28.05.2005 | 12:36
Ljudi do guše sam u poslu (to naravno nema veze s Photoshopom), ali ne mogu ne zahvaliti se svima, pomalo mi je neugodno.
Najme shvatili ste ja sam se udomačil na ovom siteu, bez pitanja, ponašam se ko da sam jedan od vas oduvijek, nisam li? A bavim se poslom u kojem baš ne mogu pomoći večini korisnika, najme audio je tako malo posječen, a u samom kompjuter-education sam pravi amater. No forumi su pomalo i za nas?!?!
Tako često pri nekakvom problemu, pogotovo kad sam u gužvi s poslom,
(a u pauzama kad smirujem živce čitam, bowseam, pišem poštu... sitne moje komjuterske \"igrice\" opuštanja),
tako često gubim vrijeme s slikicama, avatarima i ikonicama, za moj desktop. Uzmem neku sliku s interneta pa ju hoću pretvoriti u ikonu (copy, pa jabuka+I i zaljepim na neki file ili folder, volim ih imati šarene, bar ovak simplex vulgaris, ali tko bi još i znal napraviti folder iz toga, no nije mi ni prebitno), ali to često ne funkcionira, slike često znaju biti raspršene i nekonkretne, dok za ikonicu sve treba potcrtati i često izvući kao dio neke neinteresantne kompletne slike. Eto tako ja uzeh neku slikicu i htjedoh ju \"konkretizirati, ali nikako da ju uspjevam obraditi, jer je premala, pa mi je trebalo baš 1 pixel da bih je izvukao iz nepotrebnog konteksta, a što je bilo totalno nepravilno, dakle jedino \"stap by step\", kockica po kockica...
pa kad mi se ovako jave profići osjećam se počaščen i pomalo posramljen s obzirom da mi to stvarno treba za igru!
Jedina moja pozitivna osobina pisanja na Jabučnjaku je da uvijek pokušavam postavljati univerzalne teme \"tips 4 tricks\"ovi, \"About..\"-ovi, pa tako sve to ostaviti i onima koji se nađu u mojim pitanjima, možda malo manje infantilnima ili pak preveč sramežljivima, pa tako i ova tema , nek posluži i drugima!!
Ovaj put imamo stvarno puno naučismo, čak ostaje i stvari za proučavanje i kombiniranje, lucidnih ideja...!!! Bit će vremena... ali penezih baš i nema, zato natag na posel!