Auti s hibridnim pogonom - netko?
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Auti s hibridnim pogonom - netko?


05.04.2013 | 03:32
Ima li netko kakvih (dužih) iskustava iz prve ruke s autima na hibridni pogon?
Dakle zanima me kako se ta vozila ponašaju u uobičajenom gradskom prometu na svakodnevnim relacijama od 5 ili 10 do 30 km, da li ih je moguće voziti isključivo na struju, kako ide s dopunjavanjem baterija, troškovi servisa, registracija i sl.
05.04.2013 | 10:20
Nemam direktnih iskustava s Toyotom Prius. Koliko sam shvatio, kod malih brzina ide na struju (valjda ga se može tjerati da radi isključivo na struju, ali zbog naravi baterija traži dopunjavanje). Baterije se dopunjavaju isključivo s ugrađenim benzinskim motorom (mada ima preinaka da se pune i iz štekdoze). Registracija je normalna, po kW-ima, servis je nešto skuplji, ali ne drastično. Baterije traju 15 godina. Problem je nabavna cijena, koja je visoka, jer država nema sustav subvencija za takva vozila.
Kad potegneš crtu, baš se ne isplati. Kupiš sličnog benzinca i razliku novaca čuvaš i plaćaš gorivo. Prius troši oko 4l na 100km, a kalsičan benzinac troši 8l na 100km, što bi značilo da u ovakvoj komparaciji čisti benzinac troši 4l na 100km. razlika u cijeni je cca. 10.000EUR-a i za to kupiš 6000l benzina što ti daje oko 150.000km vožnje(nakon toga počinješ biti u plusu osim ako radiš 10.000km godišnje tada nema računice jer ti je auto star 15g i baterje su gotove a nedaju se mijenjati).
Štos hibrida je u subvencijama, olakšicama i povlasticama.
To su moja razmišljanja i razlozi zašto sam odustao od Prius-a i uzeo Qashqai-a
05.04.2013 | 10:34
Bivši kolega vozi Prius i, kad ga je kupio, imao je stav sličan tvom (ali ga je kupio bez obzira), međutim, nakon serije poskupljenja matematika ispada drugačija. Kvaka je u gradskoj vožnji. Za one koji rade pretežno otvorenu cestu (kao ja), nema računice (odnos je kao što si napisao: 4, odnosno 8 l). Međutim, Prius, pogotovo u brežuljkastom krajoliku kao što je Rijeka, gdje se na nizbrdicama puni bez benzina, u gradu troši 0-2 l/100 (ako nisi trigger-happy na gasu), a onaj isti benzinac troši 10 umjesto 8l. Pa sad izračunaj... Hibrid je najjači tamo gdje je klasični motor najlošiji - stani-kreni na semaforu.
05.04.2013 | 10:56
Citao sam nedavno usporedbu u nekom casopisu, detaljno su testirali sve nacine pogonskih motora, i zakljucak je da je turbo-dizelski motor i dalje najstedljiviji. Tj. daje najbolji odnos ulozeno/dobijeno.

Mada mi je ideja hibrida zanimljiva, i rado bi si uzeo jednog. Samo dok jos malo sazriju i odrastu
05.04.2013 | 11:03
Inače sam član Toyota Club Croatia jer posjedujem Avensisa.
Prema iskustvima drugih, uglavnom hibrid(Auris, Prius) se ne isplati ako nisi u gradskoj vrevi. Cijena je too high. Baterija nije baš najjača strana, ne izdrži ni 100000, a nova je cca 2500-3000 Eura. U bit sve ovisi o režimu punjenja-pražnjenja itd.

Za nas ako nabireš kilometre definitvno dizlo, a od toyote za svaku preporuku 1.4 i 2.0 D4D motor. Vječni motori.
05.04.2013 | 11:12
Toyota Prius u osnovnoj izvedbi kosta 231tkn, Toyota Auris Hybrid ima pocetnu cijenu od 195tkn. Kod hibrida elektricni pogon se ukljucuje kod kretanja, ubrzanja, zastoja te stajanja na semaforima. Za Toyote znam da mogu do 2km iskljucivo na elektricni pogon. Prius Plug-in ima opciju kretanja na elektricni pogon do 25km, ali i kosta 377tkn.

