28.04.2005 | 17:57
Bit uspješne novine - na papiru - je da otkrije gdje su i tko su čitatelji.
Za početak onda već imamo supertiražni kompjuterski časopis: više je neznalica u računalstvu, nego onih koji znaju. Više je onih kojima je pitkiji user interface listanja stranica, nego skakutanja hyperlinkovima.
Treba ih još samo sadržajem uvjeriti kako si im nezamjenjivi companion. Kako si koristan, lijep, šaljiv, neodoljiv. Kako je pitanje stila progutati svaki broj.
Uostalom, zar je iPod išta pametniji izum? Zašto ne ide na AAA baterije?
Zašto ne prikazuje video i zašto se njime ne može telefonirati? bez veze. Osuđen je na propast, jer tko bi nosio iPod ako može u slušalici besplatno slušati svoj omiljeni FM radio koji pušta glazbu koja je uvijek in, a s iPoda slušaš uvijek samo ono što je nakon prvog slušanja zastarjelo?
Kad takvi useri kojih je bar milijun u Hrvatskoj doista postanu manjina, a geekovi postanu većina, još uvijek će prema informacijama s weba ostati sumnja je li baš sasvim istina ono što vidiš na ekranu, ili će to nestati ako stisneš \"update\".
A tintom zamrčen papir i potpis autora će se uvijek moći ismijati: NSB čuva sve otisnuto. Na čuvanje web stranica još se nisu odlučili. ;->