30.06.2004 | 16:36
Mislim da autor clanka nema pojma sto je htio napisati. Izgubio je nit, a onda kada je to shvatio, samo je prebacio lopticu na Applea, pa ga optuzio (podsvjesno) i za gubitak vlastite niti
Dakako da ce Apple biti predmet rasprave mnogih knjiga, clanaka i misljenja o ovome ili onome. Nihov industrijski dizajn vec je postao posebna kulturna ikona modernog doba. No isplati li se previse naklapati o tome? Mislim da ne treba.
Autor clanka zeli strpati Applea u neku vrst industrijskog kaveza, pa sa stajalista sveznajuceg, kazuje kako bi proizvodi trebali biti dizajnirani i kako psiholoski osmisljeni, i onda trazi dlake u jajetu.
I to je glavni nedostatak ovog clanka -- kako god ne mozes jednu inovativnu tvrtku/pojedince svrstati u neki kavez, tako ne mozes niti njhove uratke. Njihovi uratci su svijet sam za sebe, koji mijenjaju nacin uporabe necega, koji donose nesto posve novo.
Na tome bi svaki posten kriticar stao jer to vise nije polje nikakve analize -- to je polje pocetka jednog novog nacina uporabe posve novih stvari, izazov, terra incognita, na koje se ne moze primijeniti nikakvo prijasnje iskustvo.
In .. nova .. re .. Put u nesto novo.