Ako radis hrpu kilometara godisnje (25-30tkm) iskljucivo u gradskom prometu onda ti se isplati takav auto. Za sve ostalo - jako sam skeptican. U firmi imamo Corolle, Lagune i Megane dizel izvedbe.

S Priusom mozes proci sa cca 3.5-4L gradske voznje i nekih 5-5.5L kombinirano.

Sluzbeni dizeli koje vozim trose 6-7l(kombinirane voznje) uz solidan tempo voznje. Benzinci su inace jos jeftiniji u odnosu na dizel (imaju nesto visu potrosnju) ali s plinom takodjer odlicna investicija.

Tako da po mom vidjenju Hybrid iskljucivo za hardcore gradsku voznju sa 25+tkm godisnje, ali iskljucivo gradske voznje. Za sve ostalo se ne isplati.

Primjerice:

Toyota Auris SOL 1.6 benzinac (132KS) sa 6 brzinskim rucnim mjenjacem je 154tkn ( ugradnja plina bi kostala jos nekih 11tkn)
Toyota Auris SOL 2.0 dizel (sa Start-Stop opcijom) i 6 brzinskim ručnim mjenjačem je 174tkn
Toyota Auris SOL 1.8 hybrid (136KS) sa nekakvim automatikom je 212tkn

Kad vidis samo razlike u nabavnoj cijeni npr izmedju dizela i hybrida, za tu razliku u cijeni se vozis 30-40tkm.
05.04.2013 | 11:36
Hibridi se 'isplate' vjerojatno samo taksistima. Znam o čemu pričam. A još nisam srel nikog tko je menjal baterije na hibridu, jer to tek bude belaj od cijene.
Drugo, hibridi su još uvijek prometala, a ne auti. Mislim da svi razumijete o čemu pričam.
I da, malo bih okrenul priču, kaj se tiče dizelaša. To su sad super auti, ali na duge staze su skupi za održavanje. Najbedastiji primjeri: spojka. Gotovo svi imaju zamašnjak s utezima (DMF Dual Mass Flywheel, Zweimassenschwungrad) koji je podložan PERIODIČKOJ zamjeni. Najćešće kad se mijenja i spojka. A to je onda sve skupa trošak cca 10000 kuna na više za cijeli set.
Najnoviji trendovi tjeraju vodu na mlin benzinaca: s direktnim urbizgavanjem (u cilindar, ne u usisnu granu) i turbom troše skoro ko dizelaši, ali su ipak jednostavniji i jeftiniji za održavanje. Je, imaju turbine, ali imaju ih i dizelaši pa se to poništi.
Ukratko, hibridi budu od 1.7 pojeftinili (nove trošarine), ali još uvijek su (pre)skupi za mainstream motorizaciju...
05.04.2013 | 11:38
JOHN kaže:
Inače sam član Toyota Club Croatia jer posjedujem Avensisa.
Prema iskustvima drugih, uglavnom hibrid(Auris, Prius) se ne isplati ako nisi u gradskoj vrevi. Cijena je too high. Baterija nije baš najjača strana, ne izdrži ni 100000, a nova je cca 2500-3000 Eura. U bit sve ovisi o režimu punjenja-pražnjenja itd.

Za nas ako nabireš kilometre definitvno dizlo, a od toyote za svaku preporuku 1.4 i 2.0 D4D motor. Vječni motori.


