31.05.2012 | 07:52
miomika:
Nije bas tako jednostavno. Zvao sam (imam normalan US fiksni telefon ovdje u bazi) 2 puta i oba puta su me odbili.
Pitaju da li sam kupio telefon, zasto originalni vlasnik ne moze doci u ATT da podnese zahtjev, da li sam ja njihov pretplatnik i sl.
Na kraju su mi oba puta rekli da nije aparat legitiman za otkljucavanje.
Onda je moja kolegica otisla i provjerila osobno u ATT u Palm Springs, i njoj rekli da se moze otkljucati
Zatim sam (po treci put, na njen nagovor) nazvao Sluzbu za korisnike da pitam za status uredjaja. Ponovno ista procedura, pitanja i sl.
Rekao sam da zovem iz Afghanistana i da sam dobio poklon od US vojnika, te da ga zelim otkljucati jer ATT nema signal ovdje.
Zaprimili su moj zahtjev i rekli da ce biti otkljucan u roku od 8 sati. Tijekom dana cu da uradim restore preko iTunes pa cu javiti rezultat
Zahvalili su se za podrsku US troops i rekli da ce nastojati otkljucati uredjaj cim prije. Mozda je slucajnost ali cim sam spomenuo da radim za US Army i da zovem iz military base, pristali su da ga otkljucaju. Mislim da velike korporacije domoljublje bas i ne zanima, ali eto tako se stvarno desilo
Rekli su mi i da je 8 sati minimum koji je potreban da serveri sve to procesiraju, i da Apple odradi svoj dio.
Nadam se da ce biti OK...