04.06.2013 | 13:47
Najbolje je da s Mac App Storea skineš besplatni Network IP Scanner
itunes.apple.com/hr/app/ip-scanner/id404167149?mt=12
i provjeriš što je sve spojeno na tvoju lokalnu mrežu. Sigurno jest samo to da je u momentu javljanja ove poruke sigurno ta adresa bila već zauzeta. Router je najčešće i DHCP server koji svakom priključenom uređaju dodjeljuje neku IP adresu u postavljenom opsegu, a koji je može se provjeriti preko nekog browsera upisivanjem njegove IP adrese koja je najčešće 192.168.1.1. Naravno treba znati i lozinku za pristup routeru.
Ponekad se može dogoditi da i sam DHCP server napravi grešku. U mom slučaju to se dogodilo kad je novo spojenom AirPortu dao istu adresu koja je prije dodjeljena Apple TV. Tako da sam imao problema sa postavkama AirPorta sve dok nisam uz pomoć IP Scannera pronašao taj problem. riješio sam ga tako da sam iskopčao Apple TV iz mreže postavio AirPort i onda nazad priključio Apple TV koji je tada dobio novu drugu IP adresu.
Također može doći do problema ako se nekom od priključenih uređaja dodjeli fiksna IP adresa, a koja je unutar opsega koji koristi DHCP server. Zato je jako važno znati opseg adresa koje daje DHCP server te sve fiksne adrese priključenih uređaja, ako ih je više.