A za izbjegavanje u širokom luku je 2.2 D-Cat sa 177 KS. Troši za poludit, hoćeš goriva ili ulja, i tvornica ih mijenja prije 100.000 km. Znam tri takva slučaja gdje su zamijenjeni motori (dva RAV4 i jedan auris). Taj motor nije Toyoti na ponos i diku....
  • campo
  • Posjetitelj
05.04.2013 | 12:08
Ja sam imao u mladosti dosta benzinaca jer sam volio vozit brzo poslje rata sam išao na dizelaše imao sam dva jedan 1.9 jedan 2.9 ,..bili su skupi za održavanje sad sam opet na benzincu ,..nema nikakvog održavanja (lanac) samo ulja i to je to ,..definitivno nakon 25 godina vožnje ( uprosjeku 40000 godišnje) odluka pada na benzin. hybrid je dobar na skupim benzincima za veliku kilometražu štedi oko 30% kao lexus a male toyote su skup sport ,..sad je izašao raw4 puni electric pa kad prođe nekoliko mjeseci vidjet ćemo kako stvari idu;..
  • mileni
  • Posjetitelj
05.04.2013 | 12:09
Vozim stvarno sve i svasta. Auta iz firme naravno. Od Audi A6, pa sve do golfa 5/6 i mazde

No nova skoda octavia me odusevila. VW motor koji trosi jako malo. Po ZG-u zadnjih 10ak dana prosjecna potrosnja iznosi mi oko 7,5l, auto ima 140 konja. Dakle nije malen auto, a nije ni slab. I pricam iskljucivo o gradskoj voznji.

Drugi primjer je Passat BlueMotion motor koji trosi svega 6l iskljucivo gradske voznje. Manja auta tipa golfa ne treba ni spominjati.

Pored svih takvih primjera ne vidim smisla u placanju hibrida, jer preskupi su trenutacno.
  • campo
  • Posjetitelj
05.04.2013 | 12:11
a kad smo već kod vozila ima li tko plin? kakva su iskustva?
05.04.2013 | 13:53
Hibridi bi s novim obračunom trošarine trebalo pojeftiniti po sadašnjim cijenama za 30-35 000 kn (auris-prius). A budući da Toyota nadzire dosta svoje dealere i da oni imaju agresivnu strategiju s hibirdima (politika im je da hibrid košta u rangu dizela ili što bliže i da do 2017. imaju na svjetskoj razini prodaju hibrida 30% ukupnog broja prodanih) mislim da će se tako otprilike i stvarno odigrati tj. da neće dealeri nabiti osnovnu cijenu da ih poskupe.

Što se tiče teste njemački auto bild uzeo auris hibrid i 2.0D4-D i hibrid na njihovoj ruti koju uvijek voze, grad autocesta, otvorena, trošio 2dcl manje (s time da bi bez autoceste to bilo puno veća razlika) al je koštao tamo potpuno isto a ima dosta jaču opremu + automatski mjenjač koji je drugčiji i kažu puno trajniji od običnih automatika. Tako da bi se o tome da je dizel još uvijek bolji dalo puno pričati, bar kod svih koji žive u gradovima.

Eto meni je to struka pa me zanimalo a kad sam dublje zakopao sam se tek iznenadio koliko su napredovali.

Inače moj idući auto ako ću ikako moći biti će Toyotin hibrid.
05.04.2013 | 14:20
mileni kaže:
Vozim stvarno sve i svasta. Auta iz firme naravno. Od Audi A6, pa sve do golfa 5/6 i mazde

No nova skoda octavia me odusevila. VW motor koji trosi jako malo. Po ZG-u zadnjih 10ak dana prosjecna potrosnja iznosi mi oko 7,5l, auto ima 140 konja. Dakle nije malen auto, a nije ni slab. I pricam iskljucivo o gradskoj voznji.

Drugi primjer je Passat BlueMotion motor koji trosi svega 6l iskljucivo gradske voznje. Manja auta tipa golfa ne treba ni spominjati.

Pored svih takvih primjera ne vidim smisla u placanju hibrida, jer preskupi su trenutacno.


Kod toyote samo atmosferski 2.0 vvti. Za ostale treba trazit vrsnog plinasa i treba strogo provjeravat zracnost ventila. To vrijedi za sve aute osim naravno za one s hidraulickim podizacima. Takodjer treba izbjegavat turbake.
Flashlube ili aditivi su upravilu izbor vlasnika. Ja prednost dam flashlubu i svako trece tankanje plina jedan tank odvesti benzinom
05.04.2013 | 14:23
Djuro genijalac kaže:
JOHN kaže:
Inače sam član Toyota Club Croatia jer posjedujem Avensisa.
Prema iskustvima drugih, uglavnom hibrid(Auris, Prius) se ne isplati ako nisi u gradskoj vrevi. Cijena je too high. Baterija nije baš najjača strana, ne izdrži ni 100000, a nova je cca 2500-3000 Eura. U bit sve ovisi o režimu punjenja-pražnjenja itd.

