Golf GTE
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Golf GTE


31.03.2018 | 18:50
Evo već je prošlo malo više od godina dana i 40.000 km da vozim Golf GTE Hybrid i mislim da bi mogao nešto napisati o njemu.
Auto je stvarno savršeno, vozi se ko po šinama. 1.4 l tsi mašina od 150 ks i 102 ks Elektro mašina se savršeno nadopunjavaju, okretni moment je bolji od svega šta sam do sad vozio. U GTE modu je stvarno zvjer. Sad sam stavio Chip i povećao snagu na 180 ks u Tsi mašini i sa kombinacijom sa elektromotorom imaš dojam da se voziš u Porsche-u.
Ali ja ga skoro pa stalno vozim u E modu, jer se krećem po gradu. Realnih 34 km dometa koliko se napuni na šuko utičnici su mi dovoljno da obavim sve po gradu, a i punim ga besplatno na centralnim parkinzima u Rijeci, a i grad mi plaća parkiranje na svim parkinzima svejedno dali tamo punim ili ne. To me dovodi u situaciju da se sa tankom u kojega stane 35 l benzina vozim nekad i po tri mjeseca i da ne potrošim ni lipe na mobilnost. Ako idem negdje na put onda imam 150 ks (sada 180 ks) na rasapolaganju ako ga votim u AutoHybrid modu i ne stanem baš punom težinom na gas potroši 5,2 l u prosjeku.
Šta se punionica za struju tiče, u Sloveniji i Italiji je situacija fantastična ali malo komplicirana za pokrenuti, kad se na to navikneš onda sve radi ko sat. Parkirna mijesta su uvjek u samom centru gradova i besplatno je i punjenje a i parkiranje, u Trstu se parkiram pred općinom i na parkiralištu pored gradonačelnika (njega sam već i osobno upoznao, platio mi je kavu). U Ljubljani je na 20 m od tri mosta. U Münchenu i Njemačkoj se plaća neka sića od 0,12 centi po kwh šta je jeftinije nego parkirna karta u centru grada. U Hrvatskoj je malo slabije poktrivno i na nekim mijestima koja baš i nisu nešto centralno, Rijeka je stvarno super, Zagreb bi mogao još malo poraditi na punjenju. Na jugu je stvarno slabo. Iznenadilo me je da u Stonu ima punionica.

Facit. GTE je super zamjena za Dizela.
31.03.2018 | 19:09
Svaka cast na osvrtu. Ja da u BiH imam upola takvu infrastrukturu, kupio bi ga bez razmisljanja.

Zakvalhujuci cirkusu od drzave, mogu jedino kupiti mali agregat, da ga ostavim da radi na parkingu i puni mi baterije u autu
31.03.2018 | 19:14
Odseli se, i ja sam. Ono nije država za normalan narod.
  • Daddo
  • Posjetitelj
31.03.2018 | 19:38
Znači - mali tank, mali domet na struji, cijena u odnosu na običan model (X1.4-1.5 ovisno o subvencijama države)...

