03.12.2011 | 11:23
Nažalost, nismo mi Amerika da nešto kupiš i vratiš zato jer si se predomislio.
Kao što je rećeno, ako je kupljeno u istom dućanu onda eventualno može očekivati zamjenu za drugi monitor, makar ni to nisam siguran s obzirom da smo u Hrvatskoj.
Meni su u iStyle-u rekli da nema zamjena i vraćanja ničega čim se otvori proizvod. Naravno, govorim o ispravnom proizvodu ne o reklamaciji kvara.
Kupovao sam airport extreme i pitao da li mogu vratiti za 1 sat ako vidim da mi signal nije ništa jači od mog postojećeg routera. Odgovor je decidirano NE.
Da li stvarno takav zakon o kojem se priča postoji ili ne, neznam, ali evo broj od državnog inspektorata koji drage volje šalje inspektora na teren ako potrošač ima ikakva prava koja mu trgovac uskraćuje.
01/6503016
01/6503017
Meni su dolazili na poziv za odbijanje reklamacije za cipele a kamoli za ovako skupe stvari.
Ako ima osnove, takve jedva čekaju.