Za nas ako nabireš kilometre definitvno dizlo, a od toyote za svaku preporuku 1.4 i 2.0 D4D motor. Vječni motori.


A za izbjegavanje u širokom luku je 2.2 D-Cat sa 177 KS. Troši za poludit, hoćeš goriva ili ulja, i tvornica ih mijenja prije 100.000 km. Znam tri takva slučaja gdje su zamijenjeni motori (dva RAV4 i jedan auris). Taj motor nije Toyoti na ponos i diku....


Problem su dizne kod tog motora, a uzrok uglavnom lose gorivo. Nije opravdanje ali koji klinac pustaju motore na trzista s losom naftom.
05.04.2013 | 15:43
Ja vozim Lagunu 2.0T 2003g već cca 70 000Km na plinu i mogu reći samo dobra iskustva potrošnja mi je oko 1 litru veća nego na benzinu cca 10L benzin a plin oko 11L.

Cijena benzin - plin je stalno negdje oko 50-60% razlika tako da se ima računice.
05.04.2013 | 17:10
JOHN kaže:
Problem su dizne kod tog motora, a uzrok uglavnom lose gorivo. Nije opravdanje ali koji klinac pustaju motore na trzista s losom naftom. [/quote]

lose gorivo je svjetska izmisljotina kako nekome tko je iskrcao lovu za auto objasniti mu da auto nevalja

ja sam svojevremeno prodavao takve price na dnevnoj bazi
05.04.2013 | 18:14
Odi u Bosnu pa tamo toci par tankova. Brzo ces uocit razliku.Ne kazem da je 100% u gorivu ali i gorivo ima svoje prste pogotovo kod siemensovih dizni, poglavito kod "Das Sranje od auta".

Poslije odi recimo u njemacku pa natoci shell power diesel, pa ces vidjet sta je gorivo. Nas diesel bi svrstao pod srednju zalost. A ti pricaj sta hoces ako nisi nikada izasao van okvira onoga sto se kod nas deklarira pod diesel.
05.04.2013 | 19:02
U Bosni Passati crkavaju (motor). Kad vani natočim super, tada su kazaljke na 4000rpm i 110kmh. Kod nas je na 110kmh, kazaljka preko 4000rpm. Koliko je gorivo skuplje, toliko je i valjda kvalitetnije, osim u Italiji, gdje je benzin stvarno skup.
Navodno da su japanski (dalekoistočni) dizelaši više otporni na loše gorivo jer, opet navodno, njihova nafta ima dosta više sumpora. Da li to ima veze ili ne, nemam pojma.
05.04.2013 | 19:30
JOHN kaže:
Djuro genijalac kaže:
JOHN kaže:
Inače sam član Toyota Club Croatia jer posjedujem Avensisa.
Prema iskustvima drugih, uglavnom hibrid(Auris, Prius) se ne isplati ako nisi u gradskoj vrevi. Cijena je too high. Baterija nije baš najjača strana, ne izdrži ni 100000, a nova je cca 2500-3000 Eura. U bit sve ovisi o režimu punjenja-pražnjenja itd.

Za nas ako nabireš kilometre definitvno dizlo, a od toyote za svaku preporuku 1.4 i 2.0 D4D motor. Vječni motori.


A za izbjegavanje u širokom luku je 2.2 D-Cat sa 177 KS. Troši za poludit, hoćeš goriva ili ulja, i tvornica ih mijenja prije 100.000 km. Znam tri takva slučaja gdje su zamijenjeni motori (dva RAV4 i jedan auris). Taj motor nije Toyoti na ponos i diku....


Problem su dizne kod tog motora, a uzrok uglavnom lose gorivo. Nije opravdanje ali koji klinac pustaju motore na trzista s losom naftom.


