo (zaštita prava potrošača) je i tako relevantan datum kupnje na računu.

Zašto teško uvažavaju račun kao dokaz za deaktiviranje opcije Find my iphone,zar to nije dokazivanje legalnosti posjedovanja iphona na osnvu računa,šta sam ja pokušao ali mi ne uvažavaju.
Pitanje je koji bi ja račun trebao priložiti kao dokaz,valjda onaj koji su oni kao firma dobili od tog ovlaštenog prodavača(naravno ako to nije njihova laž)
Mogu im reći,budući da vi imate original račun sad vi tražite od appla da skine Find my iphone,jer ja ne mogu budući da ga nemam.
Zašto je opcija Find my iphone uopće uključena po defaultu kad se formira iphone tj. apple accounts?
Šta ne bi to trebalo da sam vlasnik uređaja odluči da li da aktivira ili ne,ovako izgleda kao da je apple to nametnuo protiv volje vlasnika iphona.
08.02.2025 | 11:01
Ništa nije po defaultu uključeno. Nego je to linija manjeg otpora jer je bilo lijeno čitati. Yes, yes, yes ..... i tako do kraja da se čim prije dojde do telefona. Kada pita za šifru upiše se: jhv"'$$fdx)&(

Frendica je jedan iPhone bacila u smeće iz istog razloga.

Ja sve kupujem kod ovlačtenih trgovaca, a švercere zaobilazim.
08.02.2025 | 14:36
Ja sam u USA kupio MBP. Nov, zapakiran.

Dosao doma iz pustinje i zaboravio na njega.

Kasnije se sjetim da to imam i prodam kolegi Jabucaru iz Osijeka.

Nadjemo se negdje na pola puta na kavi. Raspakirali ga i prvi put upalili.

Kad vidi cuda jamstvo isteklo. Aktivirano je bilo od momenta kada je kupljen u USA i inicijalnih 12 mjeseci se zavrsilo.

Uredjaj nikada upaljen nije a jamstvo mu isteklo

Svejedno ga je covjek uzeo jer vidi se da je nov ali svejedno ruzna situacija.
08.02.2025 | 22:45
@peraja

Razumijem da si uzrujan, ali, na žalost, mislim da nisi u pravu.

Kao što je @jura22 već rekao, opcija Find My iPhone nije uključena po defaultu, niti je to moguće, jer se prvo potrebno ulogirati u Apple ID da bi uopće mogao uključiti tu opciju.

A, moraš shvatiti i Apple, sa njihove strane gledajući, račun se lako može krivotvoriti, ali zaključavanje na Apple ID baš i ne.

Sad ostaje samo pitanje zašto se datum kupnje u njihovoj bazi ne poklapa sa datumom kupnje na tvom računu.

Ne znam točne detalje, ali znam da je npr. u slučaju moga iPhone-a, kupljenog od istog dobavljača, datum kupnje u Apple-voj bazi 2 dana nakon datuma kupnje otisnutog na računu koji sam dobio od prodavača. Ja sigurno nisam tražio izmjenu podataka o datumu kupnje, a čisto sumnjam da neovlašteni reselleri šalje te podatke Apple-u nakon kupnje svakog uređaja.

Zato pretpostavljam (iako je pretpostavka majka svih zajeba) da se datum kupnje (koji je, u ovom slučaju, inicijalno bio jednak datumu kada je web-trgovac nabavio taj uređaj), nakon što sam ja aktivirao uređaj, automatski ažurirao na datum aktivacije uređaja.

Zašto to nije slučaj i kod tebe, nemam pojma.
08.02.2025 | 22:51
Činjenica da "Find my iPhone" mora biti isključen da bi se uređaj primio na servis mi se ne sviđa, a da putem potpuno direktan, pitanje koliko je uopće to legalno.

Ako bude problema, kontaktiraj udrugu potrošača ili www.szp.hr/sve-potrosacke-teme-na-jednom...-kome-se-obratiti/38

Sve svoje probleme nastoji riješiti direktno s trgovcem od kojeg si kupio.
08.02.2025 | 23:31
m@xym kaže:
@peraja

Razumijem da si uzrujan, ali, na žalost, mislim da nisi u pravu.


