18.11.2016 | 22:10
Današnje iskustvo iz "Apple Premium Service Providera". Dolazim po svoj iPhone koji je imao probleme s trajanjem baterije i delayem u aktivaciji kamere. Mailom sam dobio obavijest kako je na uređaju zamijenjen ekran. Pitam djelatnika da mi objasni što je rađeno s mobitelom jer možda zamjena ekrana objašnjava delay s kamerom (ne znam!), ali kako objašnjava gašenje mobitela pri 40% baterije? Nezainteresiran i apsolutno nestručan djelatnik odgovara da nije zamijenjen ekran nego da sam dobio novi uređaj. Uzeo sam uređaj, pomaknuo se na stranu, ubacio SIM karticu i aktivirao mobitel. Kad ono moj stari mobitel (isti serijski broj, IMEI…). Čekam svoj red da bi ponovno upitao tog stručnjaka za pultom što mi je rađeno s mobitelom. Na moj drugi upit odgovara kako pri dijagnosticiranju baterija nije pokazala probleme, mada u ruci držim službeni Apple dokument s rezultatom dijagnoze gdje jasno piše “battery issue shutdown it self at 40%”. “Pa dobro koga ti praviš ludim” otprilike je bio moj odgovor. Lik drugi put izmišlja što mi je s mobitelom!!
Tražim nadređenu osobu na što dobivam odgovor: “ne možete razgovarati s nadređenom osobom, ali možete pisati Appleu.” Molim? U tom trenutku iz sobička s natpisom “Apple PREMIUM Service Provider” izlazi lik koji relativno hladno objašnjava što mi je rađeno s mobom (kaže da je DFU restore riješio problem baterije?!) te da je lik za pultom nov pa kao ne zna. Zaključak, tipičan balkanski servis s bahatim, nezainteresiranim i nestručnim kadrom koji laže svoje ali i Apple klijente.