Sori, ali to nema veze s onim kaj muči taj motor. Motor troši toliko ulja da ga ne treba ni mijenjati; u jednom servisnom intervalu ionako doliješ dvije do tri KOLIČINE ulja koje su normalne za taj motor pa je ulje uvijek svježe i čisto, ali nestaje ko lova s proračuna RH.... Ili hoćeš da popričamo o propišanim brtvama glave kad se voda i ulje pomiješaju?
Eventualno bi pod kvalitetu goriva mogla otići prosječna potrošnja koja je za cca 2 l/100 km VIŠA od sličnih motora slične snage drugih proizvođača.... Evo ti Smayoo, njemu galaxy 2.2 sa 175 KS troši oko 7,5 l/100 km, a 2.2 D-CAT i u aurisu i RAV4 ne komunicira ispod 9 l/100 km....

No, otišli smo od teme: hibridi su još uvijek preskupi, a dugoročno s njima ne postoji iskustvo. Znam da onaj Peugeotov hibrid (dizel-struja) uopće nije štedljiv i sve na njemu je skupo ko da je od zlata....
05.04.2013 | 20:18
7.5 l/100 sa zimskim gumama. S ljetnima je sitno ispod 7. Ali bi svejedno prvi stao u red za cisti elektromobil za gradske potrebe.
05.04.2013 | 20:38
Hahahaha 7.5 l i 175KS, nebudi smijesan. Mozda kombinirane voznje. Gradske zagrebacke nema Boga da trosi ispod 8l, mozda ako se vuce ko krepana kokos mada bi i to bilo upitno. Jeftinjava price ko kad mi neko kaze kupit cu taj i taj auto jer u katalogu pise da trosi 6 litara, a u zbilji potrosi litru i pol vise. Ili pricice, pa pise mi na putnom koje mulja od kada je sisao sa trake u tvornici. Ili, pise mi da trosi 5l u gradu po spici, a prije toga je sprzio 5 tanka na otvorenoj cesti gdje je peglao 70 km/h u sestoj brzini i zaboravio resetirat putno racunalo.

Da skratim pricu, ne postoji auto koji trosi manje od 7-8 litara ciste gradske voznje a da ima preko 140KS.

A ovaj 2.2 DCAT je samo nesretan zbog dizni i tupavih vozaca koji nisu u stanju provjerit sipku ulja bar jednom mjesecno. Takvima i treba da krepa jer za njih nisu auti.
05.04.2013 | 20:55
Pa tko je govorio o gradskoj vožnji? To je prosječna potrošnja (grad/prigrad/otvorena 20/30/50). I kakve veze imaju KS? Pogotovo kod diesela. Tko normalan vozi diesela na max. snazi? Ja u vožnji držim turažu od 1600 do 2200 rpm, dakle oko max momenta ili malo iznad njega.
05.04.2013 | 21:17
sorry JOHN ali ako kupim novi automobil koji je vrlo obican ( kao spomenuti Toyotin 2.2 sa 175ks ) zbilja nezelim jednom mjesecno provjeravati ulje, ne pada mi napamet.
oke da se radi Cliu RS ili nekom slicnom tipu automobila, ali neki obican automobil ( Avensis, Verso.... )

mislim da se bespotrebno trosis pokusavajuci nam dokazati da vozis "spejsatl" a ne automobil. Toyota je izvrsna, usudio bih se reci i najbolja na svijetu.... ali osjecaj pripadnosti je gadna stvar

BTW - znam x ljudi koji redovito pohode Bosnu, Srbiju, tamo toce gorivo i auti im voze. da sada ne nabrajam tipove automobila itd...