Kako god da ja gledam to (nažalost) nije automobil za Zagreb i njegove ceste / relacije.
31.03.2018 | 21:25
ovisi gdje u Zarebu živiš a gdje radiš, i dali imaš mogućnost punjenja na oba dva mjesta. Za neki normalan grad je sve sasvim dovoljno. Za Zagreb ne znam. Šta je po tebi normalan Golf? Moj zadnji je bio 2.0 tdi i koštao je prije 11 godina više nego ovaj sad, a ovaj bi se trebao mjeriti sa cijenom GTI-a. Kod nas nema subvencije! Trebalo bi ali nema! Neko nije nešto izglaso ili neko drugo sranje. Naj jeftiniji je u Njemačkoj kao godišnjak od VW-a, tu je već uračunata švabska subvencija, a kod nas nema nikakvih trošarina.
Btw. Ja uvjek negdje kod nekoga koga zamolim dobijem dozvolu da se uštekam na šuko i tako se prišlepam.
Ali u pravu si, kad bi Bandić namjesto da populistički sadi drveće po to Zagrebu, sadio punionice, onda bi se i auta sa boljom CO2 bilansom više isplatila. Rijeka je super grad za takvo auto. Možda bi trebalo da Rijeka bude glavni grad Hrvatske?
EDIT:
Ja kad sam u Zagrebu spavam u jednom malom hotelu na Bukovcu, tamo napunim bateriju i dosta mi je za cijeli dan, jer se uglavnom vozim po ravnom, u Rijeci se stalno negdje penjem uzbrdo tako da mi dosta manje traje. Ali neka baterija pokrije 80% od vožnje a nek gorivo preuzme ostalo opet dobro. Kombinirana potrošnja u gradu prosjek 2,3 l!
31.03.2018 | 21:37
I ja vozim plugin hibrida, doduse puno veceg i brzeg, ali poanta je ista. Auto je Panamera S e-hybrid. Po gradu voznja samo na struju, ima hibrid mod i sport mode dok mi je do jurnjave. 333ks benzinac i 95ks elektromotor upareni s 8 stupanjskim automatikom. To je kombinirano 416ks i 590nm. U e modu prijede do 30km, tank je 80l. Prosjecna potrosnja u svim uvjetima je oko 9.5l kroz zadnjih 20k km.
31.03.2018 | 21:41
nvarga kaže:
I ja vozim plugin hibrida, doduse puno veceg i brzeg, ali poanta je ista. Auto je Panamera S e-hybrid. Po gradu voznja samo na struju, ima hibrid mod i sport mode dok mi je do jurnjave. 333ks benzinac i 95ks elektromotor upareni s 8 stupanjskim automatikom. To je kombinirano 416ks i 590nm. U e modu prijede do 30km, tank je 80l. Prosjecna potrosnja u svim uvjetima je oko 9.5l kroz zadnjih 20k km.

Sve je isto samo puno bolje i ljepše.
31.03.2018 | 22:00
Super tehnologija u svakom slucaju. Koliko je tvoj tezi od obicnog? Osjeti se to u voznji?
31.03.2018 | 22:15
ne znam ali sigurno 150 kg, ja ništa ne osjetim.
31.03.2018 | 23:09
Vozio sam Tinotov hibrid i mogu reći da se lijepo i ugodno vozi, a i lijepo potegne. Kada je u modu na struju toliko je tih da se čovjek lako zezne i u trenu bude u prekršaju. Odlična je kombinacija za gradsku vožnju. Čovjek se može razmaziti, pogotovo s onim laganim kretanjima na uzbrdicama gdje vozač ne mora misliti o ničemu jer je auto sam u ravnoteži.

Kao minus mi se čini kratko trajanje baterije, velika težina i vjerojatno skupi popravci kada odsluži svoj prime-time bez kvarova jer hibridi su uvijek kompleksni komadi tehnologije, spojeno jedno i drugo zajedno. Koliko god je praktično za naše balkanske uvjete, prava stvar će biti all-electric, kada jednom infrastruktura ovdje to dozvoli.
01.04.2018 | 07:07
Što se razvoja infrastrukture tiče, naletih na gradnju pruga u nekoj modernoj državi. Kako se to radi i izgleda danas u svijetu, a kako kod nas.

