02.06.2012 | 15:58
Pozdrav svima,
upravo se ista stvar dogodila i meni prije mjesec dana.
Model MBPro iz 2008 ostavio na spavanju a ujutro samo zvuk ventilatora i crni ekran.
Otišao u iStyle i u iKliniku...... čekao kod svakog pod dva tjedna da gurnu onaj svoj USB stick za dijagnostiku da mi na kraju kažu da zbog nemogućnosti bootanja ne mogu utvrditi problem ali da je velika vjerojatnost da se radi o problemu sa nVidijom te da je JEDINA solucija nova matična koja košta više nego laptop ili reparacija za koju se otprilike prognozira 6-12 mjeseci vijek trajanja.
Suluda je stvar da su svi sumnjali u tu prokletu grafičku karticu ali su nemoćni da to dijagnosticiraju i prikažu kao ozbiljan problem koji se treba riješiti i koji je dokazan.
Suludo je i to da ovi sebe još nazivaju klinikom ..... zamislite da dođete u bolnicu s nekim problemom i da vam doktor pokušava dijagnosticirati bolni problem samo s jednom metodom, iako neslužbeno zna u čemu je problem, ali ga službeno ne smije izliječiti... zapravo po nalogu on ne smije liječiti takve pacijente.
Istina, da se i sam pomalo osjećam kao pacijent koji plaća dodatno osiguranje a dobiva figu iza svakih leđa.
Najgore od svega je to što sam veliki zaljubljenik u Apple proizvode i teško da im se mogu zainatiti sa nekim drugim brandom.
Jedna druga stvar koja me brine a koja je pomalo tipično hrvatska da su svi ti prodavači Apple proizvoda totalno anemični flegmatici i nemaju nimalo smisla za biznis i za ulet tj. ne znaju prodavati.
Da im stavim na stol hrpu love oni bi ko lijene mačke gledali kroz prozor i mijaukali.
Ne znam više, koliko sam puta već izašao iz takvih dućana a da nisam potrošio kune a imao sam dobru namjeru.
Tako i sada nosim taj laptop od servisa do servisa i čekam da netko trzne, da malo više pokaže brige i energije, da se malo potrudi oko tebe, da malo više odvoji vremena za tebe jer na kraju krajeva ipak za sve te proizvode plaćamo više od ostalih i očekujemo neku brigu, barem onu usiljenu......... i sad taj koji trzne će i zaraditi para na meni.... jer nije sad stvar da tjeram neku pravdu i da ću plakati za nekim laptopom (koji mi je između ostaloga i jako drag) ali radi se o tome da na toj razini proizvoda komunikacija između kupaca i korisnika mora biti VRHUNSKA.
Jer ako jedan Amerikanac koji radi u apple supportu može izdvojiti sat vremena da mi napiše opsežan mail i pritom se ispriča zbog nastalih problema kako mi jedan prodavač kod nas ne može prodati ni onu zaštitnu foliju za telefon dok mi novčanice vire iz džepa.... i nije baš da mi se ide svaki put do Beča ili Graza u kupovinu a i kako imam firmu mi više paše zbog pdv-a i lakšeg pravdanja troškova...
Uglavnom, prosječna žalost!
Lijep pozdrav svima i ispričavam se ako sam vas ugnjavio s ovime!!!