ako ostalim Toyotoma ne krepavaju injektori onda nema razumnoga objasnjenja zasto bi krepavali na gore spomenutome motoru.
05.04.2013 | 21:34
Eto, ja imam Nissan Qashqai (1.6 115KS). Ide mu 5-ta godina i ima 72.000km. To je prva verzija, a druga iteracija što je nevažno. Troši mi od 7 do 8 l/100km. Naravno, to je moja potrošnja jer tu otpada 20% grad a ostalo je otvorena cesta i/ili autoput. Držim ga do 4000rpm kad ide 120km/h, a najčešće je to 3500rpm. S punim tankom (65l) napravim prosječno 700-800km dok ne počne cviliti za pumpu. Nikad nisam uspio utankati više od 56l (osim prvi puta kad je stalo 63l).
Naravno, nisam mjerilo za potrošnju jer auto koristim vikendom i kad idem na put (po gradu (ZG) je javni prijevoz nezamjenjiv).
05.04.2013 | 22:40
Ja sam na plinu već nekih 70 000 km.
Kia Rio 1.4, 90 i nešto sitno konja, sve ok za sada.

Kombinirano (75% otvorena cesta, 25% grad) trošio oko 7l benzina (možda i koji deci manje, ne divljam s gasom), a plina sad trošim oko 8l/100km.
Auto je malo tromiji na plin, ne puno.
06.04.2013 | 00:22
smayoo kaže:
Pa tko je govorio o gradskoj vožnji? To je prosječna potrošnja (grad/prigrad/otvorena 20/30/50). I kakve veze imaju KS? Pogotovo kod diesela. Tko normalan vozi diesela na max. snazi? Ja u vožnji držim turažu od 1600 do 2200 rpm, dakle oko max momenta ili malo iznad njega.


Kritika je bila za Gjuru genijalca koji je zahrackao potrošnju 2.2 DCAT i u ime toga spomenuo tvoj koji troši 7.5L.
Inače maksimalnu snagu postigne pri maksimalnom momentu pri određenim okretajima kako za koji motor. Malo je apsurdno da spominjemo Nm kod diesela kad znamo da već dugo godina mnogi imaju preko 250Nm ako pričamo o motorima sa 100 ili više KS.

DCAT provjereno ne troši ni 9L u gradu. Osim ako nisu u pitanju neke rage. A potrošnja ulj aovisi kako kod kojeg diesela i normalno je da potroši i 1L po servisnom intervalu
06.04.2013 | 00:38
ZAAK kaže:
sorry JOHN ali ako kupim novi automobil koji je vrlo obican ( kao spomenuti Toyotin 2.2 sa 175ks ) zbilja nezelim jednom mjesecno provjeravati ulje, ne pada mi napamet.
oke da se radi Cliu RS ili nekom slicnom tipu automobila, ali neki obican automobil ( Avensis, Verso.... )

mislim da se bespotrebno trosis pokusavajuci nam dokazati da vozis "spejsatl" a ne automobil. Toyota je izvrsna, usudio bih se reci i najbolja na svijetu.... ali osjecaj pripadnosti je gadna stvar

BTW - znam x ljudi koji redovito pohode Bosnu, Srbiju, tamo toce gorivo i auti im voze. da sada ne nabrajam tipove automobila itd...

ako ostalim Toyotoma ne krepavaju injektori onda nema razumnoga objasnjenja zasto bi krepavali na gore spomenutome motoru.


Ulje bi se trebalo provjeravat na svakom običnom i neobičnom autu. Auto nije samo toči i vozi, u biti možda je za sponzoruše. Danas autoi krepavaju i nakon 5000km .Neki izađu iz salona s uljem na minimumu. Čak štoviše, na uputama korištenja i održavanja vozila iz VW grupacije ti piše da ulje moraš provjeravat na svakom tankanju. Ja toliko predan nisam, ali kad motor kihne jer nije bilo ulja, u servisu će ti uredno naplatit za popravak jer hebiga, nisi provjerio ulje na zadnjem tankiranju. Tako da u tom slučaju garancija ako ju ima otpada na široka vrata. Pa se ti misli oš gledat ulje ili ne.

