09.11.2009 | 12:18
Pozdrav svima,
Prije tjedan-dva sam postao član iPhone Developer programa pa odlučih podijeliti iskustvo s ostalima. Prijavio sam se kao poduzeće, što znači da sam osim standardne prijave trebao slati još neku formalnu dokumentaciju.
Proces je bio sljedeći:
- Online slanje zahtjeva kroz iPhone Developer Connection web portal
- Reply od Apple ekipe u kojem zahtjevaju Rješenje trgovačkog suda koje je potrebno faksirati na broj telefona naveden u istom e-mailu
- Faksiranje Rješenja
- Apple ekipa naziva broj telefona sjedišta poduzeća u smislu potvrđivanja ispravnosti podataka i kredibiliteta prijave; razgovor traje ukupno pola minute
- Apple šalje 'Purchase Form' za plaćanje programa. Pitao sam ih je li moguće izvršiti direktnu uplatu na njihov račun umjesto plaćanja kreditnom karticom, ali odgovor je negativan - samo kreditna kartica dolazi u obzir. Međutim, ako ste poduzeće, nije obavezno zahtijevati od banke izdavanje kreditne kartice za dolare ukoliko vam to nije zgodno. Možete platiti i privatnom USD karticom - Appleu je bitno samo da Netko plati.
- Faksiranje ispunjenog 'Purchase Form' na broj telefona u mailu
- Čekanje (poslao sam im info mail da je formular faksiran; dobio sam odgovor da je vrijeme čekanja 3 radna dana)
- Apple šalje activation code - time je proces završen i omogućen razvoj aplikacija na iPhoneu
Cijeli proces (od prve prijave do primanja aktivacijskog koda) trajao je destak dana, uključujuči vikend. Mislio sam da će proces trajati duže, s obzirom na iskustva koja sam pročitao ovdje, ali izgleda da se Apple Customer Service u zadnje vrijeme malo ubrzao.
Pozdrav,
Bojan Tošić