IMG_0643_2018-04-01.PNG



IMG_0649.PNG

Nemaju više one ogromne šarafe za koji ti treba ključ veličine 584, nego neke "kvačice" u nedostatku boljeg izraza, o drvenim trupcima i betonskim blokovima da ne govorim. Baš me zanima koliko tu može vlak juriti. Ovo je s Twittera, autor je neki Wolfgang, pa zaključujem da se radi o Njemačkoj ili Austriji.
A ovo što tip radi na zadnjoj fotki je da izglađuje spoj dviju tračnica.
Mi imamo oko 3000 km pruga. Plus 0 % političke volje. Kada ćemo ovako nešto vidjeti kod nas, mislim da ćemo svi već odavno biti redovni posjetioci gerijatrije po bolnicama.
01.04.2018 | 08:29
Ovo ti je pruga za ICE (njemački pandan TGV u Francuskoj, vlakovi koji jure 300 km/h). Koriste betonske pragove jer su krući od drvenih i mogu podnijeti naprezanja kao posljedicu toplinske dilatacije tračnica. Na drugoj slici radnik brusi spoj gdje su zavarene tračnice skupa. Na taj način izbjegavaš zračnost između tračnica koje su bile tradicionalni način rješavanja probelma toplinske dilatacije (stvari se s porastom temperature šire pa da se izbjegne izvijanje tračnica između njih se ostavlja zračnost; to je onaj taga-dak-tag-dak-taga-dak koji čuješ kad se voziš u vlaku).
No, ako tračnice dobro uležištiš i cijela je konstrukcija kruta, a tračnice same (kao pojedinačni elementi) nisu preduge, onda ih možeš spojiti na ovaj način, zavarivanjem i onda nema tog problema gdje kotači udaraju tj. propadaju u te procijepe između tračnica. To je, uz korištenje dvoosovinskih okretnih postolja conditio sine qua non za stabilnu vožnju vlaka pri 300 km/h. Pored toga, preciznost izrade pruge je puno veća uz manja dopuštena odstupanja od nazivne širine od 1435 mm.
Naše pruge na nekim dionicama ne dopuštaju brzinu veću od 60 km/h upravo zato jer nisu izvedene na ovaj način i da na njih i postaviš ICE ili TGV on ne bi mogao juriti 300 km/h, jer bi vjerojatno iskočio i na ravnoj dionici (zavoje koji su premalog radijusa sad ostavimo po strani).
01.04.2018 | 08:41
Stvarno je akcent stavljen na cestovni promet, a postoji još hrpa pozitivnih primjera "čišće" mobilnosti. U Rijeci je nekad za javni promet postojao "Trolejbus" to je autobus na elektro pogon. Pitam se zašto javni prevoznik, koji u svom imenu ima čak i dio tog vremena ne pokuša ponovo pokrenuti taj "čisti" način javnog prijevoza.

JadranskiTrg4KoristilaihjeBudimpetausoloizglobnojverziji.URijecisepojavionakonnorm.jpg


Ovo čisće sam stavio pod navodnike, jer je struja samo toliko čista koliko se čisto proizvodi. Ali u kombinaciji sa obnovljivim izvorima energije bi to sigurno bila budućnost i riješila bi primarne probleme globalnog zatopljenja.
01.04.2018 | 08:51
Znam Đuro, pratio sam i promet. Mada ne tako jako kao energetiku. A u sklopu prometa i HŽ, u vrijeme kada je direktor Uprave bio Davorin Kobak, a zamjenik mu susjed u kvartu di živim Marijan Klarić, s čijim sam nećakom išao u OŠ.
Svašta su mi pokazivali u to vrijeme (2005. - 2008.) kao planove HŽ-a za koje Kalmeta (tadašnji resorni ministar) nema sluha. Jedna od fora je bila dić prigradsku prugu sa zemljanog nasipa u smjeru istok - zapad na metalne stupove i kompletnu konstrukciju izvesti na taj način, pa bi ispod mogli povezati grad (uzmimo za primjer križanje Savske s Jukićevom pa gore prugu, i zamisli da kraj tog raskrižja u oba smjera nema nasipa zemlje nego da ispod svugdje možeš proći kao ispod želježničkog mosta iznad Savske - dobiveni bi se prostor mogao pretovirti u parkirališna mjesta, ne znam ni sam što još...)
Što se brzine tiče, pa nama ni ovi novi niskopodni vlakovi ne mogu razviti punu brzinu jer su nam pruge katastrofa. A govorimo samo o Zagrebu. Ostatak države da ne spominjemo.
EDIT:
Ne znam zašto trolejbusa nema u Hrvatskoj. Bilo ih je i u Zagrebu, mislim. Ma, uz sve te priče se vežu neki razlozi. Zagreb neko vrijeme nije imao tramvajsku liniju 13, jer se tadašnjom linijom koja je vozila Mirogojskom cestom do groblja tramvaj spuštao i nije mu proradio niti jedan kočioni sustav (imaš ih tri ili četiri ukupno: pjesak, ručna, nožna i još nešto - već sam zaboravio). Rezultat - oko 60 mrtvih, ukinuta linija i izvađene tračnice nakon čega prijevoz do Mirogoja preuzimaju busevi.
Ta se nesreća, osim sudara vlakova na zagrebačkom Glavnom kolodvoru gdje bilo valjda još više mrtvih, i velike poplave '60-ih; ubraja u tri najveće nesreće grada Zagreba u 20. stoljeću.
EDIT 1:
Đuro, sjećaš se da je Kobak kasnije ispao lopina koja je pokrala ne znam koju lovu iz HŽ-a. Na nekim ljudima stvarno pročitaš da su ljige. Za njega me stvarno iznenadilo. Sreo sam ga jednom kasnije, rekao mi je da mu je namješteno odgora (ciljajući baš na Kalmetu). Što je istina, tko će ga znati...
01.04.2018 | 09:04
@tino1 ako može malo više informacija oko tuninga? Je li samo varalica ili custom remap, kod koga, koliko?
01.04.2018 | 11:31
Ja sam stavio RaceChip GTS koji diže za 30 ks snagu i ima bluetooth kontrolu preko Iphona. Spaja se na senzor talka punjenja, senzor usisa zraka i struju, optimira rad ta dva parametra i iskorištava i zadnje rezerve u sustavu. Nema utjecaja na centralno računalo nego mijenja ulazne parametre prije obrade glavnog računala.
App za Iphone spaja Iphone sa Chipom i profili se mogu mijenjati ili isključiti u vožnji. Ima ih 3: Efficiency (tu optimira naj bolju potrošnju i naj performanse u odnosu na nju) Sport (optimira po pitanju dynamičke vožnje) Race ( daje maximalnu dodatnu snagu i perfomanse)
Serijsko stanje (isključuje chip i postavlja originalno stanje).
Ugradnja: Sam, cca 30 min.
Problemi: Bluetooths (Iphone). Ali i to sam riješio.