Prva serija 2.2dcat je motor na kojem su se Japanci učili. DCAT od 2009 je druga priča za Auris i Avensis, a za RAV4 je čak i prigušen na 150KS
06.04.2013 | 01:43
Auuu.. odoste vi ko radi bolje motore
Ma samo da pojasnim što me zapravo zanimalo jer više manje tehničke podatke s reklamnih letaka razumijem (svaki cigo svoga konja hvali).
Naime, nekidan sam nakratko provozao Lexusa RX450h i kako mi se poklopilo da sam morao doći s zapadne strane Zagreba na istočnu (po gužvi, naravno) ostao sam fasciniran činjenicom da u stani/kreni ritmu auto vozi bez ikakvog zvuka ili vibracije. Naravno, probao sam pitati vlasnika malo o tom autu no odgovor je na više manje svako pitanje bio da nema pojma i da je auto kupio na preporuku poznanika i zato što je to IN
Da se razumijemo tako nešto si ne mogu priuštiti no nešto jeftinije u doglednoj budućnosti i nije nemoguće.
Zato me zanimalo ako netko posjeduje hibrida (ili full električni) kakav je osjećaj dužeg korištenja i kakva su ograničenja ili na što treba paziti.
S druge strane da se malo i uključim u raspravu benzin vs dizel, i jedan i drugi troše kako ih se vozi no prednost dajem benzincu jer su današnji troškovi održavanja kud i kamo manji.
I da, smayoo-ina (kak se ovo pravilno piše? .. uff) izjava da mu auto s 175 Ks troši 7-7,5 lit je ok, osobno imam 1,9 TDI (130Ks) i prosječna po računalu u autu je 6,3 litre i to 70% gradske i 30% ostale vožnje. Sve zavisi od noge i glave vozača i tu ne mislim na to da se mora voziti polako već da vozač mora poznavati motor i voziti u području najboljeg okretnog momenta.
Usput, uhvatio sam se također u razmišljanju da zapravo dnevno jurcam od točke A do točke B koje su na udaljenostima manjim od 5 km i da bi zapravo bilo idealno imati full električni auto .. no još sam mlad pa možda i to doživim
06.04.2013 | 10:59
Ti full električni su skupi do besvjesti. Jedan C-Zero košta u Engleskoj oko 26.000 funti s popustom! Samo proguglajte što se sve dade kupiti za 26.000 funti (cca 234.000kn) i usporedite ih međusobno.

Danas, elektromobili imaju jednu veliku manu, slabe baterije i nebesko visoku cijenu.
06.04.2013 | 14:26
Jedan od velikih zagovornika električnih automobila, riječki profesor i dr. znanosti, vozi Hondin hibrid. Vozio me prošle godine od Kampusa do centra i kroz grad i pitao sam ga zašto koristi benzin. Rekao je: "Davore, iskreno, ti el. auti su još uvijek neupotrebljivo smeće. Na kraju se vozim isključivo na benzin. Možda za koje desetljeće."

Evo, to vam je iz prve ruke i od velikog entuzijasta za takve tehnologije.
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2
  • 3

