02.02.2004 | 02:00
Evo vam linka pa vidite sami
home.comcast.net/~appleguru/pepsilaw.mov
Ja o tome imam ekstremno GROZNO mišljenje!
20 godina prije, Apple se na SUperbowlu producirao najboljom ikad snimljenom reklamom, rebelijom protiv sistema koji ne valja i anticipacijom: mi imamo nešto bolje, mi otvaramo prostor slobode.
A ovo?
Ako je ONO iz 1984. načelo u koje vjerujem - da je zapravo Mac djelić mog privatnoga prostora slobode i da je taj prostor slovode za mene strašno važan - onda je ovaj oglas blamaža za Apple, onaj Apple koji MENI toliko znači.
Pepsi ima svoju reklamu. OK.
Pepsi zloupotrebljava KONKRETNE klince koje je RIAA optužila? OK.
Pepsi je odlučila za njih 15 platiti po 3000 dolara odštete koje će krvožedni RIAA odvjetnici utjerati od klinaca? OK, to su Pepsi i RIAA?
Ali iTunese NE možete reklamirati s tako pritisnutim klincima, koji su izabrani SAMO po kriteriju "lijepo lice" da bi nam bajali o tome kako će "oni ipak" skinuti 100 milijuna pjesama - badava.
Naravno, ništa nije besplatno, a po RIAA tarifama samo ta Pepsijeva akcija I NJIMA uplaćuje više od 75.000 dolara a da nisu trepnuli!
Ali to nije važno!
Važno je da su djeca pritisnuta, izvrgnuta najsramotnijem suđenju u zadnjih 10 godina, a na filmu upravo ta djeca trebaju pokazati SVOJE lice, koje prestaje biti anoniman broj i ostat će zabilježena - na najsramotnijoj ikad snimljenoj reklami koja ima veze s Appleom - na 20. obljetnicu "1984".
Onaj tko kaže da djeca/njihovi roditelji NISU izmanipulirani - laže.
Oni su pritisnuti sudskom prijetnjom.
Oni su zabljesnuti dvjema medijskim stvarima: Pepsijem i airingom za Superbowl.
Oni znaju da će ih vidjeti 90 milijuna ljudi i opijeni su toliko da NE SHVAĆAJU kako upravo tim licima kažu: to je 15 mladih kriminalaca koje je Pepsi usrećio.
A ta stvar, majku mu, stoji puno više od 3000 dolara koliko stoji kazna!
Zašto je Apple pristao uz tako nešto gnjusno i potpuno antihumano?
Zašto nisu snimili svoju reklamu s - na primjer - pjesmom "I Fought the Law!?
Ljut sam ko pas!