Na početku mu trteba neko vrijeme da pohvata sve zadane parametre centralnog računala, ali radi super i snaga se osjeti pravo.
Kad budem imao negdje mjesta i vremena testirat ću ga od 0 do 200 u sec. sa i bez chipa, napravit video.
Ako se odlučiš na tako nešto pitaj slobodno rad ću ti pomoći.
01.04.2018 | 11:39
Tino1 - pretpostavljam da po problem sa bluetoothom sa iPhoneom misliš na ono da se može povezati samo sa aparatima odobrenim ili proizvedenim od Applea. Kako si to zaobišao, ako je to to?
01.04.2018 | 12:02
Ne. To su već riješili dečki iz Racechip- a. Nego ima jedna pozicija za priključak premanentnog napajanja koji se može obrnuto uštekati, tada chip isto radi (jer ima struje) Ali ne spaja se na Ipone (zašto nemam pojma), osim toga se mora pri prijavljivanju na APP skenirati Bare code, to mi u početku nije radilo pa sam morao unjeti ručno, i zadnjih 6 znamenki je ujedno i code za prepoznavanje to sam trebao neko vrijeme da provalim (nisam baš od onih koji temeljito čitaju uputstva). Kad sam to provalio sve je radilo besprijekorno.
  • Daddo
  • Posjetitelj
02.04.2018 | 22:30
tino1 kaže:
ovisi gdje u Zarebu živiš a gdje radiš, i dali imaš mogućnost punjenja na oba dva mjesta. Za neki normalan grad je sve sasvim dovoljno. Za Zagreb ne znam. Šta je po tebi normalan Golf? Moj zadnji je bio 2.0 tdi i koštao je prije 11 godina više nego ovaj sad, a ovaj bi se trebao mjeriti sa cijenom GTI-a. Kod nas nema subvencije! Trebalo bi ali nema! Neko nije nešto izglaso ili neko drugo sranje. Naj jeftiniji je u Njemačkoj kao godišnjak od VW-a, tu je već uračunata švabska subvencija, a kod nas nema nikakvih trošarina.
Btw. Ja uvjek negdje kod nekoga koga zamolim dobijem dozvolu da se uštekam na šuko i tako se prišlepam.
Ali u pravu si, kad bi Bandić namjesto da populistički sadi drveće po to Zagrebu, sadio punionice, onda bi se i auta sa boljom CO2 bilansom više isplatila. Rijeka je super grad za takvo auto. Možda bi trebalo da Rijeka bude glavni grad Hrvatske?
EDIT:
Ja kad sam u Zagrebu spavam u jednom malom hotelu na Bukovcu, tamo napunim bateriju i dosta mi je za cijeli dan, jer se uglavnom vozim po ravnom, u Rijeci se stalno negdje penjem uzbrdo tako da mi dosta manje traje. Ali neka baterija pokrije 80% od vožnje a nek gorivo preuzme ostalo opet dobro. Kombinirana potrošnja u gradu prosjek 2,3 l!


