08.04.2013 | 11:00
Djuro genijalac kaže:
JOHN kaže:
zabac kaže:
Imam osječaj kako ovdje večina nema blage veze o autima (čast izuzetcima)!
Isusati, TCZ Buzin!?
Sad si sve rekao i odmah imam sliku o kakvim je vlasnicima auta je riječ. Dobro da im se auti jos kotrljaju.
Tim kvazi mehanicarima i muljatorima nebi dao ni bicikl na servis.
Stari, to je OVLAŠTENI servis Toyote; ja sam uvijek mislil da ljudi koji kupe Toyotu to čine PRIMARNO zato da ne moraju voditi previše računa o autu i samo sjednu i voze ga.... Bez ikakve uvrede, ali vlasnici Alfe su na razini sljedbe, da ne velim kulta: ko je gdi povoljnije našel varijator faze za twin spark motore, kome je izdržal taj isti varijator dulje od 30 tkm, ko je na 156 s preko 70 tkm još na prvom ovjesu itd.......
Ali toyotaši ionako unazad dobrih 10 godina nemaju baš neke emotivne modele, već dobro uravnoteženu ponudu auta koji su u svim kategorijama pri vrhu, ali ni u jednoj ne odskaču ni po čemu i to je tajna njihovog uspjeha; nemaju izraženih slabosti. I sad bi se takav vlasnik moral informirati koji je servis dobar, a koji nije? To mi ne drži vodu. Vidim da si ti zaljubljenik, čim si član nekog kluba i to je pohvalno, ali od osobe koja je kupila auto da nema s njim brige nije realna pretspotavka da visi po forumima i prati tko je (ne)zadovoljan kojim servisom.
Oni auto doživljavaju kao i ja recimo perilicu za suđe ili veš; ubaciš, stisneš odgovarajuću dugmad i čekaš da odradi posel...
U normalnom svijetu covjek nebi trebao voditi brigu osim da vozi auto u ovlasteni servis bar dok je pod garancijom, no obzirom da u ovoj drzavi pravni sustav ne funkcionira kako treba to povlaci za sobom neodgovornost u poslu pa tako banalno i u servisu, stoga je vrlo vazno kome vozis auto na servis.
Mnogi ljudi slijepo vjeruju laznoj srdacnosti koja je u TCZ-u na visokoj stepenici, a siguran sam da ni kod drugih( marka vozila) nije bolja slika
U svim toyota servisima nude te kavom, kolacicima, ljubazni su toliko da to zna ici na nerve, ali iza tih kulisa je uzas. te sitnice su nasi naucili, ali oko rada i manje muljaze treba dobar trening jer kroz ne tako daleku povijest dokazali smo se po neradu, nedisciplini, malverazijama, krađi itd., a takve se stvari tesko izbijaju iz mentalnog sklopa.
tako je među prvima nahebo Bacic sto zbog prituzbi sto zbog neispunjavanja odredenih uvjeta. No kako je glavo zastupnistvo odmah do TCZ-a i ista ekipa je u igri, odredjeni bahatluk i los rad(nestrucan rad) naravno prolaze bez posljedica, dok im voda ide na mlin obzirom da se zatvaraju servisi koji rade s konstantnim prituzbama. Al doci ce uskoro i red na njih. Nisu Japanci budale.
Moja je preporuka svima. Obavezno biti prisutan uz auto tijekom servisa makar ne imali pojma o nicemu. A nebi bilo zgorega da se nesto nauci i komunicira s majstorom tokom rada pogotovo sve navedeno dok je auto pod garancijom.
I naravno odabrat postenog servisera, makar bio naskuplji, mada su oni najbolji uvijek povoljniji jer se trude dovuci klijente koje im ostaju trajne musterije.
Zanimljiva je cinjenica da nakon svakog servisa u bilokojem toyota servisu, zovu te da vide jesi bilo ne/zadovoljan uslugom ili radom. A kad odradis u TCZ-u i pritom imas neki prigovor na licu mjesta, nitko te ne zove tako da u bazi slucajno ne ostane zabiljezeno nezadovoljstvo.
Bolesno je to sve, sto moras voditi o takvim stvarima brigu, ali hebiga, na kraju se postavlja pitanje troskova koji te mogu kostati tisuce kuna ako stvari ne drzis pod kontrolom. Zamisli da se na jednom DCAT motoru ustanove lose dizne bas nakon isteka garancije? Cijeli komplet je 20 000kn. Netko ce taj problem htjeti ustanovit pri zadnjem servisu prije isteka garancije, a netko nece.
Pitaj VAG-ovce koliko se oni navlace zbog dizni, tamo su traume, gore nego u Toyoti. Svaki ama bas svaki auto ne izdrzi ni 100000 s originalnim diznama. Dok je pod garancijom auto je svima ok, malo i pociste ili repariraju i drzi vodu dok majstori odu, al kad istekne garancija onda bi pol motora mijenjali.