07.05.2011 | 23:47
Dakle, prvo sam pronašao uzrok na ovom linku:
discussions.apple.com/message/15149275
Radi se o tome da iTunesi nisu u mogućnosti kontaktirati Apple servere zbog jedne dodane linije u
hosts datoteci.
Evo sada i potanko opisanog postupka za MAC i za WIN kako tu liniju eliminirati da bi update ili restore firmwarea preko iTunesda prošao bez problema:
Mac OS X:
Korak 1. Na vašem Macu, otvorite “Applications” mapu.
Korak 2. Pronađite “Utilities” mapu i otvorite ju.
Korak 3. Pokrenite "Terminal".
Korak 4. Upišite "sudo nano /etc/hosts" (bez navodnika) i pritisnite return tipku.
Korak 5. Upišite svoju lozinku
Korak 6. Koristeći tipku sa strelicom prema dolje ↓ pronađite liniju u kojoj se nalazi “gs.apple.com” tekst. Kada postavite kursor na početak te linije upišite “#” na počewtak linije kako bi ju pretvorili u komentar.
Korak 7. Spremite tako izmjenjenu host datoteku tako da zajedno pritisnete tipke CONTROL+O.
Korak 8. Izađite iz nano editora tako da zajedno pritisnete tipke CONTROL+X.
Korak 9. Zatvorite "Terminal"
Korak 10. Napravite restore svog uređaja sa iTunesima.
Windows:
Korak 1. Start –> Programs –> Accessories
Korak 2. Pokrenite Notepad ili WordPad
Korak 3. Kliknite “Open..” u File izborniku.
Korak 4. Idite u mapu Windows/System32/drivers/etc
Korak 5. U "files of type:" odaberite all documents
Korak 6. Otvorite "hosts" datotreku
Korak 7. Izbrišite sve linije u kojima se pojavljuje "gs.apple.com" ili sličan tekst
Korak 8. Kliknite Save
Korak 9. Napravite restore svog uređaja preko iTunesa
Nadam se da će ovo pomoći jer meni jest.