Matematika je jednostavna. Dnevno vozilo koje koristimo prelazi 80 km. Punionica je na 10 km od doma (gdje mi punjenje nije dostupno), odnosno na 25 od posla (gdje i opet punjenje nije dostupno). Godišnje radimo ispod 20000 km. Trenutna potrošnja dizela na 100 km je 6,5 litara.

Gledali Auris hibrida (odličan ali ne odgovara zbog specifičnih potreba vozača za višim vozilom) i kako god uzeo u obzir punio bih takav hibrid jedino vikendom u City Center One east dok smo u šopingu i time bi od 6 dana imao dan i pol vožnje. Garaža Gorica na Kvaternikovom trgu mi je mjesečno/dnevno preskupa da bih tamo punio.

Struja mi u najboljem slučaju pokriva 25% potreba, na kilometraži koju radimo - neisplativo. Snage za gradsku vožnju i dvaput-triput godišnje relaciju Zg - Istra ne trebam niti koliko ti imaš u Golfu (bez čipa i bez elektromotora) niti onu iz Panamere.

Čisto EV nema dovoljan domet za naše potrebe. Novi benzinac sa 120-140 KS ima potrošnju takvu da razlika u cijeni između benzinca i hibrida pokriva višegodišnji trošak goriva (obzirom na broj prijeđenih km godišnje).

Nije da ja ne želim EV ili hibrid, samo još uvijek nema onog što meni treba. (OK, ne meni nego ženi, ja se vozim javnim gradskim prijevozom, pa više potrošim struje i plina nego benzina).
03.04.2018 | 04:59
Zato sam ja napisao ovisi gdje si u Zagrebu i imaš li mogućnost punjenja. U tvom slučaju se stvarno ne isplati veći trošak u nabavi, i ako se auto puni i prazni u vožnji u Autohybrid modu po najpovoljnijim uvjetima u odnosu na vožnju i potrošnju. Tako da bi ti punjenje vikendom i moglo potrajati i pomoći smanjiti potrošnju, ali opet ne toliko da bi ti se isplatila veća cijena nabave.
Fascit: nekad si pas, a nekad stablo.
03.04.2018 | 06:27
EV ima smisla za po gradu. Za duga putovanja jos ne jer problem punjenja batrija postoji, broj punionica je maleni, domet je manji.
Jos uvijek su skupi i neisplativi, a prica o ekologiji ovako i onako ne drzi vodu jer se struja mora proizvesti na necisti nacin (price o obnovljivim izvorima su samo price i sve je u povojima jer kad obnovljivi izvori preuzmu veci udio u ukupnoj proizvodnji onda mozemo raspravljati o eko-vozilima).
03.04.2018 | 07:18
zabac kaže:
EV ima smisla za po gradu. Za duga putovanja jos ne jer problem punjenja batrija postoji, broj punionica je maleni, domet je manji.
Jos uvijek su skupi i neisplativi, a prica o ekologiji ovako i onako ne drzi vodu jer se struja mora proizvesti na necisti nacin (price o obnovljivim izvorima su samo price i sve je u povojima jer kad obnovljivi izvori preuzmu veci udio u ukupnoj proizvodnji onda mozemo raspravljati o eko-vozilima).