Ako misliš na to šta sam rekao da je Find my Iphne aktiviran po defaultu,to samo predpostavljam,budući da onaj tko je podtavljao iphone nije niti ni znao šta je to u trenu postavljanja.
Ja ne poznajem temu appla,kažem ponovo,ovo je moj prvi susret s apple uređajem,tako da ono što do sad znam sam saznao usput zbog ovog mog problema.
m@xym kaže:
@peraja

Sad ostaje samo pitanje zašto se datum kupnje u njihovoj bazi ne poklapa sa datumom kupnje na tvom računu.


Vjerovatno za to šta je netko koristio uređaj prije mene i to 159 dana.Mogli su ga prije prodaje vratiti na tvorničke postavke i poništiti korišteni apple accaunt,da izgleda kao novi.Ako je ova moja predpostavka točna,a mogla bi biti,oni se pozivaju na"Za početak odmah želimo odbaciti tvrdnje koje navodite i pod materijalnom i krivičnom odgovornošću jamčimo da su svi naši proizvodi novi, nekorišteni i originalni" onda je ovo slučaj za tržišnu inspekciju da pročešlja njihove ulazne i izlazne račune,i porjeklo robe koju prodaju.
Još na njihovu računu piše:tvorničko jamstvo započinje datumom kupnje koji je iskazan na računu šta nije istina,jer ne daju oni tvorničko jamstvo nego apple.
Prilozi:
09.02.2025 | 00:07
kupus kaže:
Činjenica da "Find my iPhone" mora biti isključen da bi se uređaj primio na servis mi se ne sviđa, a da putem potpuno direktan, pitanje koliko je uopće to legalno.


Ja sam na reklamaciju poslao iphone jer je zaglavio kao u stanju na priloženoj slici(restore mod,ispravite me ako je kriv termin)
Za mene laika se to zove "uređaj je pokvaren" a star jedva mjesec dana.Trebaju da ga vrate u funkcionalno stanje,pa ako nemože drugčije,neka bude i dalje uključena opcija find my iphone(ja ću se naknadno baviti s time),jer mala je iphon koristila i s uključenom tom opcijom dok je bio ispravan.
Ako je sve legalno,a po njima "je" nek izvole to riješiti s applom jer on to može da napravi ako je sve"čisto" a sve se bojim da je.
Da li je uopće potrebno skinuti find my iphone da se uradi restore,u kojoj fazi čekira da je to uključeno,zna li ko te detalje?
Negdje sam pročitao da ne treba,ali će se izgubiti svi podaci(koji u mom slučaju nisu ni bitni, jer niti nema ništa bitno)
Kako u servisu uopće znaju da je uključena opcija Find my iphone?
Da li im tu poruku izbaci kad se spoje sa usb na računalo da naprave restore ili kako?
Prilozi:
09.02.2025 | 01:38
@peraja,

Jasno mi je da nisi upoznat sa apple-om pa ti zato želim dati točne informacije.

Recovery mode nije "pokvaren uređaj" i iz njega se može izaći (restartom uređaja ako je ovaj softverski ispravan, ili instalacijom firmware-a koji odgovara tom modelu, ako to nije slučaj) bez potrebe za slanje na servis.

Jedino što može ukazivati na fizički kvar uređaja, je pregrijavanje, ali ni to ne mora biti uzrokovano fizičkim kvarom, nego može biti posljedica neke softverske greške (koja se može riješiti ponovnom instalacijom firmware-a.

Ali, kada to napraviš, opet moraš unijet točne podatke Apple-ID-a za koje ne znaš koji su, pa svejedno ne bi mogao koristiti uređaj.

Što se tiče trgovca, s obzirom da on kategorički tvrdi da je uređaj nov, nekorišten i originalan, postoji mogućnost da se radi o rabljenom tj. refurbished (tvornički obnovljenom) uređaju, koji je onda nekako došao do kanala prodaje novih uređaja, a da trgovac uopće nije ni svjestan da se radi o takvom uređaju.

Na kraju krajeva, samom trgovcu ne bi bilo u interesu raditi takve gluposti (otvarati nove uređaje, dati ih nekome na korištenje, pa ih opet "tvornički" zapakirati i prodavati pod nove.

Ona izjava o tvorničkom jamstvu je tipska, i okvirno vrijedi za sve uređaje, nisu oni krivi što je Apple i tu drugačiji od drugih.

