05.02.2016 | 07:53
smayoo kaže:
Može biti da mi je negdje promaklo da si ga već nosio na servis, ali onda se nisi trebao dati otpraviti. Nema filozofije. Ako se ne radi o bliskom izvoru smetnje (pri čemu cijena kompa nije baš nikakva zaštita od tih smetnji, Žabac ti je dobro napisao), imaš neispravan bt modul u kompu ili otkinutu bt antenu ili tako nešto. Postoji softver kojim se to može dokazati ako se baš moraš dotle natezati sa servisom.
I, molim te, smanji nervozu. Tražio si pomoć, dobio si dobar savjet. Reci "hvala", ne otresaj se. Nije baš pristojno.
Nije ti promaklo da sam ga nosio na servis, samo sam se prije probao savjetovat s njima jer mi se ne ostaje tjednima bez kompa zbog bluetootha, no svakako bi nekako htio rješiti problem. Ako je servis jedini način onda ću i to napraviti kada neću biti u gužvi.
Moram se i ovdje osvrnuti na ovo s cijenom kompa. Dakle vama je normalno kupiti praktički savršeni stroj kako ga reklamiraju za puno novaca koji ne radi u normalnim svakodnevnim uvjetima? Možda sam ja lud, ali ne očekujem to kad kupujem kompjuter. Kao da npr. kupim neki skupi ručni sat koji ne radi kad je npr. upaljen televizor. Ne očekuješ da će raditi kilometar pod vodom, ali valjda bi trebao raditi u kućnim uvjetima.
A nervoza se stvorila, nije došla po defaultu. Pročitaj prvi post gdje se unaprijed zahvaljujem, na normalne komentare dajem normalne odgovore, tako da hvala, ali ne trebaš mene učiti pristojnosti.