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 14 sati, 29 minuta
  • jmustac: poslano
  • Riba: Javi se meni s detaljima.
  • jmustac: kako obrisati profil na ovom forumu?
  • rusty: @marioart - ovisi o hipervizoru, ali ukratko da. Moguće je dobiti emulaciju x86 na ARM bare metal stroju. UTM hypervisor kojeg osobno koristim nudi u mogućnost. Jasno, to zovu emulacijom, ne virtualizacijom ali eto
  • marioart: @rusty .. moze li se ikako dobiti x86 win kroz virtualizaciju?
  • stefanjos: drlovric. pa odgovaranje poruka na aplikacijama koje namu mac app i ako se puni da ne secem po mob, rijesim preko maca i to je to
  • rusty: Virtualizacija bi bio moj odabir, e sada da li je besplatno ili ne, ovisi o tome kako ćeš tu kopiju licencirati
  • VanjusOS: ima li nekakav besplatni način za imati Windows na Macbook sa M čipovima?
  • drlovric: Za sta ti konkretno mirroring sluzi? Ja mu nisam nasao primjenu :/
  • stefanjos: affinty na popustu 50%. ja sam si uzeo novu licensu. do sada sam bio na v1
  • stefanjos: tako da, meni je to top feature
  • stefanjos: ja imam australski app store i iphone mirroring koristim svaki dan
  • drlovric: To ces probati jednom i nikad vise. Nema razloga za biti razocaran :)
  • Zdravac: - NIJE :/
  • Zdravac: Jel proradio iPhone Mirroring? :)
  • Yonkis: iOS 18.1.1 / macOS Sequoia 15.1.1 [link]
  • kupus: pretpostavljam da to ide meni, znaci fino radi.
  • kupus: hahaha
  • drlovric: Znas kako lijepo klepece. Mozes i mijenjati zvuk. Merak pravi ????????
  • kupus: svejedno hvala smayoo
  • smayoo: Ma nemoj me zajebavat... :D
  • drlovric: Prekrasna aplikacija ako zelite zvuk fancy mehanicke tipkovnice :) [link]
  • drlovric: I ja to ocekujem. Na proljece cu u USA i iskreno se nadam da ce izaci do tada. Da donesem makar dva komada :)
  • Borisone: Osim ako nisi na ti s Tim Cookom, najbliže nagađanju kada je: [link]
  • VanjusOS: zna li netko, hoće li izaći uskoro Air sa M4 čipom?
  • smayoo: Pokušao sam, ali sam odustao kad me zavrtio u krug s registracijom i sign-inom na Epic games. Najprije kaže da može iskoristiti moj AppleID, kad napravi login preko AppleID i kažem da ne želim pokazati svoj AppleID onda me opet svejedno traži login. Tako da... sorry, ne bih.
  • kupus: hvala
  • kupus: moze li netko probat ovaj besplatan virtualan masterpiece na m macovima? [link]
  • ping: @drlovric imaš besplatne konvertere na netu pdf to excel ili konvertiraj u jpeg pa potrazi online free konverter ocr to excel
  • drlovric: nemam Acrobat....smo PDF Exprt i Wondershare.... Raspadne se na oba
  • drlovric: Daj mi mail na poruku pls, pa da ti posaljem....a kakav Pentagon, prosla su ta vremena, glupost neka :)
  • Zdravac: negdje ju uploadaj, pošalji mi link pa ak hoćeš, da vidimo kak će ispasti (osim ako nisu neke secret Pentagon pi*darije :)
  • Zdravac: @drlovric - "export to excel" ?! Adobe acrobat
  • drlovric: Imam fakturu u PDF, htio bih od nje napraviti Excel file. Sta da radim? :)
  • mariolino1971: Pozdrav. Pokušavam poslati oglas no stalno dobivam poruku 413 Request Entity Too Large. U čemu je problem?
  • kupus: UK korisnici vs Apple [link]
  • Yonkis: Jeste li znali da se iPhone sam reboota ako nije otključan u 72 sata? [link]
  • Yonkis: jeste čitali komentare na [link]
  • Ender: takodje zainteresovan za neki IPTV, predlog moze u PM.
  • cariblanco: Ako hočeš ja ti svog "provajdera" kojeg koristim 4-5 godina, pošaljem na pp ?
  • cariblanco: Kako veli Zdravac dobar iptv za 10 E i imaš sve i gdjedaš od kud hočeš. Meni je to jako važno pošto puno putujem, trebam samo dobar net i mirna bosna
  • drlovric: Moj Telemach nema Arene vec Sport Klubove....ali postoji kabelska u zgradi koja ima Arene, preko koaksijalnog kabela.... Pa sam se tehnloski vratio deteljece unatrag. Ali radi evo :)
  • Zdravac: Ali to je paket ex yu kanala, nema samo sport vec sve
  • Zdravac: Kvalitetni, koji mogu preporučiti 10 eur/mj
  • Zdravac: Ima, iptv
  • kupus: hometv to go ili kako već
  • kupus: znači ide i eronet aplikacija
  • kupus: u bih prava ima arenasport ako se ne varam
  • drlovric: Jel ima neki nacin da se HNL Supersport liga gleda online? Neki app? Streaming? Iptv?
  • cariblanco: Prošlo iz petog pokušaja...bit će da je Riba na suhom ;)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Ender, jura22, Riba, Anonimci (828)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.27 Seconds

Provided by iJoomla SEO