07.10.2019 | 10:48
Eto da te utješim...
nama je ista stvar bila sa T-comom, umrlo je sve iz čistog mira (telefon, fiksni internet DSL, 2xIPTV) i nikad se nije vratilo. Zašto, ne znam.
Onda su vikali da tko nam je uopće pustio sve to na našu paricu (a radilo je 4+ godina besprijekorno) jer da je po propusnosti to nemoguće.
Onda su tražili da vratimo 1 IPTV, pa smo ga vratili. Pa da vratimo drugi. Pa smo ga vratili. I dalje nije radio ni telefon.
Pa su u natezanju s HAKOM-om priznali grešku i rekli IPTV prebacit na satelit o svom trošku i ovo otklonit, da radi internet i telefon na bakrenoj parici zračnoj.
Poslali su račun za montažu satelita koji nikad nisu montirali. Nikad nisu papirnato proveli da su IPTV uređaji vraćeni, nego su stalno slali zahtjev da vratimo opremu. Slali ekipu da pokupi opremu u subotu popodne, čovjeku se nije dalo pa je ubacio žuti papirić u kaslić jer nikog nije bilo doma, a ja pričao s njim na dvorištu i gledamo se oči u oči.
Nakraju smo im vratli i "modem", u R. F. Mihanovića tamo.
Natezali smo se godinu i pol da ih HAKOM natjera da nam daju raskid, na svaki račun za uslugu pisali prigovor, oni odobrili, HAKOM znao...
i sad smo na A1. Koji i kad ne radi, nema veze, to mi je za punicu. Primarni link je Tele2 pokućni. A ni na ta 2 nije neka sreća. I A1 ima svoja sranja... tražili dizanje brzine na 20... nema feedback da (ni)je prošlo. Telefon prestane radit sam od sebe, oni rade rekonfiguraciju i šalju iz svoje mreže gluposti, ubiju ti WLAN, resetiraju uređaj, nije ti isti pass za ulaz... you name it... we've had it all.
Uglavnom, to ti je sve stvar sreće... kako te pogodi. Nema veze s operaterom.
Konkretno, mene A1 još uvijek vodi na adresi na kojoj ne živim već 15 godina iako sam već 20 njihov korisnik i svake godine sam bar 3 puta tražio da to promijene.
Konkretno, ona druga tema o A1 - pao kućni internet... meni je taj dan umro i mob, nema poziva, data prometa... ničega. I sve bi bilo ok, da nemam i službeni mob koji je također na A1, samo je poslodavac "veliki korisnik" i imamo valjda 6-7+ tisuća uređaja i linija. Taj je radio besprijekorno.
Dakle... zavijaj na mjesec. Ili promijeni operatera.
Tajlanđani imaju jednu krasnu poslovicu koja kaže: "Ma, sve ti je to isto, samo drugačije."