Zabac, ja te stvarno pokušavam uzeti za ozbiljno, i uvjeren sam da imaš potencijala. Ali izjave bez ikakvih podataka su neodržive i apsurdne.
Obnovljivih izvora energije bi bilo više da se predpostavke i uvjeti promjene.
Naime:
Velik problem ogromnih vjetroparkova na sjevrenom maru je transport proizvedene energije potrošačima, još i 7 godina nakon instalacije problem mreže nije riješen, ne zato jer švabčad nemaju love za to nego jer je hrpa lobističkih skupina više zainteresirana za površinske iskope uglja u Ruhrskoj oblasti i do kraja iskorištavanje dobivenih koncesija na jednoj strani a Bavarska ne da da se mreža širi preko njenog teritotija iz nekome poznatih razloga.
Francuska još uvjek slijepo forsira nuklearnu energiju, i taj lobi ne da da se obnovljivi izvori rasplamsaju.
Poljska ne odustaje od uglja.
Hrvatska ne zna šta da radi. Dobiti koncesiju kod nas je nemoguće, jer su se razne struke usrale od stručnosti i kompliciraju, ko uvjek sve i svašta. Za nas je interesantna voda, vjetar i sunce. Sunčane elektrane se skoro pa i ne grade jer ima neki famozni kontingent (zašto niko ne zna osim struke) kojeg su Todorić i njemu slični odkupili i ne rade nišat s tim, ili su već propali.
BiH je sve koruptno do zla boga tako da se i to ništa ne dešava. Koncesije su većinom izdane nikim sljepcima koji misle da su dobili nešto šta vrijedi milijarde i prodaju ih izvan svake ekonomseke isplatrivosti.
Šta se tehnologije tiče tu nema baš nekih velikih nepoznanica i ništa nije u povojima. Paneli su solidni a i cijena im je pala, turbine su oduvjek bile i biti će dobre i tu nema nešto novo, sa stepenicama za ribe i ekološkim minimumom vode je i to dobilo zeleno svjetlo od zaštite okoliša, vetrenjače su nakon šta se poradilo na temeljima isto dobre, jedino ih buka jebe (a i tu se nešto u zadnje vrijeme giba, nanoprmazi itd.). I to ti je to. Samo ih zaustavlja lobi uglja i nuklearki. Ali ako potražnja bude veća i pritisak od strane potrošača a bit će i ponuda će morati pratiti.
A da bi potražnja za Eco strujom bila veća potrebna je svijest potrošača, do sad se nije ni jedna elektrana na ugalj morala dodatno pustiti u pogon zbog E- auta. Kad bi mi uspjeli da se CO2 emisija u gradovima smanji, to bi već bilo super.
  • Air
  • Korisnik
  • 70
03.04.2018 | 08:45
Zanimljivo mi je što nitko nigdje ne spominje cijenu nove baterije kada stara dotraje i podatak za koliko će dotrajati.
Negdje sam slučajno naletio (ne znam da li je točno) da zamjena baterije kod Tesle košta oko 10 do 15 000 dolara. Ako je tako isplativost za krajnjeg kupca pada u vodu
03.04.2018 | 09:40
Transport dobivene energije s vjetro agregata nije nimalo jednostavan, a neznam niti jeli to s tehničke strane do kraja riješeno. Nisu mi mreže i prijenos energije fah, ali jesu generatori, pa imam o tome neka površna saznanja. Kad je Končar radio polje u Konjskom stalno je izbacivala mreža, pa su lokalna sela oko ektrana malo, malo bila bez energije. Tako da nemora biti da Njemci to ne žele riješiti kako treba, nego jednostavno nemaju za sad neka bolja i trajnija riješenja.
03.04.2018 | 09:56
Air kaže:
Zanimljivo mi je što nitko nigdje ne spominje cijenu nove baterije kada stara dotraje i podatak za koliko će dotrajati.
Negdje sam slučajno naletio (ne znam da li je točno) da zamjena baterije kod Tesle košta oko 10 do 15 000 dolara. Ako je tako isplativost za krajnjeg kupca pada u vodu


VW daje garanciju 9 godina. A za moj auto košta izmerđu 2.000 - 3.000 €.
03.04.2018 | 10:05
cariblanco kaže:
Transport dobivene energije s vjetro agregata nije nimalo jednostavan, a neznam niti jeli to s tehničke strane do kraja riješeno. Nisu mi mreže i prijenos energije fah, ali jesu generatori, pa imam o tome neka površna saznanja. Kad je Končar radio polje u Konjskom stalno je izbacivala mreža, pa su lokalna sela oko ektrana malo, malo bila bez energije. Tako da nemora biti da Njemci to ne žele riješiti kako treba, nego jednostavno nemaju za sad neka bolja i trajnija riješenja.