Da li je uopće potrebno skinuti find my iphone da se uradi restore,u kojoj fazi čekira da je to uključeno,zna li ko te detalje?


Nakon restore-a ili instalacije firmwar-a, prvi korak je, za uređaje kojima je Find My iPhone opcija uključena, unos e-maila i passworda za Apple ID na koji je taj uređaj "zaključan".

Negdje sam pročitao da ne treba,ali će se izgubiti svi podaci(koji u mom slučaju nisu ni bitni, jer niti nema ništa bitno)


Ne postoji način da se zaobiđe unos podatka za prijavu na Apple ID ako je aktivirana ta opcija. Ako ne znaš te podatke, uređaj je neupotrebljiv, tj. ne može se "obrisati" kao što je to slučaj sa većinom drugih mobitela.

Kako u servisu uopće znaju da je uključena opcija Find my iphone?
Da li im tu poruku izbaci kad se spoje sa usb na računalo da naprave restore ili kako?


Bilo tko može unijeti serijski broj nekog Apple iPhone-a na stranicama:

checkcoverage.apple.com/

i saznati da li je uređaj zaključan na Apple ID (uključen Find My...) kada je kupljen, i koliko mu traje garancija.
09.02.2025 | 01:48
@kupus

Ako "Find My iPhone" opcija nije isključena, uređaj se ne može, niti prije, niti nakon popravka, upaliti i isprobati (možeš samo znati da se uređaj može upaliti i ugasiti.

Smisao "Find My iPhone" opcije je da se u što većom mjeri obeshrabri krađa mobitela, jer bez znanja e-mail adrese i passworda za Apple ID login, ukradeni uređaj postaje držač papira (eventualno se može iskoristiti za dijelove, ali u zadnje vrijeme i to je sve teže jer sustav provodi i kontrola komponenti), tako da je korisnicima u interesu da Apple ne popravlja uređaje kojima je ta opcija aktivirana.
09.02.2025 | 02:22
m@xym kaže:
@peraja,

Jasno mi je da nisi upoznat sa apple-om pa ti zato želim dati točne informacije.

Recovery mode nije "pokvaren uređaj" i iz njega se može izaći (restartom uređaja ako je ovaj softverski ispravan, ili instalacijom firmware-a koji odgovara tom modelu, ako to nije slučaj) bez potrebe za slanje na servis.


Nije da nisam baš ništa sam pokušao.Instalirao sam program "apple devices" na svom laptopu koji ima win10, i probao spojiti iphone na usb,čisto da vidim šta će se desiti, ali mi je javilo u device manageru ovo sa slike,Unknown USB Device (Device Descriptor Request Failed),kao da nije uopće prepoznat.
Probao sam sve usb na laptopu,4 kom i sa 3 različita usb kabela,s njegovim originalnim i još 2 posuđena i uvjek ista poruka u device manageru.Da li je trebalo instalirati nekakav driver za iphone ,da li je trebalo nekakav specijalni servisni kabel za to odraditi?
Prilozi:
09.02.2025 | 07:47
Da sad ne čitam sve unazad, zar nisi rekao da je uređaj kod onih gdje si kupio ili na servisu? Sad vidim da ga lockanog imaš doma. Što misliš da ćeš postići ako ga i spojiš na PC?

Zar nije riješenje problema da se oni gdje si ga kupio obrate direktno Apple support i zatraže deaktivaciju Find my phone sa predočenim računom? Odnosno, da se oni obrate Apple OVLAŠTENOM reselleru?

Ako oni to ne žele, uz tvoje dopuštenje, možeš mi poslati kontakt te firme pa da ja provjerim s njima.
Hvala!

Druga stvar, koju jednostavno moram pitati; Kako pobogu ne znaš niti mail adresu sa kojom si kreirao Apple account? Iskreno se nadam da nisi dijetetu od 12 god dopustio da samostalno prolazi proces registracije i aktivacije?
09.02.2025 | 08:47
Zdravac kaže:
Da sad ne čitam sve unazad, zar nisi rekao da je uređaj kod onih gdje si kupio ili na servisu? Sad vidim da ga lockanog imaš doma. Što misliš da ćeš postići ako ga i spojiš na PC?


