01.12.2012 | 20:00
smayoo kaže:
FedEx, UPS, ili bilo koji obični postal service, ali tracking number za međunarodne pošiljke uvijek postoji. Mora postojati, prema međunarodnim carinskim ugovorima. Izgleda nešto kao: LN312592697US (zadnja dva slova označavaju zemlju odakle se šalje, a prva dva kategoriju paketa). Počitaj pažljivo mail potvrde koji si dobio od OWC nakon plaćanja, ili onaj koji su ti poslali kao shipping notice. Negdje u tom mailu ćeš ga naći. I onda odeš na FedEx site i tamo nađeš tracking service i uneseš taj broj.
Provjerio sam sada apsolutno sve mailove (a to su 2 - order confirmation i invoice processed). Nema nigdje tog broja. Zapravo nikad nisam ni dobio mail u kojem je izričito pisalo da je pošiljka poslana (neki shipping notice). @jmirakul jesi li ti dobio tako nešto?
U invoice processed mailu je pisalo:
"When your order has shipped*, you can click on the link below to track your purchase. For your convenience, a printable PDF Invoice has been attached. Will call orders will be available for pickup by 11:00 a.m. Central Time on the next business day**.
Sorry, tracking not available for this shipping method."
U tom pdf računu također ne piše nigdje tracking number. Kad upišem order number koji sam dobio od owc-a u njihovu aplikaciju za tracking tamo piše shipped to: moje ime, prezime, adresa i shipped via: FedEx International Mail Service. Opet nigdje tracking numbera. Nije naveden ni datum shippinga.