10.10.2006 | 19:37
Ako je MacBook pod garancijom ne bi trebao brinuti. Obrati se \"PowerCom sistemima\" odnosno Macservisu na (01) 3322661 ili (01) 33 22 677 (
Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript
,
Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript
,
Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript
) i dobićeš neophodne informacije. Znali su biti ekspeditivni i profesionalni.
Koliko je meni znano, trebaće ti originalni račun ako nisi računar registrovao na apple.com. Na servisu ne otklanjaju samo prijavljene već apsolutno sve neispravnosti koje otkriju Apple-ovim standardnim hardverskim testiranjima.
Pretpostavljam da će oni tvoj MacBook samo proslediti u Nizozemsku, odnosno Irsku na servisiranje i da će ga vratiti posle nekoliko sedmica, 6-8. Mislim da dopremanje do Strmeca Samoborskog odnosno Sv.Nedelje neće biti tvoja briga, jer su pre samo par godina o tome brinuli regionalni dileri, tj. oni od kojih kupujemo Apple robu.
BTW. Apple ne priznaje jedan ili par mrtvih piksela kao razlog za reklamaciju.
Zanimljivo:
http://www.macbookrandomshutdown.com