Nikakav problem tehnički. Ne mogu se dogovoriti razni dileri strujom o planu potrošnje, trasi, troškovima, pozemno ili nadzemno. Smart gird je jedino ispravno riješenje.
  • Air
  • Korisnik
  • 70
03.04.2018 | 10:09
tino1 kaže:
VW daje garanciju 9 godina. A za moj auto košta izmerđu 2.000 - 3.000 €.


Pretpostaviti 9 godina garancije za određene performanse u odnosu na original - koje? Baš me zanima kako su to sročili, ako imaš taj info.
03.04.2018 | 10:34
tino1 kaže:
Air kaže:
Zanimljivo mi je što nitko nigdje ne spominje cijenu nove baterije kada stara dotraje i podatak za koliko će dotrajati.
Negdje sam slučajno naletio (ne znam da li je točno) da zamjena baterije kod Tesle košta oko 10 do 15 000 dolara. Ako je tako isplativost za krajnjeg kupca pada u vodu


VW daje garanciju 9 godina. A za moj auto košta izmerđu 2.000 - 3.000 €.



Imaš li negdje link na tu cijenu?
03.04.2018 | 19:59
Nesto mi pstalo u glavi kako je vijena oko 10.000€ za zamjenu baterija.
Ovo mi se cini nevjerojatno.
03.04.2018 | 22:09
Ako je za E Golfa koji ima bateriju u koju stane cca 45 kwh cca 10.000,00 € onda bi za 8,5 kwh i ovih 3000 bilo puno. Ali pronači ću negdje uvjete garancije za bateriju i cijenu nove ili zamjenske baterije. >U ostalom oni ti ne mijenjaju cijelu bateriju nego samo one čelije koje su crkle.

EDIT: Garancija je 8 godina i kapacitet ne smije pasti ispod 85%. Cijenu nisam nigdje mogao naći jedino da zovem VW direktno. Ali sigurno je da Kreisel (momentalno naj proizvođač baretija u Europi, njegovu bi bateriju svakako ugradio kad bi moja crkla) prodaje po 125,00 € po kwh i računa da će ta cijena kroz veće serije pasti i na 99.00 € po kwh. To sad sami izračunajte na mojih 9 kwh.

