29.04.2013 | 12:10
Pozdrav svima,
Trenutno sam na brodu, a u Hrvatsku se ne vracam sljedeca 3 mjeseca, laptop mi je prijeko potreban.
Buduci da mislim kupiti Macbook u UAE, zanima me da li se garancija priznaje u Hrvatskoj i pored racuna, da li macbook mora biti kupljen bas u Apple store-u ili moze biti i obicna trgovina kompjuterskom opremom.
Kontaktirao sam jednog od ovlastenih servisa u Hrvatskoj i poslao im upit mailom, medutim dobio sam odgovor kako mi nemogu odgovoriti da li vrijedi garancija dok im ne posaljem serijski broj uredaja,da je to jedina metoda provjere valjanosti garancije, te da nemaju listu zemalja za koje vrijedi garancija kod njih. Problem je u tome sto nemogu javiti serijski broj uredaja dok ga ne kupim, a tada je vec kasno u slucaju da mi ne priznaju garanciju jer ce uredaj vec biti placen. Molim vas za neki dobar savjet ako itko zna, jer ne igra mi opcija da kupujem u Hrvatskoj buduci da je razlika u cijeni 350 eura. Naime, vidim da se na sluzbenoj stranici od Apple-a moze kontaktirati customer support samo telefonom, a buduci da nisam u mogucnosti ih kontaktirati osim mailom, i ta opcija otpada.
Molio bih vas za savjet sto da cinim buduci da neznam kome drugome bi se obratio, a laptop mi je prijeko potreban za posao koji obavljam.