14.10.2022 | 00:24
Kako sam odustao od Minija, tako sam se bacio u potragu za 24" M1 iMacom, ali s minimalno 16GB RAM-a i 1TB SSD-om.
Našao napokon savršenog, s prihvatljivom cijenom, par sati rada, sva ambalaža, sve kako treba biti.
U UK sam, prodavač također, 100% feedback, stari član.
Stigao danas paket. Sve lijepo, čisto i uredno. Upalim, aktiviram, i dobijem Remote Management ekran i login za jedno od UK universitya. Prvi red flag - ukraden...ali ima sve do zadnje folije, sve je tip top.
Kontaktiram prodavača, veli da ga je kupio na nekoj aukciji sveučilišta i da nije pojma imao. Upalio ga je, OS je bio instaliran i aktiviran. Resetirao ga, pospremio i stavio u prodaju. Vjerujem mu jer nema razloga da mulja. Izgleda da su zaboravili obrisati serijski iz MDM-a kod prodaje.
Zaobišao sam spajanje na WiFi da isprobam radi li sve ok i stvarno je sve u redu. Provjerio serijski i za garanciju treba proof of purchase, što će biti teško dobiti jer njegov račun vjerojatno ne vrijedi, nego trebam originalni od prvog kupca (fakulteta).
Naći rabljeni srebrni 24" iMac M1 s 16/512, 16/1TB ili 16/2TB je muka, pa ako ovog vratim, vjerojatno ću morati čekati mjesecima da neki naleti ili zavuć dublje ruku u novčanik za novi.
Što da radim, ne razmišljam previše i vratim sve nazad ili da zovem IT službu sveučilišta i pokušam ih uvjeriti da maknu serijski s popisa svoje opreme? Koliko znam, MDM se ne može zaobići dugoročno, nit mi se igra s time ako je kojim slučajem ipak cijela kutija dobila noge i završila nekako kod njega, pa kod mene.
Ima li tko iskustva s aktivacijom jamstva nakon što ste priložili račun?