ecomento.de/2016/10/06/oesterreichische-...ben-die-loesung/amp/
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 13 sati, 24 minuta
  • drlovric: Za sta ti konkretno mirroring sluzi? Ja mu nisam nasao primjenu :/
  • stefanjos: affinty na popustu 50%. ja sam si uzeo novu licensu. do sada sam bio na v1
  • stefanjos: tako da, meni je to top feature
  • stefanjos: ja imam australski app store i iphone mirroring koristim svaki dan
  • drlovric: To ces probati jednom i nikad vise. Nema razloga za biti razocaran :)
  • Zdravac: - NIJE :/
  • Zdravac: Jel proradio iPhone Mirroring? :)
  • Yonkis: iOS 18.1.1 / macOS Sequoia 15.1.1 [link]
  • kupus: pretpostavljam da to ide meni, znaci fino radi.
  • kupus: hahaha
  • drlovric: Znas kako lijepo klepece. Mozes i mijenjati zvuk. Merak pravi ????????
  • kupus: svejedno hvala smayoo
  • smayoo: Ma nemoj me zajebavat... :D
  • drlovric: Prekrasna aplikacija ako zelite zvuk fancy mehanicke tipkovnice :) [link]
  • drlovric: I ja to ocekujem. Na proljece cu u USA i iskreno se nadam da ce izaci do tada. Da donesem makar dva komada :)
  • Borisone: Osim ako nisi na ti s Tim Cookom, najbliže nagađanju kada je: [link]
  • VanjusOS: zna li netko, hoće li izaći uskoro Air sa M4 čipom?
  • smayoo: Pokušao sam, ali sam odustao kad me zavrtio u krug s registracijom i sign-inom na Epic games. Najprije kaže da može iskoristiti moj AppleID, kad napravi login preko AppleID i kažem da ne želim pokazati svoj AppleID onda me opet svejedno traži login. Tako da... sorry, ne bih.
  • kupus: hvala
  • kupus: moze li netko probat ovaj besplatan virtualan masterpiece na m macovima? [link]
  • ping: @drlovric imaš besplatne konvertere na netu pdf to excel ili konvertiraj u jpeg pa potrazi online free konverter ocr to excel
  • drlovric: nemam Acrobat....smo PDF Exprt i Wondershare.... Raspadne se na oba
  • drlovric: Daj mi mail na poruku pls, pa da ti posaljem....a kakav Pentagon, prosla su ta vremena, glupost neka :)
  • Zdravac: negdje ju uploadaj, pošalji mi link pa ak hoćeš, da vidimo kak će ispasti (osim ako nisu neke secret Pentagon pi*darije :)
  • Zdravac: @drlovric - "export to excel" ?! Adobe acrobat
  • drlovric: Imam fakturu u PDF, htio bih od nje napraviti Excel file. Sta da radim? :)
  • mariolino1971: Pozdrav. Pokušavam poslati oglas no stalno dobivam poruku 413 Request Entity Too Large. U čemu je problem?
  • kupus: UK korisnici vs Apple [link]
  • Yonkis: Jeste li znali da se iPhone sam reboota ako nije otključan u 72 sata? [link]
  • Yonkis: jeste čitali komentare na [link]
  • Ender: takodje zainteresovan za neki IPTV, predlog moze u PM.
  • cariblanco: Ako hočeš ja ti svog "provajdera" kojeg koristim 4-5 godina, pošaljem na pp ?
  • cariblanco: Kako veli Zdravac dobar iptv za 10 E i imaš sve i gdjedaš od kud hočeš. Meni je to jako važno pošto puno putujem, trebam samo dobar net i mirna bosna
  • drlovric: Moj Telemach nema Arene vec Sport Klubove....ali postoji kabelska u zgradi koja ima Arene, preko koaksijalnog kabela.... Pa sam se tehnloski vratio deteljece unatrag. Ali radi evo :)
  • Zdravac: Ali to je paket ex yu kanala, nema samo sport vec sve
  • Zdravac: Kvalitetni, koji mogu preporučiti 10 eur/mj
  • Zdravac: Ima, iptv
  • kupus: hometv to go ili kako već
  • kupus: znači ide i eronet aplikacija
  • kupus: u bih prava ima arenasport ako se ne varam
  • drlovric: Jel ima neki nacin da se HNL Supersport liga gleda online? Neki app? Streaming? Iptv?
  • cariblanco: Prošlo iz petog pokušaja...bit će da je Riba na suhom ;)
  • cariblanco: Zašto mi neće primiti odgovor o ogulinskom zelju...klikam tri puta i ništa, a regan sam ?
  • Riba: Ali vjerojatno je ista prica kao i sa Studion.
  • drlovric: Raskopali su novig Minija. Izmjenjiv je disk. Vjerojatno radi njihove SKU ustede, ne radi korisnika. Uglavnom nije zalemljen.
  • kupus: nije, to je isto kao i apple.hr
  • zvone: Imaju apple.hu. Valjda je to istyle.
  • kupus: samo hoće li ti htjet prodat minija s 256gb storagea, to je pravo pitanje :P :)
  • kupus: a imaš i našeg dpasarica s foruma, pa se njemu javi. vjerujem da ti može složiti konkurentnu cijenu
  • kupus: imaš translate u browseru, čak i u firefoxu od ne toliko davno

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.40 Seconds

Provided by iJoomla SEO