Kod njih je u trgovini,servis im ga je poslao nazad dok se ne isključi find my iphone,jer kažu da ne mogu ništa radit dok je to uključeno.Oni u trgovini su mi rekli da će"probati" rješiti,pa ne znam šta probaju ima već 10 dan.A to za spajanje na laptop,to sam ga probao spojiti na laptop prije nego sam ga poslao njima u trgovinu.
Zdravac kaže:
Druga stvar, koju jednostavno moram pitati; Kako pobogu ne znaš niti mail adresu sa kojom si kreirao Apple account? Iskreno se nadam da nisi dijetetu od 12 god dopustio da samostalno prolazi proces registracije i aktivacije?

Nije to sama mala radila,starija osoba koja ima iphone(navodno zna formirati ga jer i sama ima iphon) joj je postavila,mala je to zapisivala na papir kojeg je zagubila.
A to je email tad formiran,nije neki prije korišten(taj uzrast znaš i sam ne koristi mail za komunikaciju)tako da sve kombinacije koje je probala po sjećanju ne pale.
09.02.2025 | 09:01
Zdravac kaže:


Zar nije riješenje problema da se oni gdje si ga kupio obrate direktno Apple support i zatraže deaktivaciju Find my phone sa predočenim računom? Odnosno, da se oni obrate Apple OVLAŠTENOM reselleru?

To i ja mislim,pa mi nije jasno zašto prave tolike cirkuse.

Zdravac kaže:

Ako oni to ne žele, uz tvoje dopuštenje, možeš mi poslati kontakt te firme pa da ja provjerim s njima.
Hvala!


Kontakt koje firme?
09.02.2025 | 10:01
Kontakt koji si ti zvao tamo u Smartlab-u.

No, vjerujem da lijepa riječ i civilizirani razgovor daju rezultate pa pokušaj se dogovoriti s njima. Oni (Taj Smartlab) moraju imati podatak od koga su oni kupili / nabavili taj iPhone. Tu je riješenje problema.
09.02.2025 | 10:16
Zdravac kaže:
S druge strane, nisi mi odgovorio niti na jedno pitanje Kako ne znaš mail adresu sa kojom je registriran Apple account?
Također, kako je dijete od 12 god prolazilo proces registracije?

Jesam u predhodnom postu

Zdravac kaže:
Druga stvar, koju jednostavno moram pitati; Kako pobogu ne znaš niti mail adresu sa kojom si kreirao Apple account? Iskreno se nadam da nisi dijetetu od 12 god dopustio da samostalno prolazi proces registracije i aktivacije?
Zdravac kaže:

Nije to sama mala radila,starija osoba koja ima iphone(navodno zna formirati ga jer i sama ima iphon) joj je postavila,mala je to zapisivala na papir kojeg je zagubila.
A to je email tad formiran,nije neki prije korišten(taj uzrast znaš i sam ne koristi mail za komunikaciju)tako da sve kombinacije koje je probala po sjećanju ne pale.
09.02.2025 | 12:30
Meni ovo livi na Refurbished telefon. Firma je nabavila po snizenoj cijeni i prodaje u RH.
Moderatori: jupi, Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 4 sati, 8 minuta
  • smayoo: Davore, pa to je prava prilika. Naruči mi odmah 10 komada. :P
  • smayoo: mislim da ne
  • dreaMMAster: Jel ima na forumu generalna tema o novom M4 Airu?
  • dpasaric: :)
  • dpasaric: Mac Studio u top konfiguraciji nešto preko 15.000 € PDV
  • dpasaric: Stigle CTO cijene za MacBook Air 15" M4 u Voćarnu... ostalo će ovih dana!
  • Yonkis: Kako instalirati Apple Sports app ako imam na svom hrv acc eura?
  • Yonkis: Raid? Za komarce? Za Siri?
  • drlovric: @Yonkis: Sad marketing timovi vec rade na strategiji "Kupite novi iPhone raid Nove Siri" :) Kao sto su se ljudi upecali na Apple inteligenciju, koja niti dan-danas ne radi niti jednu jedinu korisnu i uporabljivu stvar.
  • Yonkis: Look how they massacred my boy [link]
  • kupus: sad se ne može upaliti, nema ni jabuke pri paljenju. rip imac
  • kupus: nisam ni ja gasio svoj imac. neki dan, nakon budjenja iz sna, radio je 5 minuta. poslije toga screen "flickering" pa se ugasio.
  • Ender: @hal9000: mislim da nema smisla ni potrebe za takvom anketom. jer Mac se ne restartuje, osim kad budu neki update-i sistema, al to je redovno odrzavanje :)
  • Ender: @ZoPaj: toliko cesto? :) podseti me na mog kolegu sa studija kad je rekao - ja menjam devojke kao carape, 2 puta u godinu dana :)
  • Yonkis: @zopaj ima travel-sickness, ne podnosi vožnju? :)
  • ZoPaj: ja restartam često, dva tri put godišnje.. a kad ga vozim na more ugasim ga skroz ;)
  • hal9000: @Ender - Mogli bi predložiti jabučnjaku da stave anketu tipa "Kad ste zadnji put restartali svoj mac" :D
  • hal9000: @borisone Ne fali kontekst. Sjećam se kada sam ga zadnji put restartao, samo je bilo davno pa ne mogu procjeniti. A nemam preko 6 banki. Nisam boomer. :P
  • Borisone: Fali kontekst. Ako hal9000 ima preko šest banki taj "tako davno" moče biti i jučer. :-)
  • Ender: @hal9000: tako sam nesto i pretpostavio :)
  • hal9000: @Ender Nemam pojma! Toliko davno je to bilo da se ne mogu ni sjetiti! :D
  • Borisone: Novi Mac Studio, MacBook Air, iPad Air i iPad.
  • Borisone: Toliko najava ovaj tjedan a vikalica šuti.
  • Lihto: Its Been 84 Years XD
  • Ender: @hal9000: posle koliko vremena je bio taj restart?
  • hal9000: Danas sam restartao Mac! :O
  • kupus: @yonkis :D
  • ping: Pa HR koristi samo Skype. Ne bi to znao da to svaki put ne naglase. Ptrm skype iz Rima, putem skype iz Bruxellesa…
  • Yonkis: Ako ništa ostao je kao sinonim za online video call :) barem za sada, za neke.
  • Zdravac: ...Skype je izgubio smisao, kao i bilokakav interes za borbu sa konkurentima
  • Zdravac: vjerojatno ne, ali eto, malo nostalgije, iako je to već dugo vremena bilo izgledno, od kada su puno toga iskoristili za Teams...
  • smayoo: zar to itko još koristi?
  • Zdravac: Skype se gasi u svibnju! RIP :(
  • Yonkis: iPad 10th gen se izgubio pa psuješ ili..? :)
  • kupus: traži se ipad 10th gen, PM
  • hal9000: Hihihihihihihi: [link]
  • Zdravac: jura22, s obzirom na cijene rada, bravar mu je kod nas najskuplje rješenje
  • jura22: Daj bravaru da napravi. Jedan taj je malo jeftiniji od MP1.1.
  • kupus: [link]
  • kupus: Ako ne nadjes, 3d print je ok rjesenje
  • dpasaric: [link]
  • dpasaric: Nabavi ove nove koji mogu prihvatiti i nove velike diskove, nisu strašno skupo:
  • dpasaric: Teško da će ti to ikada itko imati viška! :)
  • ^SuperUnknown^: Ekipa, ima li tko viska HDD sledova za MacPro 2009-2012 (4,1-5,1)? :)
  • Zdravac: MB Air M1
  • Zdravac: to je zadnja verzija koja je u App Storeu
  • Zdravac: Meni na Sequoia 15.3.1 radi normalno WhatsApp v. 25.3.80 (instaliran putem App Store-a
  • ^SuperUnknown^: Da, nema druge. Sudeci po nekim threadovima novija verzija trazi AVX2 instrukcije koje cMP nema :/
  • kupus: whatsapp web? za prvu ruku
  • ^SuperUnknown^: Zadnji update WhatsApp desktop appa se vise ne pokrece, ikona zabounca na sekundu i nista se ne dogodi. Starija verzija koja mi je radila je upravo "expired". Monterey OS. Ima tko slicnih problema ili rjesenje?

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Beli, Ender, tino1, VanjusOS, Anonimci (784)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.41 Seconds

Provided by iJoomla SEO