29.05.2022 | 09:55
Da ne otvaram novu temu. Imam problem sa restore-om iz TIme Machine Backupa. Ne želi mi se logirati na bilo koji od prenesenih accounta (postoje 2, jedan koji je spojen na iCloud, a drugi koji nije). Ako napravim novi account, onda login na njega uredno prođe. Kod logiranja na prvi preneseni javi grešku:
A kod drugog ne. Na oba zapne prije nego bi trebao pokazati desktop (pustio sam ga dva sata i ne miče se):
Mislio sam da je do iClouda, ali onda bi drugi trebao proći jer na njemu uopće nije bio settupiran iCloud (tako sam ga friško napravio da nisam ni stigao sve podesiti prije nego je stigao novi komp).
Pokušao sam napraviti restore dva puta:
1. Novi MacBook je došao sa Catalinom, a na starom je bio Big Sur. Pa sam novog updateao na Monterey (da skuži Time Machine backup disk). Nakon update-a, sam Migration Assistantom prebacio sve podatke sa Time Machine backupa. Nakon restarta su se pojavili stari account za logiranje, ali nije prolazio login. Pa sam išao ponoviti postupak:
2. Bootao sam novog u Recovery mode, obrisao SSD, i na novo instalirao Monterey (preko bootabilnog USB diska kojeg sam sam napravio koristeći upute na Apple Support stranicama). Nakon instalacije me kod inicijalnog setupa pitao da li želim prebaciti podatke i usmjerio sam ga na Time Machine Backup. Nakon kaj je sve bilo gotovo (i restarta) problem je ostao.
Pokušao sam ponovno bootati u Recovery mode i tamo napraviti restore from time machine backup (bez instalacije i migration assistanta), ali dobijem sljedeću grešku:
Stari laptop je MacBook Pro 15" iz 2015, a novi je MacBook Pro 16" iz 2019. Ne znam da li je do novog hardvera (T2 security čip kojeg Mac iz 2015 nema) ili do nečeg drugog?
Radio sam dosta restore-a iz TImeMachine-a i nikad do sada nisam imao problema. Kada sam prebacivao podatke iz starog MacBook Pro-a 2009 na ovog 2015, sve je prošlo bez problema iz prve. A sad se već dan i noć borim da osposobim "novi" stroj.
Svaka pomoć je dobrodošla